Fijn! Kan onze planning toch doorgaan! Zou t al zo zonde vinden.. Maar geen probleem dus Vandaag gezellie met een klasgenootje van de eerste 2 jaar van de middelbare school bijgekletst. (Ze is daarna verhuisd naar Krabbedijke en woont nu in Yerseke) Was leuk! Ben 3 jaar geleden op haar trouwen geweest mét het plan om snel een keer bij te kletsen en de foto's te bekijken. Nouja, snel.. 3 jaar later
Echt erg.. Máár het boek was nog niet vergeeld en t was weer gezellie
Nu zorgen dat we sneller weer eens afspreken
Ik beloof nog niets, maar het lijkt erop dat ik wel mee kan gaan eten.
Leuk dat het zo gezellig was met je oud-klasgenootje Anne! Was zeker warm gisteren! Nog lekker gereden met Jade Marieke?
Dat doet me gelijk denken aan "vroeger". Mijn ouders hadden toen een enorme vijver achterin de tuin, over de gehele breedte. En aan de voorkant hadden we een voliere waar hele smakelijke vogeltjes in vlogen. Die hadden natuurlijk een enorme aantrekkingskracht op de buurtkatten. Maar als we de katten dan wegjoegen, zagen ze in paniek niet dat er achterin geen bestrating lag maar een enooorrrrme vijver haha. Plons! Ik geloof dat we wel tientallen foto's hebben van halfverzopen katjes hihi. Ze kwamen in ieder geval nooit meer terug
Gelukkig daarna wel een airco trein

heb er al zin in! (trek nog niet.. de lunch net op
maar vanaf nu stoppen met eten en dan komt t vast goed 

En die mensen moeten ook gedacht hebben.. Hoe oud zijn die?!
Kom maar op met een leuke datum! Roep maar wat
Dus toen stonden we ineens stil met zn allen en ik met de neus richting diepe droge sloot
Had een reactie verwacht (hupsje opzij ofzo

Springen is ook nie mijn ding. Een huppeltje, maar vind het al gauw hoog
balen van je caaf.. Was ze ziek, of plots ineens? Was toch ook al wel wat ouder toch? Blijft rot.. Hoeveel caafjes heb je nu nog?