Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
linda2008 schreef:lieziej schreef:
Cool! Ik vond het wel wat prijzig voor een oefen SGW pacours (ik verwacht volgend jaar tegen die tijd wel een paar x al officieel sgw te zijn gestart![]()
) 30 euro!! Terwijl een officieel sgw wedstrijd meestal tussen de 12,50 en 20 euro in zit!!
30 euro..... pff dan moet je nog je benzine rekenen, je startkaart, coupons enz. enz. wedstrijden rijden is bijna niet leuk meer met die prijzen

nickyforever schreef:wat heeft maxje dan?
Megan scheen onder de kar te zijn gekomen toen wij waren gelanceerd, dus Johan was daar eerst ff kijken, en kwam mij daarna ook helpen met Maxi bevrijden. Megan nam Sissi over, en mijn vader had uiteindelijk samen met Johan de kar onder Maxi uit getrokken terwijl ik haar kalmeerde en vast hield. Die hele stang was verbogen, omdat ze er op was gevallen, maar verder was de rest van het tuig nog heel! Meteen de pony weer voor de kar gezet, ze liep een beetje stijf, maar rustig naar huis gestapt ernaast, en later er ook weer achter, en weer stukjes gedraafd en gedraaid, zodat ie weer een beetje vertrouwen terug kreeg.
Melissa zou er dinsdag ff naar kijken, dus vandaag mijn vraag

\
\

JimBeer schreef:leukleuk![]()

lieziej schreef:
VLIEGPAARD
lieziej schreef:Maar goed, guys; voor de leukigheid ga ik toch maar eens wat huiswerk maken
lieziej schreef:lieziej schreef:
VLIEGPAARD
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
VLIEGPAARD
Haha: Welcome on board of the 'Flying Jimmy'
Nathaliia schreef:hoooooooooooooi, jeetje wat een verhaal elisabethekke...
arme maxi
) jarige shet
lieziej schreef:Guys: Ik heb voor het eerst in 1,5 jaar een nieuwe avatar!![]()
Yay!
JimBeer schreef:lieziej schreef:Guys: Ik heb voor het eerst in 1,5 jaar een nieuwe avatar!![]()
Yay!
ik wou net zeggen, hij is echt heel hip![]()

(zie paar posts hierboven
)