Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 20:09

Is het daar geen lekker weer? Hier al dagen straaaaaaaaaaalend blauw en zonnig. En koud, dat dan weer wel. :Y)

Ennn het is weekend :D :D Morgenochtend eerst twee rijden en dan naar Emmers, groooote ruitersportzaak en dan naar Prinsenstaddresuur. Me like. :D

Jullie plannen?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:18

Het was hier vandaag zeker wel mooi! Ik heb zondags fotoshoot met Furia op het strand :j
Dus hem morgen even wassen! En vandaag vet leuke fotoshoot gehad van Paoline in de studie met mijn katten, nichtje en Jasmijn. Maar jij had de foto al gespot zag ik Maaike!! Oja, en maandags kijken bij evt. nieuw appartementje, misschien dus verhuizen binnenkort :D

Klinkt leuk Maaike, veel plezier dit weekend!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 11:19

Jaaaa gruwelijk vette foto's van jullie en wat is Juna gegroeid en een knap kindje geworden!
Nieuw appartement? Vertel :D

Ik ben trouwens ook een beetje verhuisd, heb een gedeelte van het huis gekregen.
Dat stuk tegen de kleine buitenbak aan zeg maar. Twee kamers en een badkamer, echt chill!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:35

Jaa, ze is alweer 6 jaar en écht helemaal gek van paarden haha, niks liever dan op stal zijn, ze is nog erger dan ons op die leeftijd! En ze rijdt echt al pittig :D Ook op Furia af en toe, die kan ze in stap ook al rondsturen :D Ben heel blij met die foto's :D

Nieuw appartement is in koedijk/daalmeer, t.o. het geestmerambacht en dus ook veel dichterbij Furia! (die staat op een pensionstal tussen de Olympus en Revalidatiecentrum Noord-Holland/Mangelhof in).
Ook groter, 2 slaapkamers en 2 woonlagen (dus beneden woonkamer, keuken etc en boven de slaapkamers etc). Ben heel erg benieuwd!

Aaah lekker, ben benieuwd, dat is vast een stuk beter dan het oude studiootje!! Lekker joh een badkamer. Ben benieuwd, heb je foto's? :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 14:10

Hallooo das geen appartement meer, das gewoon een huis!!
Wel gaaf hoor!!

Ja ik ben aan het klooien met internet op mn BB te krijgen en vanaf dan gaan jullie onder gespamt worden denk ik :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 14:53

Lekker Maaike, meer ruimte is nooit verkeerd!

Ik heb vanmorgen even wat fotootjes van Una gemaakt :) Ze stond heerlijk in het zonnetje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 16:54

ze ziet er goed uit merel...

Spannend madelief een nieuw appartement :)

Fijn maaike dat je nu iets groters hebt en met 2 kamers.. Kan je toch nog wat meer ruimte voor je zelf creeren.. Hoe gaat het verder in belgie?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:56

Lukt t met je BB maaik?
Wats je ping :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 00:08

Jaa tis gelukt Aniek! Euhm 21390D91 :D

Mooie foto's Merel! Ze ziet er goed uit.

Heb paar fijne paarden gezien vanavond, was leuk!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:57

Leuk Maaike! Ga je binnenkort nog op wedstrijd? En het heet nog steeds een appartement hihi, geen eigen tuintje dus. Het zal er morgen vast niet uit zien vermoed ik zo, staat al een tijdje leeg, maar daar moet ik maar door heen kijken.

Mooie foto's Merel!! Dun vachtje nog, ze glimt lekker :j

Fotoshootmeeting was een succes, erg gezellig, Furia héél braaf en lekker in het water gespetterd, galopjes en draven (dan gaat hij altijd half de passage in hihi). Ben benieuwd naar de foto's!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 17:59

Seizoen is om hier, dus pas weer wedstrijd in april.. Wel wat oefenwedstrijdjes met een aantal paarden van de winter en voor de rest lekker doortrainen.

Leuk joh, ben benieuwd!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:58

Leuk Madelief! Wil ook ooit nog wel eens mooie foto's van op het strand!

Una zit idd nog erg dun in haar vachtje, denk ook dat het niet veel meer zal gaan worden. Ze heeft eigenlijk nog geen enkel jaar dik in haar vacht gezeten.. (ja 1 jaar, maar toen was ze geblesseerd, dus uit de running)
Hoefsmid vroeg vorige week al of ik haar al geschoren had. Haha! Una en scheren... Manen trekken is al een probleem dus ik denk scheren een nog veeeel groter probleem! :P

Ik ga in november weer starten, ga gewoon lekker door! Zijn best wel weer veel mensen die wedstrijd rijden nu! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:45

Heb je toegevoegd maaik! :D
Una ziet er goed uit Merel!

Dinsdag scheren we mel.. die is doordat ze lang 24/7 buiten heeft gelopen nu echt een teddybeer!
Ook komt dinsdag Gijtenbeek.. heb het idee dat Mel niet helemaal lekker in der lijf is.. en dan toch liever even een check van te voren!
En dan vanaf januari weer starten :=

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:51

Dus gewoon lekker aan het trainen Maaike, heb je wel wat wedstrijddoelen behaald? Of had je die niet echt?

Het zal ook wel schelen dat Una gewoon op stal staat. Furia heeft net als Mel 24/7 buiten gestaan en staat net sinds een weekje 's nachts weer op stal, dan maken ze ook echt een dikke vacht aan :j

Een portret fotootje van vandaag :D :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 23-10-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:06

Mooi madelief!!
ga je in januari ook mee, weekendje instructie op poel? ;)

Jaa!! echt enorm!! en mel heeft dat normaal echt helemaaal niet.. nu is ze voor mijn doen echt een teddy!!
Sommige op stal zeggen dat t mee valt, maar onder der kaak :+ enorm!
En als ze straks weer volop aan het werk gaat is het ook voor haar lekkerder!
Ze kan de energie beter gebruiken om op gewicht te komen, dan om zich rot te zweten :n

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 05:56

Ik had nog niet de pretentie om volgend jaar ZZlicht te gaan rijden haha. Volgend seizoen wil ik wel m'n punten hebben daarvoor en misschien eind volgende zomer een keer proberen.
Blof gaan vanaf volgend seizoen ook mee maar ik weet nog niet in welke klasse in hem start. Denk in de L ofzo, niet te gek doen.

Ik ga Seigneur ook scheren vandaag :D Ben daar ook voor hoor, ik krijg de kriebels van paarden die dik in hun haar zitten. En ze gaan gewoon lekker buiten ook nog, met een extra dekentje op.

Mooooie foto Madelief!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 08:56

Oja, Una en manen trekken, dat weet ik nog wel :=
Heb je eigenlijk nog wat geshopt Maaike, gezien je naar een grote ruitersportzaak was geweest?
En hoe gaat Blof nou, is ie al weer helemaal opgebouwd? Heb je nog/weer een collega eigenlijk?

Ik wilde Furia ook scheren, maar hij heeft het echt super koud gehad (had ook veel te lage temp), nu die binnen staat 's nachts trekt ie bij, dus wil m wel scheren maar nog eventjes wachten. Doe jij het zelf scheren Aniek? Instructieweekendje op Poel, hmm tis wel dichtbij voor mij nu. Maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen met Rene een klik had qua instructeur, en die werkt alweer een hele tijd niet. Jullie gaan zeker bij Caro instructieweekend doen? Ik zal er over na denken :j

Nog wat fotootjes:

Afbeelding

Mijn 'wilde' PRE:

Afbeelding[/quote]

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 10:37

Ik doe inderdaad zelf scheren! Huur een apparaat bij EJ of vroegop meestal!
Is inderdaad een weekend van caro.. dus altijd wel gezellig! :D

Mijn kleine draakje.. <3

Afbeelding

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:42

ik blijf het een lekker beest vinden aniek :) had je ronald nog gesproken toevallig?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 12:00

Nee helaas niet! :(
kom anders een keertje ff langs :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 16:27

Jezus Madelief, ik zie dat zo vaak maar gebeuren dr geen ongelukken met die beesten zo alleen aan een touwtje op het strand? Wel gave foto's hoor!!!

Blof gaat goed hoor, ruig beest :D

Leeeeeeeuk Aniek! Schattig!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:43

Lijkt me ook doodeng om je paard 'los' te laten op het strand, al is het alleen maar aan een touwtje...
Maar wel gaaf zulke foto's!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 20:09

Ik las laatst een verhaal hier over een groep die foto's op de hei hadden gemaakt. Hadden ze met paaltjes en lint een stuk afgezet waar die paarden los mochten. Natuurlijk vloog er een dwars doorheen..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 07:35

Aniek, ik zei het ook al op FB wat is ze breed! Maar mooi hoor :j

Inderdaad, je hoort vaak dat ze door de paaltjes heen vliegen, dit was ook aan een longeerlijn.
Ik denk wel dat je goed je paard moet kennen en het moment zelf moet afwachten, maar Furia was zo braaf, ik heb er zelfs echt nog met een longeerzweep achteraan moeten lopen om hem in galop te krijgen haha. Iedereen daar was ook echt verbaasd hoe ontzettend braaf hij was :j

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:40

Osteo is gister voor Mel geweest, het viel allemaal mee! gelukkig!!
Wel een plek op der rug, onder het zadel was een blokkade aanwezig, maar is weer verholpen!
6 dagen stappen, voor het genezings proces vanuit het lichaam zelf, en dan weer opbouwen! :D