Wat ene heerlijke dag vandaag. Zit nog na te genieten van een heerlijke en gezellige buitenrit met z'n viertjes ( Herm, Debby, Esther en ik). We zijn naar Meijendael gegaan...Herm en Esther als eerste erop richting Waalsdorpervlakte. Debby en ik met de auto en hondjes daarna toe gereden (met omweg ). Daar, na een half uurtje rust voor paarden en ruiters, gewisseld en Debby en ik terug gereden (Herm en Esther met de hondjes en auto weer terug). Daar nog even de paarden laten grazen en rollen en were terug naar stal. Doodmoe, maar voldaan nu. @ Marion van Abeltje: Nee Amaye haar zus lijkt niet echt op Amaye, maar is wel mooi
Xantha
Geplaatst: 20-05-12 22:25
Ik heb een klein foto verslagje gemaakt, was moeilijk kiezen uit al die mooie foto's!
Opzadelen
Esther en Herman
En wisselen
Lekker even rollen en daarna opstaan zoals alleen Xantha dat kan
Thuisgekomen in een slowmotion galopje naar haar vriendinnen
Het was echt fantastisch en we gaan het zeker vaker doen!![/quote]
Lekker hoor! Had op facebook ook al een paar foto's gezien En een goed idee om een estafettewissel te houden, iedereen plezier! Het was ook echt wel mooi weer
Nou Marlon, dat plakspul plakt helemaal niet Heb ik voor jan doedel de hele zondag binnengezeten
Noah en Elvis gefeliciteerd met jullie verjaardag Ilvy en Marlon gefeliciteerd met jullie paarden @ Cer...plakspul wat niet plakt en een lekkende vinger .Wat heb je gedaan en is lekkage verholpen nu? Nieuwe week en weer werken....gatver en dat na zo'n leuk weekend zeg...mooi weer, heerlijk gereden en gezelligheid
taverno
Geplaatst: 21-05-12 13:28
nikkielvis schreef:
Elvis ios vandaag 8 jaar geworden
Jij ook gefeliciteerd!
_Noah
Geplaatst: 21-05-12 14:34
Dank jullie!! Marlon& Elvis ook gefeliciteerd!!
Ik ga zo even bij de hypo een kadootje uitzoeken voor Noah (shop excuus)
Unique was gister 11 jaar geworden. Bedacht me dat opeens in de avond
Xantha
Geplaatst: 21-05-12 19:22
Gefeliciteerd met alle paardjes!!
Ik heb de hele dag nog op een roze wolk gezeten. Het was zo heerlijk en gezellig gisteren!
Nicam
Geplaatst: 21-05-12 22:10
Yoline_U schreef:
Gefeliciteerd!
Unique was gister 11 jaar geworden. Bedacht me dat opeens in de avond
Gefeliciteerd nog met Unique
nikkielvis
Geplaatst: 22-05-12 07:20
Yoline gefeliciteerd nog met Unique
Zelf verder niet veel meegemaakt. Ik heb een hartslag band vboor Elvis aangeschaft. En die doet het super op hem ondanks zijn dikke harde haren. Gister lekker in de bak gereden vandaag een buitenrit op de planning even kijken hoe Warm het wordt anders verschuif ik hem naar vanavond. Ben er nog niet overuit of ik zijn manen weer af ga scheren. Lijkt me voor hem veel fijner en minder warm en ik hoef niet te vlechten.