Haha ik heb ook nog een voorlezer nodig, kan iemand? Moet om 15:54 Tessa: Mooi dat je lekker op lambo hebt gereden.
Goedemorgen Ik ben er de hele dag dus wie een voorlezer nodig heeft, spreek mij maar aan heb de tijd!
Ik doe even een reminder:6 juni is er weer een strandrit!!Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus geef je snel op!Kosten vanaf 16 jaar is €32 en tot en met 16 jaar €28.
Xandra, ik moet 15:54, zou jij mij dan willen voorlezen? Dan spreek ik je zondag nog wel even aan als je zou kunnen.Lisa, succes met je laatste examen!
Milou schreef:Xandra, ik moet 15:54, zou jij mij dan willen voorlezen? Dan spreek ik je zondag nog wel even aan als je zou kunnen.Lisa, succes met je laatste examen!Ja hoor geen probleem!
Hoi!Iedereen gelukkig voorzien van een voorlezer Pf, ik heb net sportdag gehad en het was weer enig.. Not!Maar goed, ik heb de 3 en een half uur softballen weer achter de rug.
Gelukkig is het nu achter de rug sab en heb je dat ook weer gehad Je bent ook net optijd als het buiten was hier begint het te spetteren
Ja, niet achter elkaar hoor ook met pauze's, maar het was zo koud en het is gewoon stom.Helaas paardrijden we nooit met gym