die deelnemers weten pas op het vliegveld waar ze heen gaan
_Lucy
Geplaatst: 17-02-12 19:00
ik denk niet dat iemand zo'n trui mee zou nemen van thuis. ons valt het natuurlijk niet op dat ze zo'n trui aan heeft, maar de rest van de deelnemers heus wel. als zij de hele dag met een trui met raar opschrift loopt vraagt een van de andere deelnemers zich heus wel af wat er nou eigenlijk staat (al helemaal als je wel wat ijslandse woordjes leert ondertussen)
wie zegt dat ze de hele dag door met dat spel bezig zijn? als ze daar aankomen op het vliegveld ofzo kunnen ze vast wel zo'n trui kopen.
O ze zijn al in ijsland nu dus. Lijkt me logisch dat je dan iets koopt? Ik bedoel je mag vast wel eens iets van vrije tijd hebben... En dan nog kun je die trui toch al hebben...
Je kunt zo wel achter alles wat zoeken
Evelijn
Geplaatst: 17-02-12 19:29
kim345 schreef:
Je kunt zo wel achter alles wat zoeken
Dat is juist het hele idee van het programma... dat overal wat achter te zoeken is De mol geeft subtiele hints elke uitzending... maar ik vind deze juist niet erg subtiel.. dus dat zou dan weer iets zijn van een gewone deelnemer... nou ja ik kijk het niet wordt er paranoide van.
_Lucy
Geplaatst: 17-02-12 19:57
haha ja idd, het is allemaal zo dubbel doorgedacht maar deze vind ik voor ons als kijkers wel subtiel, maar voor de andere deelnemers dan weer heeelemaal niet.. en toch vind ik het leuk om te kijken alleen zeggen van die is het die is het heeft bijna nooit zin, want dan is t uiteindelijk toch weer een ande :p
vind het altidj zo grappig hoe gretig ze zijn op die jokers! ik bedoel, die joker is maar voor 1 vraag. nou als jij op de verkeerde zit heb je vast wel meer dan 1 fout oke het is natuurlijk wel leuk als je er een kan verdienen, maar hij hoeft maar joker te zeggen en ze geven meteen alles er voor op xD oke voor een vrijstelling zou ik t ook doen, maar een joker..
Ik vind het toch wel een subtiele hint hoor... Kijk het verder niet heel erg, zie af en toe het einde er van.
Die vriendin van me is nog steeds weg, niks van haar gehoord... Er werd eerst gedacht dat ze naar frankrijk was gegaan omdat haar vader daar heel lang heeft gewoont (weet niet of dat nog steeds zo is). De politie kan signalen van mobiele telefoons opsporen en zo kan je zien waar die zich bevindt, op de één of andere manier lukt het niet om een duidelijk signaal op te pakken. Smsjes komen wel aan maar als je belt gaat hij gelijk over in het 'in gesprek' toontje. Vanmorgen vroeg zijn er vrienden bij gekomen of facebook, ze kunnen alleen niet achterhalen of zij diegene net heeft geaccepteerd of andersom. Ik heb maar even een test gedaan en haar toegevoegd, als ze me accepteerd weten we in ieder geval dat ze nog leeft.
Lucy: Had wel gelezen over pedro, maar nog niks laten horen, veel sterkte ! Heb je het inmiddels al een beetje een plekje kunnen geven? Merk je er nog wat van aan faron? Ella heeft medicijnen las ik, hoop het het je helpt ! Eefje is lekker aan het werk, fijn dat je aan de slag kan !
en verder vast nog heeeeel veel meer, maar datben ik vergeten ;p
Ik ga eens ff een jaarverslag van mij en reem maken Heb er namelijk alweer een jaar ^^ ! Zal zo de link plaatsen
Woooww S*hiiitt me ouders zijn omgedraaid van vakantie! Het gaat schijnbaar heel slecht met me oma...zijn ze vanavond rond 7 uur thuis, dan gooien ze de meeste spullen eruit en gaan ze naar me oma. Als ze niet al overleden is moeten ze wss waken vannacht. Ik ga niet mee (ben het hele weekend bij Steph) maar wordt wel op de hoogte gehouden. Klinkt misschien heel hard, maar ik heb niet zo heel veel met die oma (het is me stiefoma) dus vandaar dat ik wel gewoon naar Steph wil gaan. Maar wel echt K*T dat me moeder en Kees nu het skieen hiervoor af moeten zeggen....ze waren al over de helft!
Dankje patries Ik ben gister middag er weer voor t eerst heen gegaan en dat was toch wel even slikken.. Daar komen zonder pedro. Maar ik heb er wel vrede mee, voor hem is t zo het beste.
Aan faron merk ik eigenlijk meer dan ik verwacht had. Verschrikkelijk aanhankelijk. normaal keek ze nog net op als je er aan kwam en nu komt zw hinnikend op je af gerend. Ze loopt de heletijd te roepen en om zich heen te zoeken naar andere paarden (normaal staat er altijd wel ergens iets in de buurt, en nu natuurlijk helemaal niets..)
Is ook een stuk schrikkeriger op stal en heel alert, maarja t is nu natuurlijk wel een vlucht/kudde dier zonder kudde.. Toen ik een tijdje bij dr was en haar veel afleide werd ze wat meer haarzelf, maar nog niet helemaal..
En toen ik weg ging helemaal tegen het hek dringen en roepen, vond t toen wel erg moeilijk haar daar weer achter te laten..
Wat vervelend Lucy! Het is inderdaad ook wel heel vreemd dat ze geen kudde heeft ofzo. Hopelijk richt ze zich wat meer op jou! Zijn ze nog bezig met een nieuw vriendje voor haar? Aan gezien het met de shet niet helemaal goed ging?
iehh ik heb huisdiertjes ontdekte ik gisteren! Gelukkig komt het echt heeeeel vaak voor bij mensen en je kan gewoon een pilletje halen bij het kruitvat en dan ben je dr weer van af. Maar was wel even schrikken zeg haha!