Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

sukkel
hij maakte voltes van een meter hahaha 
Zul je net zien.. maar ik denk dat ze zich een beetje stoerder voor deed dan ze is
voor Yade
Ze mag overdag naar buiten blijven gaan en straks in een rustige groep het land op. Verder mag ik lekker gaan stappen op het harde (ook onder het zadel) en een beetje draf er bij gaan opbouwen, zo lang ze helemaal goed blijft lopen. Helaas zal het wel altijd een gevoelige plek kunnen blijven, net zoals wanneer je eenmaal een keer je enkelbanden flink verrekt hebt. Met plotselinge korte draaien in hoog tempo e.d. moet ik op passen. Gelukkig heb ik geen ambities om parcoursjes van 1,20m. te springen of slidingstops te rijden

hihihi
ik ben 1x met m'n bedrijf naar een nieuw kantoor geweest die we gingen overnemen, vond ik ook wel super leuk, maar gelukkig ging ik s'avonds gewoon weer naar huis 
lekker rustig
) maar nie te vaak
maar je heb tog nie vaak dat je ergens anders zit ??
(is btw je eigen vestiging daarzo in rotterdam zuid vlakbij eneco en erasmus mc enzo ??)
we begonnen wat gespannen, de gallop ging super, dat had ze ook gehoopt maar stond wel beetje versteld hoe goed het ineens ging 
luisterde nie meer zo naar been enzo, dus dat werd flink werken 

hihihi

doe je toch minder thuis! Waar ik nu werk is in rdam centrum, dus niet op zuid... Bedoel je bij eneco ed daar langs de snelweg? Dat je aan de ene kant capelle / alexandrium afslag hebt en andere kant zuid? Daar bij de brienenoordbrug? 

en dan zit het daar bovenaan bij al die tunnelbakken zeg maar (zo noemen wij die tunneltjes
hihi) en al die gezellige tenten daarboven
hihihi 
hihihihi ben geen echte rotterdammer dus houdt nooit uit elkaar wat nou wat is
hihi
rij dr elke dag langs
2x !
hahahaha