mijn vader kan niet rijden naar jumping, hij moet met m'n broers naar eindhoven om te hockeyen..anders had ie ook wel willen rijden.en trouwens alvast succes voor morgen met de wedstrijd!!
Ik 1 wp! had een balkje!Ik ben ff aan t klooien met je camera nik, want hij leest de filmpjes als geluid bestand, dus ik probeer nog ff wat
15 maart wil ik weer gaan springen. In Ouderkerk, daar kan je ook 2 x voor punten springen.(Lisse in feb is opeens één of ander kampioenschap geworden.)Dus wie gaat er mee? Ik ben wel bang dat Nikki niet mee gaat dit keer whahahahttp://www.st-paardensport-adam.nl/
LaFunkyJazz schreef:Had jij nog wedstrijd gereden Kelly?Ja, ik ben in Langeraar geweest Ging wel goed, had 190 in m'n eerste proef, en 189 in m'n tweede proef! Dus nu hoef ik nog maar 1 puntje!
Gefeliciteerd met de punten!Was dus een geslaagd springdebuut, aan de punten te zien. haha Nikki, wil je niet nog een keer Ik heb gister eventjes op Cento met een boomloos zadel gereden.Zat in het begin wel appart maar went wel naar een paar rondjes. haha
SteffiiY schreef:Gefeliciteerd Kel & Joyce!Wanneer heb je weer wedstrijd kel?Bedankt! Ik heb volgende week weer wedstrijd in Alphen Want bij ons is het alleen voor paarden
Klopt Ik rijd lekker met pony tussen de paarden.Ik moet inderdaad ook kiezen waar ik wilde starten, maar ik denk ik begin wel gelijk bij paarden.