manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 17:55

ow haha, het is dus allemaal minder erg :D Fijn! Kan onze planning toch doorgaan! Zou t al zo zonde vinden.. Maar geen probleem dus +:)+ Heb er zin in!

Vandaag gezellie met een klasgenootje van de eerste 2 jaar van de middelbare school bijgekletst. (Ze is daarna verhuisd naar Krabbedijke en woont nu in Yerseke) Was leuk! Ben 3 jaar geleden op haar trouwen geweest mét het plan om snel een keer bij te kletsen en de foto's te bekijken. Nouja, snel.. 3 jaar later :o Echt erg.. Máár het boek was nog niet vergeeld en t was weer gezellie :j Nu zorgen dat we sneller weer eens afspreken :P

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:43

Hilarische foto's Bar!

@Marieke: we hadden het inderdaad samen afgesproken maar ik kan nooit precies vastleggen wanneer ik wel of niet moet werken. Heb vandaag even met mijn baas gesproken en ze dacht dat ik na mijn kamp (van vrijdag op zaterdag) waarschijnlijk op zaterdag niet hoef te werken. Ik kom dus denk ik 's middags al naar huis :) Ik beloof nog niets, maar het lijkt erop dat ik wel mee kan gaan eten.

Is het bij jullie ook zo heet?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:47

Hey Cis, zo was t ook niet bedoeld hoor, meer zo van ja als je moet werken kun je er natuurlijk niks aan doen, maar t zou t leukste zijn als we er allemaal zijn....Ik duim voor je haha....
Het is hier heel heet...vanmorgen met Thirz naar Nous geweest, toen was t nog wel te doen...
Ga zo lekker naar Jade, ff in de bak, heb zaterdag voor t eerst sinds weken weer eens lekker gereden, hoop dat we deze stijgende lijn vol kunnen houden....
Top Thirz dat je gelijk hebt gereserveerd....
Anne, leuk dat het gezellig was, nu niet weer 3 jaar wachten tot je wat afspreekt haha....
Bianz, hoe is t?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:19

Fijn dat je gereserveerd hebt Thirz, top! En gelukkig mogen we nog net op tijd een pannenkoek bestellen :D Heb er al zin in!
Gezellig Cis, als je er ook nog bij kunt zijn! Weet jij al meer Bar? Kims, kan Febe het aan dat je naar de Kabouterhut gaat zonder haar? En Nel, van jou hebben we nog niks gehoord? Leuke foto's van Vienna; ze moeten er allemaal een keer in gevallen zijn he? Gijs heeft het wel meerdere keren volgehouden hoor, dus... ;) Leuk dat het zo gezellig was met je oud-klasgenootje Anne! Was zeker warm gisteren! Nog lekker gereden met Jade Marieke?
Ik ga er zo eens vandoor, kijken of de paarden een beetje energie, nu het wat minder warm is! Iig tot zaterdag allemaal!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:44

Haha Vienna in 't water :') Dat doet me gelijk denken aan "vroeger". Mijn ouders hadden toen een enorme vijver achterin de tuin, over de gehele breedte. En aan de voorkant hadden we een voliere waar hele smakelijke vogeltjes in vlogen. Die hadden natuurlijk een enorme aantrekkingskracht op de buurtkatten. Maar als we de katten dan wegjoegen, zagen ze in paniek niet dat er achterin geen bestrating lag maar een enooorrrrme vijver haha. Plons! Ik geloof dat we wel tientallen foto's hebben van halfverzopen katjes hihi. Ze kwamen in ieder geval nooit meer terug ;) (geen enkele kat is ooit gewond geraakt oid hoor, hooguit erg geschrokken!).

Ik zal 't tegen Febe zeggen: "mama gaat lekker pannenkoeken eten in de kabouterhut en jij mag niet!" aaaaah nee hoor. Ik heb Nick de opdracht gegeven ook lekker pannenkoekjes te maken voor Febe. Zonder kabouters, dat dan weer wel. Maar die vindt ze toch nog eng.

Ik heb niks gemerkt van de warmte van afgelopen dagen! Heerlijk. Ik zit nu al 2 weken in het ziekenhuis in Dordrecht. Een daar hebben ze natuurlijk airco. En op OK (waar ik meer dan de helft van de tijd zat) was het zelfs gewoon koud. Wel een beetje gek als je dan om 18:00 naar buiten stapt. Dan komt er gelijk zo'n deken van warme lucht op je af. Om vervolgens weer in een auto met airco te stappen hihi.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 19:24

haha, zie die katten al gaan in jullie tuin Kim! *plons!*

En hadden de paarden al meer energie Bianz? Was wel weer warm hè. Al koelt het nu wel weer af geloof ik. Fietsen in de regen (spetters) was iig fris :P

En ik ben ook altijd erg blij met de airco in het kamertje op mn werk. Toevallig hebben de twee kamers naast het zwembad airco (vervelend! :P) Maar daarna is het inderdaad even wennen aan de echte temperatuur. Klein detail; ik ga daarna in een niet arico bus :Y) Gelukkig daarna wel een airco trein :D (voordeel van het OV, onze auto heeft nl geen airco!)
Wel weer pittige dagen dan zo zeker in Dort? Hoeveel dagen per week moet je daar heen? en hoe lang nog? Is het een beetje te doen?

Hoe zullen wij trouwens zaterdag (jaja je kan maar op tijd zijn :P) naar de kabouters? Pakken we erg gezond het fietsje?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:52

Ja, jullie moeten op de fiets, want wil de bakfiets van Kims zien :+
Voor de twijfelaars:

Afbeelding

Dat is toch niet te weerstaan :))
Tot morgen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 13:08

Owja de bakfiets :D helemaal ideaal, hoef ik zelf niet te trappen *D

:9 heb er al zin in! (trek nog niet.. de lunch net op O:) maar vanaf nu stoppen met eten en dan komt t vast goed ;) ) Tot vanavond!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:08

zo, ben net thuis van een kamp en werkelijk totaal gesloopt. maarr....ik ben er wel bij vanavond! Ik kom lopend vanaf het station denk ik, dan stap ik gewoon in Middelburg uit en bel mijn moeder als ik naar huis wil. Waarschijnlijk ga ik alleen mee eten omdat ik daarna met mijn hoofd in mijn bord in slaap val :+ Tot vanavond!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:42

Ik ga niet mee vanavond, het feest op hof van tange is nl van 4 tot 11 uur, dus we gaan dr al rond half 6 heen...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:38

Jammer bar, dat je er niet bij was vanavond. Hebben jullie het leuk gehad op het Hof van Tange?
Dames, het was weer ontzettend gezellig vanavond! Hebben jullie nog spannende avonturen beleefd? Ik ga even een linkje opzoeken ;)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:37

Haai!

Was zeker gezellig :j Wanneer is onze volgende date?!

Hier de foto's, we gingen de kabouters opzoeken met:
Afbeelding

en
Afbeelding

De pannenkoeken!! Genoeg om écht van vol te zitten!
(helaas door trillende handen niet scherp, ons op de foto zetten is best eng :+ )
Afbeelding

Cis zorgde de avond weer voor leedvermaak :')
Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Kims een kaboutertje pakt :))
Afbeelding

Afbeelding

En Bianz, tja, die was eigenlijk te groot voor de kabouterhut
Afbeelding

Even een toetje kiezen
Afbeelding

Marieke er is nog niet uit of ze wel een toetje wilt :+
Afbeelding

Samen ijsje eten
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:56

Whahaha geweldige foto's mét hilarisch commentaar. Cis lag echt he-le-maal dubbel en Kims die kabouters pakt, tsja... :D Was zeker een gezellige avond en we hebben we lachvitaminen opgedaan! Goed plan om een volgende date te plannen, de verjaardag in oktober is nog wel erg ver weg! In een weekend van je vakantie in augustus Thirz? Is Kims dan alweer terug?
Ennuh Cis, DE LINK?! Waar blijft 'ie? Je bent nl. al wel een tijdje aan het zoeken haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 14:27

_O- En die mensen moeten ook gedacht hebben.. Hoe oud zijn die?! :+ Tsja dat heb je in de kabouterhut :Y) Was echt weer leuk :):) Kom maar op met een leuke datum! Roep maar wat :D (met klasgenootjes hebben we toen een 'datumprikker' gedaan, maar volgens mij kunnen wij het ook wel zonder) Date in augustus vind ik een goed plan. Hoef dan nl niet om half 9 mn bed uit de volgende dag ;) toch wel fijn!
*kijkt nog een keer die foto's* :+ Als we een keer op msn meeten, moet je ze maar ff doorsturen Thirz :D kan ze nu niet zo goed opslaan..

*wacht verder net als Bianz vol spanning op de link!*

Vanmorgen had clown Nalex weer wat hoor. Er lag een hoopje mest op het galoppeerpad :wow: Dus toen stonden we ineens stil met zn allen en ik met de neus richting diepe droge sloot }:0 Had een reactie verwacht (hupsje opzij ofzo :Y) ) maar deze had ik niet helemaal gepland :+

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:24

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:13

Zijn jullie zo geschokt dat julie er helemaal stil van zijn gevallen? :x :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 09:08

Ja egwel! Nee heb t natuurlijk niet meegekregen waar t over ging!

Leuke foto's meiden!

Gisteren was op stal bij ons "de Grote Dag", dat is onderling proefjes rijden, springen, shows en BBQ aan t eind van de dag.
Ik deed mee op hafje van stalgenootje, ze is namelijk op vakantie en ik rijd m 2 weken.

Heb van de dresuur (nog) geen foto's.
Ik had 196 en 184 (terwijl ik 2 ongeveer gelijke proeven reed) in het L1... Die haflinger heeft nog nooit wedstrijden gelopen en tot 1 week geleden kon hij ook nog niet wijken, haha!
Verder de caroussel gereden en gesprongen. Had 2 weigeringen, maar voor de rest wel foutloos...

Foto's van mn "nieuwe carriere"
Afbeelding

Blije poown
Afbeelding

Afbeelding

Laatste hindernis van t parcours;
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:48

Leuke foto's Bar! Misschien kun je ook nog een carrière als springruiter beginnen? ;) wel grappig dat die pony nog zo groen is maar je er wel zulke punten mee rijdt :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:16

Ja Cis, was helemaal in shock :+ Neehoor, jullie zijn een schattig stel :j
Goed resultaat Bar! Hij springt echt leuk!

Nous dr been gaat al stukken beter met antibiotica en vochtafdrijvers, alleen ze is het afspuiten en stappen echt beu. Elke keer als ik dr terugzet in de wei galoppeerd ze hard naar de andere kant, dus volgens mij gaat t wel goed met dr ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:11

Mn cavia is dood trouwens, vond dr vanochtend in dr hok ;(

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:01

Ahh Bar, das zonde!

En Thirz, schattig? :+ hihi

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:21

Vond het weer erg gezellig zaterdag, wat gaan we als nieuwe date doen? Hightea?
Foto's zijn ook ech hilarisch.....
Leuk onderschrift Cis....Maarre ik vind jullie ook wel een leuk stel, schattig...hihi...
Fijn dat t goed gaat met Nous Thirz....
Balen Barvan je Cavia. Leuk dat springen, zou alleen niks voor mij zijn...
Ik ga weer aan t werk...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:23

Jaaaaa High Tea! :D Das ook leuk! Weet alleen niet of dat ook later op de avond kan? Zodat we daarna af kunnen sluiten met terras en evt stappen?

Haha, ja schattig stel Cis ;) Arme jongen. Stel dat we hem een keer zien, roepen we in koor dat ie schattig is :+ Je houd ons nu wel op de hoogte hè Cis! Anders is het weer ineens zo'n shock hè. Ik was nog in de waan dat het de 180* andere kant op ging :Y)

Fijn dat het beter gaat met Nous :) En dat ze zich goed voelt is iig al een goed teken! Je hebt toch wel gezegd dat ze helemaal beter moet zijn voor de 10e? Dus dat ze tussendoor ook niets geks moet doen. Ijzers eraf, neus stoten oid..

Ziet er stoer uit hoor Bar! Vooral hoog ook := Springen is ook nie mijn ding. Een huppeltje, maar vind het al gauw hoog :P En knappe pony dat hij het zo snel zo goed op pakt dan! *D Ben benieuwd naar de andere foto's. Wel plaatsen dan ook hè!

En :(:) balen van je caaf.. Was ze ziek, of plots ineens? Was toch ook al wel wat ouder toch? Blijft rot.. Hoeveel caafjes heb je nu nog?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:44

Ik heb nu nog 1 caafje, maar die is van Iris. Die logeerde zeg maar bij mij aangezien zij ook nog maar 1 vrouwtje had. Maar die gaat wel weer terug naar haar, dat was namelijk de afspraak. Dus dan heb ik helemaal geen caafjes meer, en dr komen ook geen nieuwe meer...
Caafje was niet ziek maar gewoon "op", ze was echt hoogbejaard, had enorme staar en liep alsof ze parkinson had...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:05

Oh gelukkig, schattig is dus wel positief in dit geval ;)