@ Ashley, Jolanda: Alvast veel plezier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In oktober is er ook weer dressuur wedstrijd toch?

) 

Ik lijk heel groot op Gipsy vanuit de hoek dat de foto is genomen.

Komt omdat ie zijn hoofd ook beetje naar beneden draagt
haha En dankje 
ik vind ook de liveshows het allerleukst maar kijk de voorrondes ook wel
Sterkte met je rug! Vervelend weer zeg 

haha, doe waarschijnlijk chocolade bruin of 1 tintje lichter dan dat.
) Wel heel veel highlights, vond ik ook leuk. Maar nu wil ik toch is even wat anders
en als het echt niet staat, is het toch ook weer met 5 weken ofzo er weer uit. Maar lijkt me wel leuk! wel wennen denk ik 
dat is ook wel weer nodig. maar we hebben het zo druk gehad dat het er niet is van gekomen.
(voor mijn verjaardag nog!
) 

Je mooie haar en dan een spoeling erin.. dat zal inderaad wel even wennen zijn zeg. Gelukkig gaat het er snel weer uit! 

Mn broertje kijkt alle talentenjachten die er zijn, behalve SYTYCD, dus mn ouders genieten altijd van de zondagavond zonder talentenjacht

Marloes schreef:Ash, balen joh! Mijn rug protesteerde ook eventjes, maar ik het nu gelukkig nergens last van
Kels, ik vind je haarkleur echt mooi zo. Maar een ander kleurtje is ook leuk! Ik wil mn haar ook een keer wat donkerder verven, maar ik durf het niet helemaal
En ik wil so you think you can dance eigenlijk wel volgen dit seizoen. Maar ik vrees dat ik dat niet voorelkaar krijg hier thuisMn broertje kijkt alle talentenjachten die er zijn, behalve SYTYCD, dus mn ouders genieten altijd van de zondagavond zonder talentenjacht
Maar dacht, ach, doe het gewoon een keer
als het niet staat, was ik het wat vaker met anti roos shampoo en dan gaat het wat sneller eruit
vind het gewoon leuk om nu even wat anders te doen