We hoeven nl nog maor 111 pagina's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:woensdag had emma nog foto's gemaakt van onze les! niet dat ik denk dat ze spectaculair zijn, aangezien victor ze ogen uitkeek door die bak. meer girafachtig werd die. En volgens mij had ze een hele rare foto van mij dat die echt poedersuiker sprong.
Van jou had ze ook veel gemaakt volgens mij noor.
Jammer dat ik het niet heb gezien.
Wou wel is zien hoe die in die bak was..

Pebbs schreef:zo eng vond ie het niet hoor kirs
alleen die flonders achterin de bak vond ie eng, verder liep die idd als een giraffe, maar verder ging het best goed hoor
Manon_S schreef:Ik heb fotos van het nieuwe paard, wie wil zien?
!!!
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:zo eng vond ie het niet hoor kirs
alleen die flonders achterin de bak vond ie eng, verder liep die idd als een giraffe, maar verder ging het best goed hoor
kijk dat kan je wel zeggen, maar daar kan je alleen over oordelen als je er zelf op zit. Het ging miss wel goed, maar dat zegt nog niet dat hij het niet eng vond. dat soort dingen voel je gewoon, het was miss niet zo erg als andere keren, maar het was al ze 3e uur dus hij was rustiger.
hij wou ook wel wegspringen maar dan greep ik al in voordat hij zelf de controle wou overnemen. Niet na laten kijken en doorrijden, maar dat zegt nog niet dat hij het normaal vond. Die kant was ze enge hoek want in de andere grote buitenbak durfde hij er vaak niet langs of schoot hij er vandoor.
Manon_S schreef:Ik heb fotos van het nieuwe paard, wie wil zien?

. 

Manon_S schreef:1 Kiekeboe
2 Iris duwt 'm even de goede kant op
3 En zn schattige koppie
Pebbs schreef:wat jij wil........
maar wel schattig
. Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:wat jij wil........
zoiets kan je vaak alleen beoordelen als je er zelf opzit, vanaf de zijkant ziet het er miss wel makkelijk uit. het is niet wat jij wil........ ik heb het toch zelf zoo ervaren, moet ik daar over liegen dan?!?
. Manon_S schreef:Nee hij stond in zn stand en ik was zelf aan het rijden toen hij bereden werd.
Maar hij heeft idd wel een mooi lichaam.
Pebbs schreef:ik zeg toch niet dat je erover moet liegen ?!
maar laat maar, ik ga er niet verder op in...
je gaat toch rare dingen denken..
Manon_S schreef:@ Kirsten: Dat lijkt zo, hij heeft geen groot hoofd ivm zijn lichaam.
Dat komt door de compositie van de foto's.
! Maar je hebt dus niet gezien hoe die liep? Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ik zeg toch niet dat je erover moet liegen ?!
maar laat maar, ik ga er niet verder op in...
je gaat toch rare dingen denken..
neee waarom zeg je dan jij je zin....
ik zeg toch wat ik ervaren heb.. kan er niks anders van maken..
tuurlijk doe ik dat , ben ik toch ook , dus denk ik zoo. nu blij..
Melanie_B schreef:Wie gaat het nieuwe topic eigenlijk openen?
Pebbs schreef:laat nou maar !
Melanie_B schreef:Melanie_B schreef:Wie gaat het nieuwe topic eigenlijk openen?