Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:18

Iriis_ schreef:
Melis, heb je trouwens niet meer foto's van Az van hypofocus (zo heet t toch? :P)

Jaawel :D
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Astor op 04-11-12 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:18

Aaw dank je wel Iris! Lief!
En mooie punten hoor! Jammer van die 1 (hard gejureerd zeg := ) anders had je daar ook een wp gehad! Netjes!! Heb je al mooie foto's van jullie samen?
En dat paard los? Iemand gevallen? Awkward is dat altijd op wedstrijd. Heb ik ook een keer gehad :o

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:26

Goede avond! Ik ben 2 keer eerste geworden met Azzie vandaag :D Er zijn nog een hoop verbeterpuntjes vandaar de 183 & 182 punten.
Maar ben erg tevreden over hoe het is gegaan, want ik was mijn zenuwen goed de baas en dat merkte ik wel!
We zijn wel al een stuk verbeterd dan met de vorige wedstrijd maar we zijn er nog lang niet. Nu is het een kwestie van meer durven.
Risico durven nemen en wat brutaler rijden. En wat kleine foutjes die eigenlijk voorkomen hadden kunnen worden :P

Priscilla, Leuk dat jij 18 november weer gaat starten met Gina!! En dan ook nog de 24e & 25e in Amersfoort. Nice!! Succes alvast :D

Iris, Fijn dat je tevreden was over je wedstrijd. Vind ik toch ook altijd wel erg belangrijk. Dat het voor je gevoel ook gewoon lekker ding.
Jammer van die 1 maar toch super dat je bij de andere proef tweede bent geworden met 185 punten :D Bekende van mij is twee keer eerste geworden vandaag. :P
Joost heeft al een aantal keren op dat paard gereden, zodat hij steeds beter leert rijden!
Afbeelding

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:36

Broccoli schreef:
Aaw dank je wel Iris! Lief!
En mooie punten hoor! Jammer van die 1 (hard gejureerd zeg := ) anders had je daar ook een wp gehad! Netjes!! Heb je al mooie foto's van jullie samen?
En dat paard los? Iemand gevallen? Awkward is dat altijd op wedstrijd. Heb ik ook een keer gehad :o

Haha jaa die 1 is wel hard, maar ook wel terecht. Had ik maar gewoon weer aan moeten springen natuurlijk :P

Ik heb eigenlijk nog helemaal niet echt leuke foto's van Djerkoh! Een paar van het springen, maar verder nog niks. Ook niet in de wei of aan de hand ofzo :P

Dat paard kwam los te lopen door dat het opstappen in de bak niet helemaal wilde lukken. Dus er is gelukkig niemand afgevallen!

Rij jij nog wedstrijden? :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:39

Astor schreef:
Goede avond! Ik ben 2 keer eerste geworden met Azzie vandaag :D Er zijn nog een hoop verbeterpuntjes vandaar de 183 & 182 punten.
Maar ben erg tevreden over hoe het is gegaan, want ik was mijn zenuwen goed de baas en dat merkte ik wel!
We zijn wel al een stuk verbeterd dan met de vorige wedstrijd maar we zijn er nog lang niet. Nu is het een kwestie van meer durven.
Risico durven nemen en wat brutaler rijden. En wat kleine foutjes die eigenlijk voorkomen hadden kunnen worden :P

Priscilla, Leuk dat jij 18 november weer gaat starten met Gina!! En dan ook nog de 24e & 25e in Amersfoort. Nice!! Succes alvast :D

Iris, Fijn dat je tevreden was over je wedstrijd. Vind ik toch ook altijd wel erg belangrijk. Dat het voor je gevoel ook gewoon lekker ding.
Jammer van die 1 maar toch super dat je bij de andere proef tweede bent geworden met 185 punten :D Bekende van mij is twee keer eerste geworden vandaag. :P
Joost heeft al een aantal keren op dat paard gereden, zodat hij steeds beter leert rijden!
[ Afbeelding ]

Ooh dat is dat hele grote paard toch?! Die was echt leuk! Deed me weer even denken aan Valentinootje! Dat paard was echt mooi in z'n bewegingen en zag er zo lief (Grote Vriendelijke Reus) achtig uit!

Fijn dat het vandaag beter ging dan de vorige keer! Oefening baard kunst! Jullie komen er wel. Lekker veel ervaring op doen :D Gefeliciteerd met je eerste plekken! Deze jury was best streng met punten geven he? Maar wel rechtvaardig vind ik :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:42

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten vandaag! :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:45

Iris, Ja dat is dat hele grote paard hihi. Een grote goedzak is dat. Echt een lief ding!

Ze waren inderdaad best streng en had ook wel iets hogere punten verwacht maar was het ook wel weer eens met het commentaar.
Dus ze waren inderdaad rechtvaardig. Nu ga ik gewoon lekker verder oefenen en starten met Azzie :D Ben nu L1 + 5 :D

Melanie, Thanks! Haha je hebt je profiel net zo als hoe ik hem eerst had. Met die zinnetjes er tussen :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:52

Jaa precies!

Die foto's van Az zijn super gaaf! Hoe doet ze dat? Met een speciale flits ofzo? Ik zou wel willen dat wij zulke achtergronden in de buurt hadden!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:54

Netjes melis! Oefening baart kunst he?! Maar schiet al op met de puntjes.. Je bent al op de helft.
Wen en ik willen misschien ook eens bij jullie starten, misschien volgend jaar. Het is niet ver bij ons vandaan met de trailer namelijk

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:01

Ier, Zeker gaaf! Denk dat die foto's zijn gemaakt met een reflectiescherm! Daarmee reflecteer je het licht waardoor je bijvoorbeeld schaduwplekken op kan lichten.
En het geeft gewoon een heel mooi effect op het object dat je aan het fotograferen bent. Ik heb er zelf ook 1. Je mag hem wel eens lenen!

Afbeelding

Afbeelding

Pris, Oefening baart kunst inderdaad. En leuk dat jullie misschien eens bij ons gaan starten. Met het outdoor seizoen is he echt ideaal!
En met de trailer is het super dichtbij voor jullie. Over de dijk en jullie zijn er al haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:05

Melanie_B schreef:

:(:) Gewoon even. :(:)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:09

@ Melissa, aah oke! Apart! Ik denk alleen dat ik daar niet mee om kan gaan haha. Fotografeer sowieso nooit meer eigenlijk.. :P Heb jij het wel eens gebruikt?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:10

Melanie_B schreef:

Dankje!! :) Wanneer heb jij weer wedstrijd? (of is dat een stomme vraag?)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:12

Iris: ik rijd even geen wedstrijden meer. Ben dat gedoe een beetje zat. Komt wel weer denk ik! En anders maar niet, ik weet het nog niet zo goed. Wil sowieso niet meer op rsva starten :o

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:14

Ik zie steeds op Facebook berichtjes van Mel verschijnen met : (

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:22

Broccoli schreef:
Iris: ik rijd even geen wedstrijden meer. Ben dat gedoe een beetje zat. Komt wel weer denk ik! En anders maar niet, ik weet het nog niet zo goed. Wil sowieso niet meer op rsva starten :o

Hoezo niet op RSVA dan? Te ver weg of..?

Snap wel wat je bedoelt met dat 'gedoe' hoor.. Wat een stress haha :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:30

te ver weg ook, maar ik vind de mentaliteit niet leuk daar.
Jaren daar gereden, paarden gestald, op stal gewerkt (gratis...) en ze zien me liever gaan dan komen. Erg jammer maar dan is het voor mij ook :evaw:

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:40

fiets de manege Nadine! Je bent prima af zonder ze, toch?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:44

Zeker! Maar vind het toch jammer. :)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:44

Haha precies! Doen waar jij je goed bij voelt. Gelijk heb je hoor!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:51

Iriis_ schreef:
@ Melissa, aah oke! Apart! Ik denk alleen dat ik daar niet mee om kan gaan haha. Fotografeer sowieso nooit meer eigenlijk.. :P Heb jij het wel eens gebruikt?

Ik gebruik hem het liefst zo vaak mogelijk. (maar pas een aantal keren echt gebruikt hoor)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:50

Iriis_ schreef:
Melanie_B schreef:

Dankje!! :) Wanneer heb jij weer wedstrijd? (of is dat een stomme vraag?)

Geen stomme vraag. Alleen kan hem nog niet helemaal beantwoorden, hij loopt momenteel niet helemaal fijn. Dus weet 't nog niet.
Edit: Heb wel een aantal wedstrijden gepland staan, maar is maar even de vraag of we daar dan aan mee gaan doen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:56

Broccoli schreef:
Melanie_B schreef:

:(:) Gewoon even. :(:)

:+:

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:05

Geen idee waarom maar Mel: :(:)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:17

Reden hoeft ook niet zo in het topic, maar ze kan hem goed gebruiken! :)