Izzy staat bij de kliniek voor haar bultjes zeg maar . En toen we bij haar waren geweest waren we toch lekker aan het fietsen en hadden we zoiets van ''kom laten we ook even bij Sanous langs gaan''. Die was alleen wel wat minder blij om ons te zien... ''wat moet dat mens in mijn wei??????'' Ik heb ook foto's en ga even uitvogelen hoe je die op bokt moet zetten want dat ben ik alweer een beetje vergeten zeg maar...
Izzy staat bij de Keerhoeve (www.keerhoeve.nl)in Voorschoten. Ik ben vanuit Noordwijk gefietst, tussendoor even langs de Vlietlanden gereden. Het was een welbesteed dagje, ik ben nu alleen een beetje verbrand... Ik ga even oefenen met de foto's, als het niet lukt zie je ze wel verschijnen.
Ik heb vandaag alweer op Prinsje gereden en ik mocht voorop. Aad wil dat Manda ook wat rustiger wordt als ze in de groep rijd en daarom heb ik de hele weg richting strand voorop gereden. Ik reed echt heel lekker, alleen was het ontzettend heet. Op het eind hebben Leoni en ik ook nog maar even geholpen met afspuiten van de paarden.
Lekker dat je voorop mocht rijden! dat rijdt toch altijd het lekkerst he.. Was het niet veels te heet om te rijden? ik ben daarnet even naar het strand geweest en vond het net lekker om gewoon maar aan het water te zitten
Ja voorop rijdt inderdaad erg lekker , maar het was ook warm vandaag zeg! Hopen dat het morgen iets minder warm is Was Manda rustiger in de groep of moet ze daar nog aan wennen?
Lekker hoor voorop en hoe was prins? een beetje braaf?
En ik mag vanavond weer. Ik zie wel weer wat ik dit keer voor paard krijg, ik heb toch bijna altijd wat anders. En antoinetje, rijdje vanavond ook weer? Zo ja dan hoop ik je te herkennen. Ik zal even het lijstje bestuderen van julie en kijken of je meerijd en zo ja op wie
Ja, het was veels te heet om zich erg druk te maken. Hij schrok hier en daar van een onverwachtse hardloper/wandelaar. Ik vond de hitte zelf ook bijna niet te doen, maar tijdens het afspuiten heb ik toch ook wel wat waterspetters meegekregen en dat was wel weer lekker.
Nee Izzy is er nog niet, maar dat heb je waarschijnlijk nu zelf al gezien @ Horsefreak: Volgens mij zat jij op Lando, klopt dat?
Ik heb gister op Pablo gereden, echt een heerlijk paardje zeg! Het was wel heel erg warm en daar had hij dan ook wel last van. Maar het afspuiten is niet zijn favoriete bezigheid....wat een schijterd zeg
Ja ja, ik rij weer mee vanavond, zal wel op Jack zijn denk ik... Ik zou ook wel een sop Alex willen die lijkt me ook wel leuk is Izzy alweer terug????
Ik heb Izzy volgens mij nog niet gezien. Maar ze kunnen d'r ergens verstopt hebben in een stal waar ik d'r niet vind En ik had inderdaad gezien dat je op Jack zat, even het lijstje van de tweede groep bekeken, of ik af moest zadelen en of jij mee reed en op wie.
En ik heb gisteren op Lando gezeten. In het duin echt relax. Maar op het strand in galop had hij echt haast. Ik reed achter Koos en die ging redelijk snel en hij maar mee gaan, kreeg hem echt niet terug En daarna omgeruild en Lando voor koos gezet. Koos zat wel steeds dicht op lando, maar die had er niets van en liep gelijk een stuk relaxter