Morgen begint mijn repetitieweek.. Ben dus hele dagen heel hard aan het leren! Dan volgende week donderdag laatste dag van de repetitieweek en dan die avond schoolfeest en dan heb ik lekker 8-9 weken vakantieee!
Sta je er een beetje goed voor Des? Ik heb ze gelukkig net gehad, zit alleen voor saus op school.... Mijn eerste cijfers heb ik al binnen: - Fa: 6,6 - Biologie : 5,6 (Had hoger verwacht,,,) - Kunst: 5 (was echt moeilijk!)
Ik wil heel graag VWO gaan doen.. Ik sta voor bijna alle vakken een 7, maar voor biologie en wiskunde sta ik een onvoldoende, dus denk niet dat 't 'm gaat worden..
5,9 wordt een 6 op je rapport, dus dat is geen tekort.. Misschien dat als je het voorlegt aan je mentor en bijles neemt voor wiskunde dat het wel kan
oudaccountx
Geplaatst: 09-06-11 15:12
Liesje89 schreef:
5,9 wordt een 6 op je rapport, dus dat is geen tekort.. Misschien dat als je het voorlegt aan je mentor en bijles neemt voor wiskunde dat het wel kan
Nee, bij ons is dat geen voldoende. 5,9 is een 5,9. En bijles heb ik al gehad voor wiskunde, maar het heeft totaal geen nut gehad..
Kendera
Geplaatst: 09-06-11 16:38
Liesje89 schreef:
Succes Buufje
thnx liesje, had gister niet meer op je chat gereageerd.. sorrrry! was druk bezig met spullen bij elkaar zoeken... heb bijna evenveel als dat ik 4 weken naar afrika ga! en dit is maar een weekend... haha
bedoelde meer t cadeautje achter mn naam hihi, mr verder heb ik een cap gekregen (mr die had ik vorige week al ) en money en vanavond komen er nog meer mensen, en misschien nog ergens nog meer, dus wordt vervolgd
lail
Geplaatst: 09-06-11 17:50
Desteney_ schreef:
lail schreef:
huh, 5,5 is toch gewoon voldoende??
Nee op spieringshoek niet..
sukkels... dat is zelfs zo op de uni...
loveseben
Geplaatst: 09-06-11 19:13
Iemand interesse? Of die iemand weet die eventueel interesse heeft?