maar 15.00 is denk wel goede tijd:P hopen dat t zaterdag gaat regenen dan wordt t hopelijk weer terug verplaatst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar 15.00 is denk wel goede tijd:P hopen dat t zaterdag gaat regenen dan wordt t hopelijk weer terug verplaatst
de startlijst is ook pas gisteravond veranderd en kan weer veranderd worden :s (kim deed al niet meer mee angiezen het op gras was en ze dat nog niet wou )
hihi we hadden sowiesow 1 lezer:P laura leest in elk geval maar als jij ook wou lezen zou dat super zijn! annika_s schreef:oww sow bedoel jehihi we hadden sowiesow 1 lezer:P laura leest in elk geval maar als jij ook wou lezen zou dat super zijn!

annika_s schreef:hihi annika heeft weer ff heshopt in harmelen![]()
-witte br peesbeschermers en kogelbeschermers
- witte bandages
- en een nieuwe brede neuriem
en gister ook de pk mint gekocht

annika_s schreef:uhh behoorlijk ja
trouwens als er morge mensen zijn die bij me clinic willen kijken hihi dat mag hoor![]()
annika_s schreef:uhh behoorlijk ja
trouwens als er morge mensen zijn die bij me clinic willen kijken hihi dat mag hoor![]()
?
bij petra half op stal van 18.00 tot 19.00
annika_s schreef:natalie smeetsbij petra half op stal van 18.00 tot 19.00
Naja iig veel succes!
mijn ventje gedroeg zich super hij was wel weer super gestresst en zag overal spoken 
ook voor al me andere probleempjes heeft ze tips gegeven en we zijn zelfs in zen achteruit geweest