Alleen Manja had ik gehoord ja..
Vandaag wedstrijd gehad.
1e proef had ik 179 en me 2e proef ben ik eerste geworden met 187!! En ben blijven zitten dit keer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) soms istie er gewoon en soms istie er ff niet... nu zie ik m wel namelijk...
Liesje89 schreef:Ze zou toch die in de sneeuw doen?
Anyway, deze is ook prachtig..
Ik lees net dat Gribaldi gisteren is overleden.. Dat is zonde, hij was pas 16

__Melis__ schreef:Liesje89 schreef:waar we erg blij waren en zijn met het eerste veulen van dit jaar. Een valentijnsveulentje
Ooooh super leuk zeg!!! heb je foto's??

Maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal loopt..
.. Vervolgens waren we (Jeff & ik, we waren toen eigenlijk al half uit elkaar..) een paar maanden later bij hem thuis op een BBQ van de Black Angels, en weer een paar maanden later werd ik ook uitgenodigd voor zijn verjaardag die hij begin Oktober vierde... Eigenlijk klikte ht vanaf KoninginneNach al heel erg goed, en de laatste tijd spraken we elkaar steeds vaker.. Van het een kwam het ander, eerst saampjes naar de bios geweest, toen naar de hengstenkeuring en sinds dien zijn we happy together.
Mijn vent heeft bij zn geboorte de naam Stephan gekregen. Hij is 23 lentes jong en de aaaaaallerliefste van de wereld.. Mijn prins (
) heeft niet 1 wit paard maar wel 3 (en ook een aantal bruintjes, vosjes, whatever..
)
Komt eraan, ff wachten