marre femke en k gaan weer naar beneden.. zow voetbal kijken en daarna slaapie doen dus daaaaaaaaaaag
Ik wil oooookkk naar Six Flagss.. Ik ga vanmiddag maar es naar de manege en ff kieken of mijn lieve peerdje alweer kan lopen En ik hou van Italieeeeeee :D
Hooi !Woei, gister vet veel foto's gemaakt, Lotte vliegend over de 1.06 hahaha En woensdag chill met Lotte en mn ouders naar Schierrr
Oeoeoeoe ik wil ook naar Schier en Sixflags. Jeetje, ik ben echt Friendsverslaafd, ik heb in drie dagen al 4 dvd's afgekeken
Ik ga straks iemand bellen voor privéles harm kwam net het nummer brengen hahaMaargoed, ik ga douchen en bikini kopen in Haren dus tot straks ofzo, dan zet ik ook de foto's er wel op.
ik hou van me paardjeeee hehehe, watergevecht met Bronno, alleen toen het 4 tegen 1 werd durfde ie niet meer en ging ie zich verstoppen
Oh neee leo jij begint toch ook niet al te oooh bronno'en? hahahahaha Ik heb allemaal vet grappige oude foto's gevonden, van klein jong wesseltje en lotte met vet strak haar hahaha
Hehe ik hoor het niet Jeej, Pepper heeft eindelijk weer mooie hoefjes, nieuwe ijzertjes eronder en netjes gedaan enzo.