Ik begreep van Winnitou dat Norbert nog niet in beeld is geweest bij Ushi, Dushi, Loesie, etc. Ik heb werkelijk geen idee wanneer dat gepland staat, dat is bij tv sowieso altijd een raadsel. Wat ik wel weet, is dat ik morgen met Oege mee rij met de Sinterklaas intocht in Amsterdam
. We gaan met de Jan Plezier en rijden met Max en Elvis. Deze combinatie was vorige keer zo verrassend goed gebleken, dat de eigenaar het nog eens wil proberen. Ik vroeg me nog hardop af of het wel handig is om Max tussen de menigte te plaatsen (Max is niet van omstanders gediend als hij ingespannen is: tuigje aan....
), maar het schijnt tussen hekken plaats te vinden waar kinderen niet bij de paarden kunnen komen. Nu snap ik heel goed dat kinderen de paarden willen aaien, maar Max kan ineens een carnivoor worden als men hem teveel wil aaien
.
)! Ik was blij verrast, dat had ik echt niet verwacht!
Later op de Wallen bij een bepaald kroegje kwam een vaste bezoeker - waar ik regelmatig mee sta te kletsen - naar buiten hollen ("Hé, Roosje!!!!!") om me (wat hij wel vaker doet) een zoen op m'n hand te geven. Dat vind ik nou echt leuke momenten!

, de volgende keer nog een 8 op het protocol en dan zijn we helemaal blij