Ik voel met je mee, mijn auto scheed er gistere mee uit.
En de auto van Daan was afgelopen weekend al stuk. Heerlijk!
taverno
Geplaatst: 08-01-10 09:00
Oei,2 auto`s stuk,dat gaat kosten
Redlich
Geplaatst: 08-01-10 09:13
Goedemorgen!
Jeej! 2 pechgevallen. Ik hoop ook dat de kosten zullen meevallen. Januari is altijd al een dure maand.
Fijn Tav, geen pijn in de enkel. Knijp je er niet steeds in om te weten of er wel nog enig gevoel in zit? Moet wel heel raar zijn om na al die jaren geen pijn in de enkel te voelen? Ik hoop dat het heel lang zo blijft. Injectie was zeker geen pretje? Heb hem ooit in de knie gehad. Als ik er nu aan denk krijg ik nog kippenvel.
Wat gaat het weer vandaag brengen? Eigenlijk ben ik benieuwd of het morgen ook in Stompwijk veel gaat sneeuwen? Ik hoop dat we net de dans ontspringen.
Gistermiddag 2 schaatsers op het ijs langs de dijk. brrrrr. Gewaagd of niet? Op de Vliet waar ons kantoorgebouw precies langs de waterkant staat, ook af en toe een schaatser voorbij.
Morgen verwachten ze sneeuw. Ik hoop niet in Stompwijk/Zoetermeer. Zeker niet nu over het strooizout op is of op begint te raken! In Zoetermeer is het bijna op.
Ik hoop zeker niet hier in de regio... Maar t gaat voorlopig niet dooien ook zeker?
Redlich
Geplaatst: 08-01-10 10:03
Tav, Ik heb de skies en div maten schoenen thuis liggen. Mocht je in de sneeuw achter een paard willen hangen? Malvin is denk ik geen optie om achter te gaan hangen. Die bokt nogal graag in de sneeuw!
nikkielvis
Geplaatst: 08-01-10 10:10
Heb net gegoogled en zoals het er nu naar uitziet is mijn contactslot kapot. Dat kan dan nog enigzins meevallen.
Ga straks naar de garage. En hoop dan dat het erg meevalt.
Wat ben je dan ineens de pineut als als je auto ermee ophoud.
Ja erg he Tav! Toen ik dr kocht was het een guppie van 3,5 en nu wordt ze dit jaar officieel oma! Haar 3,5 jaar oude dochter krijgt van de zomer haar eerste veulentje... dus dan is Tiff oma (echt gek)