Iriis_ schreef:Melis, heb je trouwens niet meer foto's van Az van hypofocus (zo heet t toch?)
Jaawel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) anders had je daar ook een wp gehad! Netjes!! Heb je al mooie foto's van jullie samen?
Er zijn nog een hoop verbeterpuntjes vandaar de 183 & 182 punten.

Bekende van mij is twee keer eerste geworden vandaag. 
Broccoli schreef:Aaw dank je wel Iris! Lief!
En mooie punten hoor! Jammer van die 1 (hard gejureerd zeg) anders had je daar ook een wp gehad! Netjes!! Heb je al mooie foto's van jullie samen?
En dat paard los? Iemand gevallen? Awkward is dat altijd op wedstrijd. Heb ik ook een keer gehad
Astor schreef:Goede avond! Ik ben 2 keer eerste geworden met Azzie vandaagEr zijn nog een hoop verbeterpuntjes vandaar de 183 & 182 punten.
Maar ben erg tevreden over hoe het is gegaan, want ik was mijn zenuwen goed de baas en dat merkte ik wel!
We zijn wel al een stuk verbeterd dan met de vorige wedstrijd maar we zijn er nog lang niet. Nu is het een kwestie van meer durven.
Risico durven nemen en wat brutaler rijden. En wat kleine foutjes die eigenlijk voorkomen hadden kunnen worden
Priscilla, Leuk dat jij 18 november weer gaat starten met Gina!! En dan ook nog de 24e & 25e in Amersfoort. Nice!! Succes alvast
Iris, Fijn dat je tevreden was over je wedstrijd. Vind ik toch ook altijd wel erg belangrijk. Dat het voor je gevoel ook gewoon lekker ding.
Jammer van die 1 maar toch super dat je bij de andere proef tweede bent geworden met 185 puntenBekende van mij is twee keer eerste geworden vandaag.
Joost heeft al een aantal keren op dat paard gereden, zodat hij steeds beter leert rijden!
[ Afbeelding ]
Gefeliciteerd met je eerste plekken! Deze jury was best streng met punten geven he? Maar wel rechtvaardig vind ik
Ben nu L1 + 5 

Heb jij het wel eens gebruikt?
Broccoli schreef:Iris: ik rijd even geen wedstrijden meer. Ben dat gedoe een beetje zat. Komt wel weer denk ik! En anders maar niet, ik weet het nog niet zo goed. Wil sowieso niet meer op rsva starten

Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten vandaag!
Dankje!!Wanneer heb jij weer wedstrijd? (of is dat een stomme vraag?)