Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JackMo

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 20:56

ja dankje lin en hoop ook dat er erop kan komen whaha vind het al niks de sneeuw hier op de laan lig al een laagje en de autos rijden zacht over de weg voorbij haha.

en san leuke fotos met thom en je neefje je ziet wel aan hem dat hij het heel leuk vind word hem vaker meenemen denk

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 20:58

Wat lief Sandy! Mijn nichtje van elf komt tweede kerstdag ook mee naar Vien, mag ze lekker poetsen, knuffelen en evenop Kealy rijden!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:02

Nichtje lief met 4 dagen oude Esmee en met Vienna:
Afbeelding

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 21:03

Wat een leuke foto's San! Ze kunnen het samen erg goed vinden volgens mij. Even een momentje van mannen onder elkaar... :7 :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 21:04

Ojee Fieke, weer een paardemalloot in de dop? Dat gaat haar moeder geld kosten hihi...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:05

Serada schreef:
Ojee Fieke, weer een paardemalloot in de dop? Dat gaat haar moeder geld kosten hihi...

Ze heeft al een jaar of twee, drie ponyles, en vroeg na de geboorte van Esmee of zij haar niet mocht hebben, ik had er toch twee :+ . Esmeetje is ook echt haar petekind, ze vraagt er steeds naar en ik moet elke keer foto's sturen. Ze heeft haar ook als profielfoto op Hyves :D .

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:19

Ja echt geweldig hoe leuk hij het vond. Erop wilde hij niet, hihi vond hij stiekem toch een beetje spannend. Maar naar de paddock brengen(met mij ernaast, wat hij eigenlijk niet nodig vond ;) ), deken afhalen en poetsen vond hij allemaal geweldig!! Hij was een paar weekjes geleden ook al meegeweest, toen ik een van de manegepaarden ging scheren, en belde vorige week weer of hij nog een keertje mee mocht naar de paardenmanege. Haha zo grappig, heb gezegd dat hij best een keer in de zoveel tijd mee kan, maar dat het niet elke week kan, haha.

Leuke foto's Fieke!! Haha leuk he die kleine nichtjes en neefjes.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:27

Is er nog iemand die vanaf Delft naar stal gaat rijden? Ik durf echt niet met de auto naar stal met dit weer.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:31

Twinklebel schreef:
Is er nog iemand die vanaf Delft naar stal gaat rijden? Ik durf echt niet met de auto naar stal met dit weer.....

Nou dat zou ik ook niet doen Fieke! Dave en ik hebben het vanmorgen geprobeerd en kwamen al twee keer met de auto in de slip terecht. Uiteindelijk hebben we besloten terug te gaan en als er geen betere verandering komt, niet naar stal te gaan. Als we op de Harreweg in de slip raken, hebben we een groter probleem.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:32

Nu jullie niet naar stal kunnen, worden de paarden toch wel verzorgd en gevoerd etc?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:35

Snackie schreef:
Nu jullie niet naar stal kunnen, worden de paarden toch wel verzorgd en gevoerd etc?

Nou ze worden zeker wel gevoerd. Verder kan je volgens mij ook weinig op stal doen want alles zit onder de sneeuw. Ik vind het niet eens prettig als Thom nu over het erf zou moeten want een glijpartij is zo gebeurd. Arjan strooit het erf altijd wel goed maar daar kan je niet tegenop met 5 tot 10 sneeuw.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:36

Nee daarom.. Nou wel fijn, dan hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Bij ons is het gelukkig ook allemaal geregeld.
Dat scheelt veel kopzorgen.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:36

hier gaan we het straks ook proberen anders ook thuis blijven

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:37

Snackie schreef:

Gevoerd worden ze altijd! Ik had gisteren toevallig tot en met maandagochtend voer klaar gezet, uit stal kunnen ze toch niet met dit weer, en die stal moet ze dan maar mee doen. Miranda ging vanmiddag nog wel proberen er te komen, en die strooit haar box wat bij.

Lin, als Dave het al niet aandurft dan ga ik het zeker niet proberen :o .

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:42

Twinklebel schreef:
Lin, als Dave het al niet aandurft dan ga ik het zeker niet proberen :o .

Verstandig van je hoor Fieke! Dave vindt een slippende auto op zich niet erg maar op een weg zoals de Oostveense en de Harreweg waar je door de vele sneeuw ook nog niet het verschil kunt zien tussen weg en berm, vindt hij inderdaad te gevaarlijk! En ik ook!! :D
Laatst bijgewerkt door Serada op 20-12-09 10:43, in het totaal 2 keer bewerkt

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:42

nou ik moet ook paard doen maar al hoor ik jou al linda dan denk ik ook maar niet dat ik ga wel heel jammer omdat er een feestje is enzo

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:43

Zal je feestje dan wel door gaan?

Ik zit nog te denken om te gaan lopen naar stal, heb toch niks te doen nu, maar is denk ik wel minstens twee uur lopen nu?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:45

Hihi jaa dan ben je nog wel even onderweg. Je kan het natuurlijk proberen maar je moet ook nog terug! :D

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:45

nou ik weet niet of het doorgaat het feestje omdat er ook een catering komt ik ga straks wel bellen hoe of wat

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:47

Ja maar dit os overmacht zelfs voor een catering is het gevaarlijk op die polder wegen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:47

Ik weet niet of de tram nog rijdt, dan kan ik die pakken tot het begin van Abtswoude, en vanaf daar lopen....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:49

Whis_Serada schreef:
Ja maar dit os overmacht zelfs voor een catering is het gevaarlijk op die polder wegen

Ja inderdaad. Je gaat niet onnodig risico's nemen. Er is zelfs een weeralarm afgegeven. De wedstrijd van Beresteijn is ook afgelast en zo zullen er wel meerdere volgen.

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:51

ja idd nou ik ga zo wel eff bellen dan hoort ik het wel

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:52

Twinklebel schreef:
Ik weet niet of de tram nog rijdt, dan kan ik die pakken tot het begin van Abtswoude, en vanaf daar lopen....

Die rijden niet heb ik gehoord Fieke.... :( dat wordt wel een lange wandeling dan hoor :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:55

doppie45 schreef:
Twinklebel schreef:

Die rijden niet heb ik gehoord Fieke.... :( dat wordt wel een lange wandeling dan hoor :D

Ik lees het ook net ergens, nou, dan blijf ik toch maar thuis. Twee keer 9 km wandelen door de sneeuw is iets te veel van het goede, dan kan ik morgen weer niet lopen door de pijn in mijn bovenbeen (met dank aan Vienna :D ).