Jammer dat dat bij mijn halster niet ging omdat het gat voor dr neus nogal krab was bij mn nek... Ik vond het echt super gezellie op t reelaer! Ik moet nu heel de tijd werken, maar het liefst zou ik weer lekker terug gaan... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer dat dat bij mijn halster niet ging omdat het gat voor dr neus nogal krab was bij mn nek... Ik vond het echt super gezellie op t reelaer! Ik moet nu heel de tijd werken, maar het liefst zou ik weer lekker terug gaan...
)
) hoe gaat t nu met je heup Bar
.. ik wil ook terug naar reelaer, echt fiets dat we nu weer een jaar moeten w88
LuMy schreef:Citaat:maar t zou wel een leuke reunie zijn
dat is cool, maar ik kom toch nog een keer naar zeeland.. dan hebben we een kamer reunie..
Citaat:(als cis mee gaat iig wel, zovaak zal ik die volgend jaar ook weer nie zien!)
gaat ze naar d'r afrikaanse neger??

)
maarre hoe kom je hier dan? t plannetje wat wij bedacht hadden?
je kan ook ff naar JO bellen die weet dan ook meteen wel of je ze um een weekje kunnen missen daar 
GeSlaaGd! voor mn Theorie-eXamen!

(der waren der maar drie geslaagd van de hele groep)

benieuwd hoe die gaat doen in de lessen. K wil een heel verslag!

haha
ik zal zo nog even wat foto's uploaden.
en dan zorgt Nein gwoon dat ze dan bij thirz aan t logeren is en dan kan ze de foto's ook meteen zien.. 

voorlopig zul je t met de foto's moeten doen
En Simba (mn kitten) is zooo lief en klein, iedereen mag m komen bewonderen! Morgen zal ik een kleine collectie maken van de kamp-foto's en dan zal ik Simba ook ff laten zien!