De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 05:49

ATE schreef:
ik heb net strijk weggewerkt de badkamer gesopt en de trappen geveegt ja ik ben een avond mens
overdag niets doen en s avonds aktief hahahahahahahhaha

is niet helemaal waar vanmorgen heb ik de kamer gedaan

Ja het moet toch gebeuren de kaboutertjes doen het nog steeds niet

ATE

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 07:51

,pet je werken dan win ? nee toch ?
of controlle??
kijk je uit met lopen kan glad zijn
ik ga ook naar mijn plicht moet tot 1 uur werken en dan naar ouders om ff boodschappen te doen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:13

ATE schreef:
of controlle??
ik ga ook naar mijn plicht moet tot 1 uur werken en dan naar ouders om ff boodschappen te doen

nee hoor nog niet werken, was maar waar, daar ben ik nog te moe voor. Heb Rowan vanmorgen lopend naar school gebracht (met de snowdisk met een touw er aan). De brug naar de Jagersplas was afgesloten dus moesten iets omlopen. Kwam op school aan en het water gutste van mijn hoofd en over mijn rug. Kreeg van juf een lekker kopje thee en de kinderen mochten vragen stellen. Was wel heel leuk en ik kon even bijkomen. Had vorige week een kaart van de klas gekregen, als opdracht moesten ze een ansichtkaart schrijven. Had ze een kaart teruggeschreven.
Daarna terug gelopen en naar de huisarts om de hechting (1 hele lange) te laten verwijderen. Was even een rotgevoel maar toen ie eenmaal losging was het zo gepiept. Is een mooie rechte lijn geworden, vind het er redelijk goed uitzien, nog wat paars en dik maar de wond heelt goed.
Duik zo eerst lekker mijn bedje in om even bij te komen. Huisarts waarschuwde ook nog dat het best een ingrijpende ingreep is en dat de vermoeidheid erbij hoort, goed uitrusten is zijn advies. Nou ik luister dus heel goed...... (kan ook weinig anders)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:23

Nicole1995 schreef:
Heb net ff zitten frubbelen,gezien op Eigen huis en tuin.Vaas met tulpen gestoken in een bol van wortelhout staat erg leuk.En ff bij de Action wezen snuffelen toch weer mandje vol,kon de shampoo waar je het over had San niet vinden.Hoe heette het nou?iets met een k toch?

LIFETEX maar ze hebben het niet altijd hoor! je moet er net mazzel mee hebben. dus als je het vind, gelijk flink inslaan! hahahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:27

Shenavallie schreef:
Een keer raden waar ik zojuist vandaan kom...... ;)

M'n vader kon duidelijk niet zo lang wachten en wilde vanavond al weer naar de manege!!!! *D Hij is helemaal gek van Tjidde en heeft vanavond weer lekker met hem staan kroelen! Hij vindt Ate ook erg mooi, maar die reed in de les dus die kon hij niet aaien! :D Maar die heeft hij gisteren al staan kroelen, dus da's niet zo erg! :D En natuurlijk weer proberen vertrouwen met Maisie te krijgen, wat volgens mij wel goed lukt! :j

hij liep in ieder geval heel relaxed in de rondte, je vader! fijn dat hij het weer helemaal leuk begint te vinden! was ook wel een heel akelig avontuur toen met maisy!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:30

winnitou schreef:
ATE schreef:
of controlle??

nee hoor nog niet werken, was maar waar, daar ben ik nog te moe voor. Heb Rowan vanmorgen lopend naar school gebracht (met de snowdisk met een touw er aan). De brug naar de Jagersplas was afgesloten dus moesten iets omlopen. Kwam op school aan en het water gutste van mijn hoofd en over mijn rug. Kreeg van juf een lekker kopje thee en de kinderen mochten vragen stellen. Was wel heel leuk en ik kon even bijkomen. Had vorige week een kaart van de klas gekregen, als opdracht moesten ze een ansichtkaart schrijven. Had ze een kaart teruggeschreven.
Daarna terug gelopen en naar de huisarts om de hechting (1 hele lange) te laten verwijderen. Was even een rotgevoel maar toen ie eenmaal losging was het zo gepiept. Is een mooie rechte lijn geworden, vind het er redelijk goed uitzien, nog wat paars en dik maar de wond heelt goed.
Duik zo eerst lekker mijn bedje in om even bij te komen. Huisarts waarschuwde ook nog dat het best een ingrijpende ingreep is en dat de vermoeidheid erbij hoort, goed uitrusten is zijn advies. Nou ik luister dus heel goed...... (kan ook weinig anders)

je komt jezelf vanzelf wel tegen als je niet goed luistert wat dokter zegt!!! dus.... nu lekker naar je bedje toe!!!! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:33

was gisteravond weer heftige boel in de lessen. les van 7 uur ging adept en beauty ervandoor na eerst ruiters eraf gegooid te hebben! waren niet meer te stoppen die twee. hadden een rally door de bak, bleven galopperen! sanni heeft beauty weten te vangen, en na nog een aantal rondjes kwam adept ook weer tot stil stand! teugels stuk getrapt! gelukkig niets met paardjes gebeurd. een van die kinderen had zich wel erg bezeerd. hopelijk niets ernstigs! les van 8 uur sloeg vasco weer eens een keer op hol! maar die stond gelukkig snel weer stil!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:36

_sandra schreef:
winnitou schreef:

je komt jezelf vanzelf wel tegen als je niet goed luistert wat dokter zegt!!! dus.... nu lekker naar je bedje toe!!!! ;)

ga de electrische deken even aan zetten, lekker een voorverwarmd bedje

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 11:59

Hooi San :wave:

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:02

LIQUITA schreef:
Hooi San :wave:

hooi!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:02

VRIJ? of straks aan de bak?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:03

FF Pauze?

Kun je voor mij ven kijken hoe laat ik donderdag bij jou moet zijn? Er staat bij mij 10 uur, maar weet weer niet zeker of dat klopt :o

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:03

zag dat je donderdag komt! is alweer 6 weken! lijkt veel korter!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:04

_sandra schreef:

Ik heb gewerkt, maar vandaag stonden we ruim (met 6 en gisteren met 3 man, goeie verdeling he) dus heb 2 over uurtjes opgenomen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:04

hihi, dat is grappig we zijn met dezelfde gedachten bezig! hahahaha ga ff voor je kijken!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:05

_sandra schreef:
zag dat je donderdag komt! is alweer 6 weken! lijkt veel korter!

Aan me haar is dat niet te zien hoor, het is weer hard nodig, hihihi.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:05

_sandra schreef:
hihi, dat is grappig we zijn met dezelfde gedachten bezig! hahahaha ga ff voor je kijken!

Ja, goed he :=

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:06

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Ik heb gewerkt, maar vandaag stonden we ruim (met 6 en gisteren met 3 man, goeie verdeling he) dus heb 2 over uurtjes opgenomen.

doe je goed!!!!
je hebt om half elf!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:07

zag gisteren rem en bianca nog! jullie krijgen de groetjes van ze!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:07

_sandra schreef:
doe je goed!!!!
je hebt om half elf!

oke Prima...toch goed dat ik het even vroeg, anders was ik mooi te vroeg geweest ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:08

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
doe je goed!!!!
je hebt om half elf!

oke Prima...toch goed dat ik het even vroeg, anders was ik mooi te vroeg geweest ;)

te vroeg kan altijd! neem je gewoon een bakkie! hahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:08

_sandra schreef:
Dank je....ik had wel een reactie van ze gekregen op de uitnodiging :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:09

ga ff broodje eten, en dan weer aan de bak! doe de paardjes straks de groeten van me!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:10

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
Dank je....ik had wel een reactie van ze gekregen op de uitnodiging :D

zeiden ze al! gezellie!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:10

Ja zal ik doen, werk ze voor straks en tot donderdag!!!