Wat een onzin, ik heb last van zenuwen merk ik terwijl ik zo het leukste ga doen wat er is. Een vaardigheidswedstrijd met de koets op stal de ronde Hoop dat ze snel wegtrekken want dit hindert mijn prestaties
De dierenarts kwam er ook mee dat het pssm kan zijn, dus die wil graag dat ik kick op een pssm dieet zet om te proberen. Gisteren even op inet zitten neuzen en arme knollie mag straks niks meer Alle vormen van suiker en zetmeel worden afgeschaft Heb zon vermoeden dat het voor mij nog zwaarder wordt dan voor haar :p hahah
Hoi, als mensen nog foto's gemaakt hebben vanmiddag let me know. Ik heb zelf niks, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er wel foto's van mij circuleren
AndreaB
Geplaatst: 11-11-12 17:39
Wat ben ik blij als mijn oom volgende week weer terug van vakantie is zeg!! Sinds vrijdag doet "ineens" de draadloze internetverbinding het niet en ik kom er maar niet achter hoe ik het op moet lossen Ook als ik de kabel gewoon op mn flap inplug doet ie het nog steeds niet Nu heeft mijn moeder vandaag een nieuwe flap gekocht (want PC deed het niet meer) en daar doet de draadloze verbinding het ook niet, maar het kabeltje weer wel
Hij geeft aan dat de verbindingssleutel niet correct is, maar die heeft helemaal niemand veranderd?? Ook op mijn telefoon pakt ie de WiFi ineens niet meer *zennn* Stomme computers ook haha
Oompje maar goed lief aankijken als hij weer terug is, want echt handig is dit niet.
Andrea, even het kastje van je internet uit zetten, laptop opnieuw opstarten op hetzelfde moment misschien helpt het.. Had het net ook en hier hielp het
Ga het straks even proberen Heb nu internet op mn moeders nieuwe flap Mn eigen flap is al een stuk of 100x opnieuw opgestart, maar blijft dienst weigeren. Wie weet als ik de modem op zn donder geef
Bedankt, ik kan het inderdaad, buikpijn was natuurlijk weer nergens voor nodig Vuurdoop op stal overal tussen door sturen was al hele kunst en op plek van bestemming was het daarna een eitje Wedstrijd ging super en pony deed wat ik wilde We waren foutloos ruim binnen de tijd in eerste omloop dus 2 winstpunten en daarna foutloos in garage in snelle tijd en dadelijk terug om te kijken of we prijs hebben het voelt als een eerste plaats maar ik weet niet wat de rest heeft gedaan
Gefeliciteerd met je puntjes Flurk!! Ben benieuwd naar de uitslag vanavond!
Gezellige vriend heb jij Of speelt ie ook nog weleens leuke spelletjes? Singing with the stars ofzo
AndreaB
Geplaatst: 11-11-12 19:16
Ben geloof ik uit de voerquestie. Ga voorstellen om haar subli luzerne met vit. E, selenium en lijnzaadolie te geven. Moet alleen nog even navragen voor de verhouding van calcium/fosfor, want die schijnen weer scheef te liggen bij luzerne Zal wel weer een duur grapje worden Katchingggg!!!
Nu even eten en dan maar weer richting stal om dr te trakteren op een wandelingetje. Wordt ze inmiddels geloof ik ook wel een beetje simpel van
Flurk
Geplaatst: 11-11-12 19:27
AndreaB schreef:
Gefeliciteerd met je puntjes Flurk!! Ben benieuwd naar de uitslag vanavond!
Gezellige vriend heb jij Of speelt ie ook nog weleens leuke spelletjes? Singing with the stars ofzo
Mijn zoon speelt spelletjes via mijn Facebook vandaar waarschijnlijk
En we zoeken weer rustig verder! DA vond lucerne niet zo'n geslaagd idee, dus we gaan op zoek naar iets anders. Weinig suikers en eitwitten, veel vetten. Iemand een idee?
Sharon_Jims
Geplaatst: 12-11-12 11:03
Goedemorgen!
Was er leuk gister de Kur op Muziek! Heb erg genoten!
Waarom vind de dierenarts Luzerne niet goed? Vanwege de melasse die er bij de meeste merken inzit? Je kunt kijken bij Fibra die hebben een luzerne zonder melasse, of kijk bij voer wat speciaal is samengesteld voor Quarters of Paints.
Thanks! De eerste had ik al doorgelezen, maar niet veel uit kunnen halen. Er was nog zo'n topic en daar stond het een en ander in, maar echt spectaculair veel is het niet. Daar gebruikten een paar Marstall Vito, dus dat heb ik nu voor dr gehaald. Dichtsbijzijnde verkooppunt was in hellevoetsluis, niet echt om de hoek, dus als het bevalt neem ik de volgende keer een jaarvoorraad mee
De calcium-fosfor verhouding in luzerne is scheef, dus hij vond dat je daar max. 2 handjes per dag van kon geven. Maar daar heb ik denk ik niet genoeg aan om die medicijnen te kunnen geven. Van subli hebben ze ook een melassevrije luzerne, maar dat wordt m dan toch niet.