Welke kinderboerderij??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(bij tink)
en dat wordt ben ik bang nachtwerk. Gelukkig heb ik een handige broer daarin anders wordt het een jarenplan hahahaha
tot zo dus
? Ik zoek een (profi) ruiter die mijn paard 2x per week kan rijden (tegen betaling)... ik heb zelf echt niet genoeg tijd voor haar en wil haar dan ook in nov. naar iemand (José) brengen maar tot die tijd.... het moet echt een semi-prof zijn want ik wil niet dat mijn merrie erger wordt qua gedrag! sabje19 schreef:
Dan heb ik jouw vriend nog van de week zien rijden, wel gaaf zo'n shire, dacht dat die van mij groot was, maar die is echt groooot
Misschien dat een van de andere nog wel een paard weet, die van mij is net weer herstellende
Mendi schreef:Woody is leuk! Ik heb hem alleen in zijn uitloop zien staan, maar hij heeft echt charmes!
Helaas komt mijn paard ook niet in aanmerking, wij hebben nog een lange weg te gaan met revalideren
Officieel "Woodlands Diamond". Als merrie is ze nog een beetje binnen proporties, ruinen gaan wel richting de 1,90 vaak 
Wat een ziekenboeg hier...casjuh schreef:
nou ehhh je mag pascal wel een keertje lenen, weet alleen niet wat hij doet in het bos....... qua grootte passen woody en pascal wel een beetjezitten jullie op 1 lijn hahahaha
Maar Pascal is dus geen ervaren boscrosser? Wat denk je zelf hoe hij zich zal gedragen...? Bedankt voor het aanbod trouwens natuurlijk!
Ik kan t ook zelf allemaal wel hebben alleen het kost zoooo veel tijd... en dat heb ik momenteel niet! En dan de frustraties die erbij komen....
Een ex-scharrel van een vriend van me, hij rijdt nog een paard op W dus das wel makkelijk. Nou nog weten hoe duur hij is! alano schreef:welke hoefsmid heeft deze fout gemaakt dan? er was nog iemand op stal die hetzelfde had met haar hoefsmid...
.Zietje...ik weet misschien wel iemand voor je,geen prof.maar een rete goede ruiter.Ze rijd al meerdere paarden bij dus weet niet of ze tijd heeft,maar als je interesse hebt kan ik wel voor je informeren...
)

Joki schreef:Ja staat Houston om bekend dat zijn nakomelingen in de puberteit opstapproblemen en nog wat geintjes krijgen;
Foogul schreef:Ja, wat maatje betreft past het mooiMaar Pascal is dus geen ervaren boscrosser? Wat denk je zelf hoe hij zich zal gedragen...? Bedankt voor het aanbod trouwens natuurlijk!
) weet ik meteen of hij een geschikte boscrosser is hahaha in ouderkerk aan de amstel was hij heel braaf (en toen ging hij alleen). casjuh schreef:Het is geen ervaren boscrosser, maar ik verwacht geen problemen met hem... Hooguit een hoop gesnurk, maar als woody erbij loopt denk ik dat zelfs dat beperkt blijft. Voor wanneer wou je het bos in gaan dan?! ik kan wel een keertje met pascal het bos in (neem ik niki gewoon mee he niki) weet ik meteen of hij een geschikte boscrosser is hahaha in ouderkerk aan de amstel was hij heel braaf (en toen ging hij alleen).
Foogul schreef:Wanneer..? Dat is een goede vraag. Ik denk op z'n vroegst het niet dit weekend, maar dan![]()
We kunnen er ook een "trio-ritje" van maken, dan ga jij mee op Veyton
hahaha maar dat kan natuurlijk ook 
(naast die banner megaupload staat dat je een code in moet voeren en dan kan je het filmpje downloaden ofzo)
die vond het práchtig en ik kon wel door de grond zakken hahahaha "ja maar hij heeft ook een vreemd halster om he" helemaal niet frits! die had ie zelfs om met het inrijden