Noouuu ik heb heel vaak vlak voordat ik wakker wordt dat ik iets langs zie schieten ofzo, heel raar. En nu zag ik in m'n ituneslijst precies een nummer van Justin Bieber staat wat toen langs was geflits. Oké het klinkt heeel vaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Aman, ik vind je geweldig! Je bevestigd wat ik al dacht, Esmee ligt dik aan de leiding! Ik benoem je tot mijn persoonlijke teller tot 15 november, daarna mag je pas ander werk gaan zoeken......
sambagirl schreef:Twinklebel schreef:Aman, ik vind je geweldig! Je bevestigd wat ik al dacht, Esmee ligt dik aan de leiding! Ik benoem je tot mijn persoonlijke teller tot 15 november, daarna mag je pas ander werk gaan zoeken......
Esmee gaat aan de leiding![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze wint, trakteer je wel toch Fiek? (kom je een keer op donderdagavond buurten.....)
Twinklebel schreef:sambagirl schreef:
Esmee gaat aan de leiding![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze wint, trakteer je wel toch Fiek? (kom je een keer op donderdagavond buurten.....)
Ik wil best trakteren, maar donderdagavond gaat hem niet worden......ik werk dan tot 6 uur en moet daarna nog Vienna en Kealy rijden!
sambagirl schreef:Mallow schreef:Dan ben ik er ook heel toevallig
![]()
![]()
![]()
met foto's van dat vieze gore paard (
![]()
sambagirl schreef:Twinklebel schreef:Ik wil best trakteren, maar donderdagavond gaat hem niet worden......ik werk dan tot 6 uur en moet daarna nog Vienna en Kealy rijden!
ja dus??? Wij zijn er allemaal wel tot een uur of 12 hoor!
Twinklebel schreef:sambagirl schreef:ja dus??? Wij zijn er allemaal wel tot een uur of 12 hoor!
In dat geval, dan doe ik het een keer op een donderdag als Celien Vienna doet. Kan die verder vrij, hoef ik alleen Kealy te rijden en kan ik rond half tien/tien uur op Chardon zijn. Afgesproken, maar dan moet ze eerst nog wel even winnen....we hebben nog twaalf dagen stemmen te gaan.