Zijn er nog liefhebbers om vanavond met mij een rondje park te gaan?? Ik ga maximaal een half uur in stap, heros vindt het wandelen aan de hand nu namelijk erg stom!!
Die wordt nu gemaakt, waren wat dingetjes losgegaan
annitavier
Geplaatst: 17-09-09 14:50
Marco en ik hadden vorige week nog over!! Dat Ray haar vast ging vragen op vakantie!! Meestal gebeuren zulke dingen op vakantie LEUK!!!
De zon schijnt eindelijk zijn net even naar het strand geweest...
Gisteren naar Cinque terre en daar hadden we ook regen, heel veel gelopen en op me bek gegaan in de trein en met mijn stuitje op een stoel gevallen dus je begreept ik kan bijna niet zitten en staan meer vandaag maar ja we hebben ZON!!!
Morgen gaan we richting Florence
Laatst bijgewerkt door annitavier op 17-09-09 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Lauraaa_
Geplaatst: 17-09-09 14:51
Super Anniet, dat je eindelijk zon hebt! Geniet er nog maar even van!
Oh leuk Anniet, daar heb ik dus gewoond of veel op bezoek geweest waar je nu zit.
annitavier
Geplaatst: 17-09-09 16:33
Ik zit nu in kleine plaatsje nabij La Spezia.
Ik zit nu op het internet en het wordt slecht weer in Florence dus we blijven langs de kust en zakken naar Livorno om daar vanuit Pisa en Lucca te bekijken..
Van de route die ik uitgestippeld had is nog niets van gekomen door de regen, gelukkig hebben we niets geboekt en kunnen we heen waar we willen..
Ligt eraan wat de planning was, als dat sowieso al beetje rondtrekken was dan zie ik het probleem niet...
annitavier
Geplaatst: 17-09-09 18:30
ja, we zouden sowieso rondtrekken dus opzich niet zo erg maar over over Genova had ik niet gelezen en niet voorbereid maar ja ... langleven de caravan en het internet!! o ja en de tomtom!!!
ik vind het wel leuk rondtrekken etc.
kohtje
Geplaatst: 17-09-09 18:35
Zou niets voor mij zijn ik ben dan ook niets gewent.