Maar Dúx vind rondhobbelen denk ik leuker dan écht dressuurmatig rijden.. En een beetje afwisseling voor hem is leuk, in de bak, naar buiten, beetje springen, beetje spelen.. Maar hij zal wel wat kosten..
ben weer thuis, ging best wel goed! Armani sprong erg fijn en was lekker voorwaarts. er was alleen een hele scherpe bocht en dacht dat ik door de bocht zou vliegen dus ben via een andere bocht naar de volgende hindernis gegaan. ;p verder alles foutloos, ook de barage. (:
Leeeeuk ! Armani is een topper! Vind springen op hem ook écht leuk!
Ging heel goed bij Ivy, ze liep lekker.. was wel erg chago tegen de andere paarden.. maar was blij dat ze goed liep
Vriendin van mij krijgt waarsch lease paard bij my op stal, hoop het écht!
Carmen_vH
Geplaatst: 13-11-11 18:27
jaaa Armani springt echt fijn! ben nu foto's op m'n pc aan het zetten, m'n vader heeft er veeeeeeeel gemaakt. post er straks dan wel een paar. Louise, Helen en Maud waren er trouwens ook!
xMazzel
Geplaatst: 13-11-11 19:26
Leeeuk Carmen!! Had Maud op lijst zien staan op Cattie! haha
Leuk cadeautje Emma haha!
Ik drink lekker niet
Aah gaaf halster heb je Caitlin!
Opzich vind ik het wel heel gaaf staan Marije! Maar denk dat hij ook zo overdreven lijkt omdat de foto van zo dichtbij is
Ik ben echt op, van een druk weekend haha! Wel heerlijk gereden vandaag op Lesley, voor 't eerst even uitgestapt in het bos, en geoefend voor de Pas de Deux. En meegeweest met Rowan op wedstrijd (1ste keer met Winnetou (fjord ) ) had ze nog 2 puntjes gereden ook En op echt een leuk paardje gereden vandaag hihi
jaa, m'n vader heeft superveel foto's gemaakt! niet normaal, ook van andere mensen hoor. Louise en Maud staan er ook bij. Hij is nu 153 van de 284 aan het uploaden.
hihi jaa! Gaat nu echt steeds beter met Lesley, ze begint steeds lekkerder te lopen. En volgende week weer springles dus ben benieuwd, werk nu veel aan d'r techniek