Pebbs schreef:Klinkt heerlijk bienie!! tja morgen is xander vrij, wat doe je als je niet naar het paard moet...
Dat dus.... vervelen...
Kom je helpen me kast uitruimen? hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En is goed!
En jij wil mij wel helpen met wiskunde toch? Met je 9,2
Romana01 schreef:haha, zie nu dat het weg van Ringo moet zijn
had als laatst dat gebrokenlijntje gezien, je zag dat die toen erg vrolijk was, waarom een extra galop sprong, je kan ook gewoon eerder springen![]()
trouwens, voor iemand die weet hoe ik rij: "trek ik??"

Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:haha, zie nu dat het weg van Ringo moet zijn
had als laatst dat gebrokenlijntje gezien, je zag dat die toen erg vrolijk was, waarom een extra galop sprong, je kan ook gewoon eerder springen![]()
trouwens, voor iemand die weet hoe ik rij: "trek ik??"
Jaa snap jij het haha, daarna werd dat wel veel beter hoor, moest hem echt terug rijden en tot de meter voor de sprong rustig houden. Zou je niet druk maken dat je ' trekt' (bij het springn bedoel je) , ben vandaag ook niet al te lief geweest voor ringo. Als je maar eerlijk blijft, dat vind ik belangrijk.
, nou ik vind nog steeds dat jullie het netst van de springles een rondje rijden
, we kunnen het wel
Sims kan ik sowieso wel meenemen, en ik weet wel een programma waarbij je geïnstalleerde programma's kan openen zonder de cd.
, maarre *oliebol ik weet niet meer wat ik wil schrijven*
(zet je downloads er gelijk bij
)
Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:@Kirsten, echt je oornetje is zo schattig(enn, weet je dat iedereen uit mijn les is van Ringo
) en geniaal hoe je zei "nou", nog voor die er langs ging
Hahah wat leuk om te horen, hoopt dat dat wat meer rust bij hem brengt.
Haha zei ik dat, waarsch voelde ik het al aan maar zag je het later. Ja meneer was weer erg bezig vandaag, gelukkig weet frans nu wel dat hij niet opzij gaat als hij in de weg staat
Broccoli schreef:Hahahahaha!
Wat deed ie Kirst?
, hij schoot langs de hindernis,
.
Echt een knap beestje, maar niet waar Manon naar zoekt geloof ik!