Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:18

Judith je maakt me jaloers, 4 uur op Hendrik! Bloos!
Ik vind Hendrik echt zoooo stoer! Heb er twee keer een buitenrit mee gemaakt en hij is echt leuk buiten. Zit als een stoel Normaal kan ik in galop niet goed blijven zitten maar op hem heb ik daar zelfs in rengalop geen moeite mee. Lachen
Ik heb je nog in actie gezien Tong uitsteken je galopeerde langs de huifkar op waar wij inzaten Tong uitsteken

Mijn foto's komen nog op bokt. Ik moet eerst nog eventjes een selectie maken en de foto's op de pc over zetten.

Heb ik Ollivia nu trouwens wel gezien? Verward op wie zat ze? hoe zag ze eruit?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:31

Ollivia was de indiaan die op Ferre zat.
Het was ook best grappig op knol, en meneer zit idd erg makkelijk (anders had ik het noooit uitgehouden) maar ik voel het nu best wel. Ik ben benieuwd naar de foto's, heb jij de westernruiters nog in actie gezien?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:35

Voor Janneke: Afbeelding

En nee! Ik heb ze niet in actie gezien Juist waar ik voor kwam heb ik niet gezien omdat we toen in de huifkar zaten Haha!
Ik heb Kim (vrolijk van Bokt) wel gezien met haar geweldige paard Face off. Volgens mij kwamen ze terug van een bosrit. Ik wilde hallo zeggen, maar ik durfde niet Bloos Ze keek niet zo heel erg vrolijk (en nee dat is geen woordgrapje) en er waren allemaal kleine kinderen om haar heen die ze probeerde weg te werken en toen viel ook nog haar dekje op de grond. Dus ik heb maar niets gezegd Wel jammer, maar ja, volgende keer beter.

Ollivia heb ik dan niet gezien, heb Ferre wel gezien, maar dat was op stal.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:40

Annetje schreef:

Ik heb Kim (vrolijk van Bokt) wel gezien ... Ik wilde hallo zeggen, maar ik durfde niet Bloos Ze keek niet zo heel erg vrolijk (en nee dat is geen woordgrapje) ...

hahaha, dat zeg je nu! Tong uitsteken Jammer dat je ze gemist had. Ik ook, maar ik hoopte dat iemand anders het wel had gezien, maar Ollivia had ze geloof ik ook al gemist. Jammer. Was het wel leuk in de huifkar?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:47

Was wel leuk ja We hebben allebei de huifkarren gehad Tong uitsteken Volgens mij waren de paarden die ervoor stonden wel heel erg moe. Ze waren gewoon overal moe en het ging steeds langzamer. Is ook niet zo raar want die paarden hebben ook bijna 6 uur achter elkaar gelopen met een volle huifkar.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:01

Tja, volgens meerderen hebben de paarden ook nog nooit zo hard moeten werken als vandaag... zouden ze zich nu net als ik voelen??? Nou ja, ze zijn weer lekkker verzorgt en gevoerd op stal en ze kunnen het best hebben. Die Bo/Baretta liep ook al de hele dag rond en was nog steeds in voor een gallopje (effe showen in de wei Haha! )!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:20

Haha, dat was toch waar die man opzat?
Wanneer die man stilstond trok die pony zijn flanken helemaal in, maar vijf minuten later croste hij weer door de wei Haha!
Crosste jij daar toen ook tussen?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:24

Schijnheilig ...ik weet niet waar jij het over hebt. Haha! Nee, hoor, we hebben idd wel wat sprintjes getrokken, maar Peter hield het goed in de gaten. Hij deed dat niet zo vaak en gaf ook aan rustig te willen doen voor de pony wanneer anderen hem ophitsten.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:27

Hendrik kan nog best wel hard Haha! Of viel dat nog wel mee in de wei daar?
Met die buitenritten die we hebben gemaakt had hij steeds flink het tempo erin. Vooral in de galop, zodra er gegalopeerd werd, vloog hij weg, et alsof hij in de startblokken stond.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:35

Ja, zo gauw hij een ander paard zag galloperen was ie weg, maar voor de rest maakte meneer zich niet moe. We konden Bo ook niet inhalen maar ik durfde ook niet zolang zo hard dooor te rijden als Peter, was een beetje bang voor de geparkeerde auto's aanegzien Silvermoon niet zo wendbaar is als Bo.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:37

silvermoon is wel echt een indianenpaardennaam Tong uitsteken
maar ik vind het echt niet bij "hendrik" passen

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:44

Nee hé, ik denk dan ook eerder aan een KWPN-er bij het horen van die naam. Maar dat kan ook komen doordat de eerste Silvermoon die ik ken een slank ( en ouder) KWPN-er was.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:53

Afbeelding
Hendrik het tandem paard!
Ik had gehoord dat je ook de broer van Irma achterop bij Hendrik hebt gehad? Tong uitsteken
Heb trouwens alle leuke foto's in een topic gezet.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:57

ja, mijn broer zat iets te zeggen dat hij achterop een breed paard zat
met een meisje voorop
Mijn broer is die hele lang dunne parkeerjongen (ralph heet hij)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:06

Ja, die heeft bij een ander meisje achterop Silvermoon gezeten. Hij bleef zitten, dat viel ons mee want hij zat akelig scheef in draf! Haha! Vond het wel heel dapper van zichzelf, geloof ik. Tong uitsteken
Natacha en ik op knol..hebben jullie gezien hoe we eraf zijn gekomen? Heel ernstig... Bloos
Ik gaat nu effe op zoek naar dat topic, Annetje.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:08

Topic stat in mijn onderschrift Knipoog

Ik heb niet gezien hoe jullie eraf gingen, maar wel hoe erop Haha! Via de strobalen Haha! En Hendrik laat alles ook maar braaf toe, echt een manegepaard.
Ralph zei ook zoiets, dat hij er bijna afviel. Hij dacht ook dat het meisje bij hem 16 ofzo was, wij dachten dat hij jou bedoelde maar dat is dus niet zo?

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:08

Juut, staat in haar onderschrift Knipoog
en ja, me broer is heel trots op zichzelf
ik denk dat ik dat nog weken aan moet horen
Me andere broer (emiel ook parkeerjongen) zat te zeggen dat ralph er bijna af lag enzo *LOL*

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:16

Annetje schreef:
Ralph zei ook zoiets, dat hij er bijna afviel. Hij dacht ook dat het meisje bij hem 16 ofzo was, wij dachten dat hij jou bedoelde maar dat is dus niet zo?

hij dacht zoiezo dat Judith 16 was,
had ik nog aan hem gevraagd of hij wel echt judith bedoelde
maar dat klopt dus.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:16

Haha, Judith hoe oud ben je echt?

[edit] ze is 24, zaten wij toch goed in de buurt! [/edit]

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:18

Anne ben je lui?? Tong uitsteken
staat in haar profiel Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:22

Irmaatje schreef:
Anne ben je lui?? Tong uitsteken
staat in haar profiel Knipoog

Vandaar dus ook de edit in mijn vorige bericht Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:30

.... Schijnheilig .... Nee hoor, ik zeg niets...
Eraf was overigens heel ernstig, maar goed dat jullie DATniet gezien hebben... Ik ben over de kont van Hendrik naar beneden gegleden, daarna is Natacha er redelijk normaal vanaf gesprongen, toen knolweer bij de strobalen geparkeerd en er met een reuze sprong weer op gejumpt! Haha! Arm paard... Bloos

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:31

Ik heb trouwens de close-ups van Judith maar uit het topic gelaten. Haha!
Moeten ze er nog bij? Tong uitsteken Of heb je daar niet veel behoefte aan Judith?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:35

Annetje schreef:
Ik heb trouwens de close-ups van Judith maar uit het topic gelaten. Haha!
Moeten ze er nog bij? Tong uitsteken Of heb je daar niet veel behoefte aan Judith?

Nee..doe maar niet...dan durf ik nooit meer bij een bokker in de buurt te komen (ik ken m'n face bij close-up en dat is ERNSTIG!!! Bloos! ), en dat is best lastig, aangezien een paar bokkers in mijn les rijden... Scheve mond

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 08:15

Poeh hé wat een drukte gisteren hè? Ik vond het wel gezellig Haha!