Gewoon open dagen bezoeken en informatie overal opvragen enzo.. En uiteindelijk gewoon zelf de keuze maken. Als jij iets met dieren wilt doen, moet je daar gewoon voor gaan! Je kan alle kanten op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je moet de rest van je leven doen...
.
skyline schreef:Ik wilde eerst ook iets met paarden gaan doen .
Maar mijn ouders wilde dat ook echt niet.
Uit eindelijk , ging ik toch maar luisteren omdat in de paarden is het moeilijk geld te verdienen is & een baan te vinden . En ik naast ander werk ook gewoon paardjes kan houden
Dat wilden m'n ouders niet, dus heb ik het 'verbreed' tot dieren in het algemeen, is het ook niet goed.
esiebessie schreef:skyline schreef:Ik wilde eerst ook iets met paarden gaan doen .
Maar mijn ouders wilde dat ook echt niet.
Uit eindelijk , ging ik toch maar luisteren omdat in de paarden is het moeilijk geld te verdienen is & een baan te vinden . En ik naast ander werk ook gewoon paardjes kan houden
Dat had ik eerst ook, ik wilde heel graag iets met specifiek paarden doen.Dat wilden m'n ouders niet, dus heb ik het 'verbreed' tot dieren in het algemeen, is het ook niet goed.
Melanie_B schreef:Heb beetje bijgelezen
kirsten heeft nieuwe cap en handschoenen! Persoonlijk vind ik de cap niet mooi..
Zag 'm gisteren ook bij ons in de ruiterzaak en toen dacht ik al bahEn nu zie ik
dat jij 'm hebt gekocht! Naja, hopelijk heb je d'r veel plezier van![]()
Noortje gaat op les met dr kanjer, wat leukkkkk!
& ik ga nu slapen, morgen er om half 6 uit.. Leuk he, oefenparcourtje
Pebbs schreef:Sabinee__ schreef:ehm. neewelke bushalte moet ik hebben :p ?
Liset die wilt je wel van het oor ophalen! Alleen ze werkt in principe tot 6 uur maar ze weet het niet precies.
Want de ene keer is ze wat eerder klaar en soms wat later. Dus ze smst jouw als ze van haar werk weggaat!
Maar het zal tussen 6 en half 7 worden dat je op het oor staat! is dat goed?
dan PB ik ff het nummer van liset naar je!
Misschien dat Kirsten je dan op de terugweg mee kan nemen ??
esiebessie schreef:M'n mentrix niet omdat ik goed ben in talen () en mijn ouders omdat ze .. Weet ik veel waarom niet. Omdat ze vinden dat ik iets moet doen waar ik beter mee verdien. Maar ik doe denk ik liever iets wat ik echt leuk vind maar iets minder verdiend, dan iets wat ik niet leuk vind maar beter verdiend..
Melanie_B schreef:esiebessie schreef:M'n mentrix niet omdat ik goed ben in talen () en mijn ouders omdat ze .. Weet ik veel waarom niet. Omdat ze vinden dat ik iets moet doen waar ik beter mee verdien. Maar ik doe denk ik liever iets wat ik echt leuk vind maar iets minder verdiend, dan iets wat ik niet leuk vind maar beter verdiend..
Aub ga niet de paarden kant op, schiet je naar mijn inziens niet veel mee op.. Daarbij moet je
puur geluk én talent hebben om een beetje in het paardenwereldje te komen, als je geluk hebt.
Doe gewoon een andere opleiding die jou heel leuk lijkt, en haal die. Dan heb je tenminste een
diploma op zak waar je op terug kunt vallen. Als je die eenmaal hebt, kun je altijd nog besluiten
of je de paardenkant op wilt gaan. Of wil je les gaan geven? Kan je de ORUN cursus naast
je baan nemen, heb je geen hele opleiding voor nodig. Ik zou dus eerst maar zorgen dat je een
diploma voor iets anders behaald.
Maar toch bedankt voor je reactie.
!