Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:17

Ik mag nog een week wachten, pfuh. Waarom vallen feestdagen nou op dinsdag :=

Fijn dat je les goed ging, dreamybol!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:28

Toch vind ik het jammer dat ik niet op donderdag rijd. Zo'n gezellige avond!

Had het net met Merce nog over die stal. Ik mocht Harry gerust een maand op proef zetten daar, maar waarschijnlijk werd het hoesten daar erger. Dus dan blijft ie lekker staan waar ie staat. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:34

Vanavond was ook weer gala begreep ik?

Dan zou ik Harry ook gewoon laten waar hij is!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:38

Ja klopt.

Doe ik idd ook. Zijn hoesten is belangrijker dan mijn sociale contacten :P

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 22:43

Ja vanavond was het ook gala, want ja het is Merce de les.
Samantha, je mag je les ook op een andere dag rijden he ;)

Disney was leuk, heel druk en breekt net me telefoon door dat de hond iets te vrolijk uit de auto komt en ik hem en ook nog andere spullen vast had ...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:51

Oh ships van je telefoon zeg! :(

Hoorde gisteren alleen zeggen dat de in de galalessen geen 'inhalers' konden. Maar da's logisch, want die zijn natuurlijk al druk door het samenvoegen. Maar komende week kun je vast wel een keertje op donderdag, vrijdag of zaterdag (is ook een paardenles, toch?) komen meerijden.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 23:05

Ja Gala is niet leuk om daar in mee te vallen, omdat het en al druk was en ook omdat er al afgesproken is wie wat maakt.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:11

Merk dat ik inmiddels sowieso wel gehecht ben aan mijn eigen lesavond en mensen. Mis stiekem mijn les van 21.00 nog wel, misschien dat ik daar ook wel weer gewoon in ga rijden, moet nu telkens wachten tot het vriendje ook klaar is met rijden. :o

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 10:19

Moet ik even kijken welke dag uitkomt. Stage heeft me de hele week avonddiensten gegeven. Op woensdag na haha :D

Hoe zijn de lessen op vrijdagavond?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:21

Om 21.00 is halfgevorderd, dat lijkt me wat saai voor je. ;) Die andere twee zijn 'normaal'. 7 uur Mel, 8 uur Merce, volgens mij..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 11:27

7 uur is puber, met meer meiden van je eigen leeftijd.
8 uur is heel anders dan je gewend bent, rijden heel veel volwassenen in.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:32

Oeps. niet helemaal 'normaal' dus. Sorry. :o

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:48

7 uur klinkt dan als een leukere tijd. Voor mij iig. Ik zal van de week even kijken, misschien dat ik dan even bel naar de manege of er 'n plekje is :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:26

Wat een pokke herrie buiten, Vanmorgen zat ik om 9.14 rechtop in bed omdat ik dacht dat er een aanslag werd gepleegd. De overbuurjongetjes hebben net een vuilnisbak in het speeltuintje hiernaast opgeblazen, ondanks dat de gemeente die keurig had dichtgemaakt ter voorkoming hiervan. Ik hoop echt dat het zo keihard gaat regenen!

Maar goed, ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 14:52

Hier valt het nog mee, kat is nog rustig.
Paard net ook, die vond een vrachtwagen met oplegger die stilstond enger dan het vuurwerk, maarja hij moest ff een rondje lopen. Had gister liggen rollen in de paddock en heeft nu een wondje op zijn kogel.

Hebben jullie een beetje vuurwerk? Wij helemaal niks :+
Vanaf hier ook alvast een fijne jaarwisseling!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:17

Kat is wel rustig, dat scheelt een hoop. Snap alleen niet waarom mensen per se dingen kapot willen hebben. Net als dat het hier sport was om ervoor te zorgen dat een auto-alarm de hele tijd afging op de trillingen van de knallen. Of de auto is weg of de eigenaar heeft het alarm nu maar uitgezet, of de accu is inmiddels leeg. :P

Wij doen niet aan vuurwerk kopen, kijk vannacht wel naar buiten. Want mooie pijlen en zo kan ik echt wel waarderen, maar heb echt een hekel aan dat stomme geknal!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:24

Wij hebben wel wat vuurwerk niet heel veel.
Ik wens iedereen alvast een prettig nieuw jaar! :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:38

Hoop zo dat het toch niet gaat regenen. Ik wil vuurwerk! Haha

Hele fijne jaarwisseling!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 00:59

Happy nieuwyear!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:37

Hallo! Iedereen een fijne avond gehad? Wij wel, waren naar mijn ouders en omdat ze hier in de buurt echt als idioten aan het knallen waren en het mij opviel dat de Dreamboat rustiger werd toen hij bij ons in de buurt kwam (hij mocht gister overdag toch maar mee naar boven dus), heb ik besloten hem mee te nemen. Buurjongens even gevraagd te stoppen met knallen zodat ik Dreamboat in de auto kon zetten en dat deden ze gewoon, dus ze bedoelen het niet naar, maar het was wel echt een hoop herrie. Echt van die klappen waarna je even niets meer hoorde.. :o
Dreamboat vond het bij mijn ouders gelukkig gauw goed, er werd daar ook een stuk minder en vooral ook een stuk minder hard geknald dan hier. Maar hij kroop eerst lekker tegen mijn vader aan op de bank, met iedere knal wat dichterbij zeg maar, maar toen hij zag dat wij niet reageerden deed hij dat uiteindelijk ook niet meer. Toen de buurman een duizendklapper liet afgaan bewoog even een oortje, maar dat was het. Was dus blij met mijn besluit hem mee te nemen. :j
En ja, ik heb dus een idiote kat, want ik weet best dat lang niet elke kat gediend is van een ander huis, maar denk dat dat een Perzentrekje is.. Mijn vorige kat ging ook altijd overal mee naartoe (in de trein zelfs gewoon uit het mandje, wel aan een tuigje natuurlijk) en ze lijken gewoon meer te hechten aan hun mens dan aan hun huis.
Verder dus lekker saai voor de buis oliebollen gegeten en andere lekkere dingen. Gewoon gezellig gehad dus.

En dan is het nu 2013, heb zin in eind van de maand, dressuurwedstrijd, hahahaha. Maar ook zin in zondag, kijken of ik Koe de carrousel rondgestuurd krijg. }:0

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:50

Klinkt heel gezellig allemaal! Fijn ook voor Dreamboat dat ie mee mocht. Lijkt me maar niks, zo'n bang dier alleen in huis met oud en nieuw.

Ik kom net mn nest uit, had mn wekker gezet want anders slaap ik vannacht niet.
Was heel erg gezellig met 2 vriendinnen. Na het vuurwerk nog uit geweest. Wilden rond half 6 weg, maar die gasten van de garderobe zijn vreselijk. Dus bij heel veel mensen hing de jas aan een ander kaartje enzo. Heel gedoe en uiteindelijk 2uur gewacht op onze jassen! Waren er helemaal klaar mee. Werden er ook lekker nog wat mensen agressief daar, nou dan ben ik er echt klaar mee na ook nog een hele dag werken. Pfff.
Maargoed, paar uurtjes slaap gehad en verder was het heel gezellig!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:15

Jammer van die jassen, rare bedoening dan zo'n garderobe. :\ Wel slim dat je een wekker hebt gezet, heb ook vaak dat ik 's ochtends dan te lang blijf liggen en dan vervolgens 's avonds niet kan slapen. Niet handig!

Mijn allergische zus was naar mijn broer gegaan gisteren, dus daarom kon de Dreamboat met ons mee. Mijn vader zeurt er dan wel over, maar vindt het stiekem wel leuk zo'n beest in huis. Was met mijn vorige kat ook zo, die is uiteindelijk daar blijven wonen toen ik er zelf niet goed genoeg voor kon zorgen. En als hij dan dacht dat wij het niet zagen was hij heel lief voor d'r. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 14:18

Pucca vind het ook nooit erg om naar me ouders te gaan. Alleen als kiem mort vangen om mee of terug te nemen dan wil die niet mee.
Nadeel is dat ie hier alleen op een klein kamertje kan ivm Milan, maar dat ging in de zomer ook goed toen ik naar Londen ging.
Gister zat ie onder de bank, hij vermaakt zich wel en overdag was die lekker rustig.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:30

Oh, Kayleigh, je moet de VAR van 3 en anders 10 januari even bekijken, als het goed is sta je daarin genoemd als clubkampioen. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:36

Oh, ben benieuwd! Lees de var altijd.
Ben trouwens helemaal verliefd op de Eskadron Bicross-lijn. Hoop dat ie snel in de uitverkoop komt

Ga lekker douchen en mn bedje in. Ben echt brak. Mijn enige goeie voornemen was om het jaar minder bezopen te beginnen. Is niet gelukt :') Pfff.