Zo groot is hij ook niet, hij is maar 1.80, net zo groot als Alex denk ik alleen dan wat breder?
We zouden eigenlijk mnaar de bergen gaan maar omdat het gesneeuwt had en mistig was gingen we naar het strand waar ik dus absoluut geen fan van ben! Het waaide heel erg hard en tijdens de uitgestrekte galop kwam ik erachter dat mijn cap niet goed paste en afwaaide (zat nog wel vast onder mijn kin) dat reed niet echt lekker... Ik moet nodig ene nieuwe cap... Nu ben ik zowieso niet zo'n fan van hard galoperen en ik vond het ook best eng, niet dat ik Major niet vertrouw, het is gewoon een soort van trauma. Ik ben met Tim (reed voorop) vooruit gereden en wij hebben gewone handgalop gedaan (wat ik wel heel erg leuk vond!). Major was verder wel lekker wakker en een beetje fris, hij was ook al lang niet meer op het strand geweest! We zijn nog wel de zee ingeweest dat vond hij ook niet zo'n succes, maarja de beentjes moesten ook gewassen worden dus toen ben ik heel erg streng voor hem geweest, was wel grappig hij probreerde de zee uit te draven en zijn benen droog te houden door ze hoog op te tillen.