Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Ojee Fieke, weer een paardemalloot in de dop? Dat gaat haar moeder geld kosten hihi...
. Esmeetje is ook echt haar petekind, ze vraagt er steeds naar en ik moet elke keer foto's sturen. Ze heeft haar ook als profielfoto op Hyves
. 
), deken afhalen en poetsen vond hij allemaal geweldig!! Hij was een paar weekjes geleden ook al meegeweest, toen ik een van de manegepaarden ging scheren, en belde vorige week weer of hij nog een keertje mee mocht naar de paardenmanege. Haha zo grappig, heb gezegd dat hij best een keer in de zoveel tijd mee kan, maar dat het niet elke week kan, haha.Twinklebel schreef:Is er nog iemand die vanaf Delft naar stal gaat rijden? Ik durf echt niet met de auto naar stal met dit weer.....
Snackie schreef:Nu jullie niet naar stal kunnen, worden de paarden toch wel verzorgd en gevoerd etc?
Snackie schreef:Nu jullie niet naar stal kunnen, worden de paarden toch wel verzorgd en gevoerd etc?
. Twinklebel schreef:Lin, als Dave het al niet aandurft dan ga ik het zeker niet proberen.
doppie45 schreef:Twinklebel schreef:Ik weet niet of de tram nog rijdt, dan kan ik die pakken tot het begin van Abtswoude, en vanaf daar lopen....
Die rijden niet heb ik gehoord Fieke....dat wordt wel een lange wandeling dan hoor
).