Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat kan die vrouw goed les geven zeg, zo rustig en duidelijk. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, echt heel fijn! Het hielp ook wel dat deze vrouw Sytje al kent en weet wat haar "rijproblemen" zijn. Deze les kreeg ik cadeau, maar ik heb groen licht gekregen dat ik - als ik dat wil - om de week zo'n les mag rijden (op eigen kosten), dus dat ga ik zeker doen!
De kleindochter van Oege heeft een privéles op Maisie gereden en dat ging ook super goed! Shenavallie schreef:De privéles met Sytje was echt waanzinnig gaaf!Wat kan die vrouw goed les geven zeg, zo rustig en duidelijk. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, echt heel fijn! Het hielp ook wel dat deze vrouw Sytje al kent en weet wat haar "rijproblemen" zijn. Deze les kreeg ik cadeau, maar ik heb groen licht gekregen dat ik - als ik dat wil - om de week zo'n les mag rijden (op eigen kosten), dus dat ga ik zeker doen!
De kleindochter van Oege heeft een privéles op Maisie gereden en dat ging ook super goed!

en No vind het heerlijk (ik denk dat hij daarom
). Ik wordt in ieder geval weer iedere dag
) 

. Tja...het is erg rustig hier, maar daar komt na de vakantie vast weer verandering in.

xan schreef:Net maar weer een mail naar DB gestuurd over de gang van zaken
mbt de landservice.
Zo teleurstellend allemaal.![]()
Ik zal wel te blond zijn om deze bedrijfvoering te snappen.
xan schreef:Net maar weer een mail naar DB gestuurd over de gang van zaken
mbt de landservice.
mntj schreef:xan schreef:Net maar weer een mail naar DB gestuurd over de gang van zaken
mbt de landservice.
haha zou ik vandaag ook doen .maar dan over andere zaken. maar ik geef het op.
ben nu heeeeel hard o zoek n aar geld> hahaha.
en dan .........
ik heb er geen puf meer voor. en het is zo vermoeiend er gebeurd toch niets of toch weer.
vanmorgen alweer binnen 5 min een humeur dat wil je niet weten. personeel houd zich toch niet aan de opdrachten en bepalen zelf wat belangrijk is
en als pensioner heb je pech.
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ga zo naar stal, ff kijken of First z'n bitloze hoofdstel nog steeds leuk vind. Gelukkig hoef ik niet eerst te zwemmen om First uit het land te halen. Hij staat al lekker binnen.
Laters
En ??? Lekker gereden nog ?
.