Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Zie je wel Gio dat je een hele leuke vrolijke meid ben die graag gezien mag worden
Met je arogante/bitchie opmerkingen altijd hahaaha.

Kirsten_S schreef:Rustigggg Annaaaa, de laptop moet eerst gemaakt worden
G1ovanna schreef:Astor schreef:Zie je wel Gio dat je een hele leuke vrolijke meid ben die graag gezien mag worden
Met je arogante/bitchie opmerkingen altijd hahaaha.
welke opmerkingen
ik zeg egwoon wara eht op staat! haha
ben neit bitschiee
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Rustigggg Annaaaa, de laptop moet eerst gemaakt worden
Nu al kapot?
. maar hij deed nog steeds zoo raar. dus me vader heeft een mailtje gestuurd naar die asus mensen.
G1ovanna schreef:wat vinden jullie van me liedje dat ik zei

Vind Nous een leuk paardje! Kirsten_S schreef:G1ovanna schreef:wat vinden jullie van me liedje dat ik zei
had het te druk sorry,
Iriis_ schreef:Weet je waar ik me ook nogal aan irriteer?!
Het is altijd, de eigen paarden mensen hebben zo'm hoge dunk van zich zelf, arrogant dit dat. Ze denken altijd dat ze super kunnen rijden.
Maar hebben jullie jezelf wel eens gezien?!
Als het even niet goed gaat, dan is het paard verpest of er is iets anders mis met het paard.
Gaan jullie maar eens op een eigenpaard zitten. Dat jong is, dat nog niet zo veel kan.
En ookal kan ie het wel, DAN NOG! is het niet makkelijk.
Het lijkt misschien zo, maar het is niet zo.
En met jullie bedoel ik zeker niet iedereen hier, en mensen jullie het ook zeker niet van zichzelf toe geven. Maar stiekum weten ze zelf wel wie ik bedoel..
G1ovanna schreef:ik heb besloten.. over dave en yoscha.. dat ze lekker doen wat ze niet laten kunnen!!!
laat me neit meer zo bespelen!
pfff weet toch dat duie mij wilt! en zij doet lekker wat ze niet laten kan!!
G1ovanna schreef:wat vinden jullie van me liedje dat ik zei
G1ovanna schreef:ik heb besloten.. over dave en yoscha.. dat ze lekker doen wat ze niet laten kunnen!!!
Astor schreef:G1ovanna schreef:ik heb besloten.. over dave en yoscha.. dat ze lekker doen wat ze niet laten kunnen!!!
maar dave was/is dat jou vriend? die toen ook mee was naar de manege om te kijken naar je wedstrijd?
G1ovanna schreef:weetje wat mij ff dwars zit!!
we hebben altijd "discussies of ruzies"om ff niets!!
het verpest best veel hoor!!
bedoel zie je eerst alleen maar vet leuke berichten alles!!!
en dan in een keer 6 pagina's over bullshit dingen gaan!!!
iedereen ttrekt zich alles TE persoonlijk aan!! en zoals al zeg alles komt anders over!
dus laten we erover stoppen!!
gio is stout geweest vandaag
gio niet naar school geweest vandaag