Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wel ff handig

Heb 10 jaar op RSVA gereden, maar toch een punt achter gezet.
Ben echt nog nooit zo verliefd geweest op iemand
die ponjes zijn echt schattig

) dus hij trok aan het ritsje, boem tasje op de kop, alles deruit
staat ie heel stom op dat ritsje te kauwen dus ik het uit z'n mond gehaald, zeg ik : wat doe je nou ?! zit ie me aan te kijken, ik doe toch niets verkeerd ????? 
. me moeder had het over fases waar een kleuter in komt, bijv. dat ze overal 'waarom' op antwoorden of dat ze een geluid hebben ondekt en dat de hele tijd doen. Komt die zelfde dag Esprit aanzetten met een of andere klik-klak geluid die ze met haar mond maakt en lol dat ze had in der eentje
. Romana01 schreef:hoi, haha kent heel rsva ramiro. wat is sensation leuk
staat die nou in kruidenwijk??? Je boft wel met je eigen paard, bij mij zal het nu nog even bij dromen blijven en ramiro
, Nee sens staan in muiden bij een boer .
skyline schreef:Hee das ramiro, daar heb ik toen ook nog een x op gereden toen ik met eva mee was
.
Ik ben trouwens Channah , ik ree 2 jaar geleden op rsva op de zaterdag les ik heb der denk ik 4 jaar lang gereden en nu heb ik mn eigenpaard sensation
..
. Sabinee__ schreef:skyline schreef:Hee das ramiro, daar heb ik toen ook nog een x op gereden toen ik met eva mee was
.
Ik ben trouwens Channah , ik ree 2 jaar geleden op rsva op de zaterdag les ik heb der denk ik 4 jaar lang gereden en nu heb ik mn eigenpaard sensation
Heel veel mensen hebben op Ramiro gereden, ik en Manon ook nog eens
, volgens mij best wel veel mensen van de 2 uurs les toen op zaterdag