Daarom ha dik het ook niet verwacht. Heb met meneer Visser staan praten na de 3e medaille, en dacht dat hij juist de fun van het winnen wel kon waarderen.
Nou, echt heel sneu voor Edward zeg... Eerst Lingh en dan Totilas.. Die heeft hij nu toch ook al 4 jaar.. Lijkt me echt een drama als je dat paard dan van je erf ziet rijden.. En alleen maar om geld... maarja, 10 a 15 miljoen is ook niet niks...
Angelkisssss
Geplaatst: 14-10-10 20:37
Tjeeeee wat kl*te zeg van Toot!! Je gunt het Ed toch zo om goud te winnen op de spelen. En er komt heel wat geld binnen met dekken lijkt mij. Vreselijk dat er straks iemand anders op moet rijden (lijkt me ook heel erg naar voor die persoon dat je weet dat er zo een goede combi uit elkaar is gehaald).
Ik was vandaag even bij mijn neefje langs geweest en heb 1,5 tot 2 uur met hem op schoot gezeten, heeeeeeerlijk!! Hij is nu veel meer aan het rondkijken en je aankijken als je praat en heel voorzichtig komt er af en toe een lachje en hij maakt zoveel leuke geluidjes al .
_Megan
Geplaatst: 14-10-10 20:55
Wat leuk al die babyverhalen. Mn zus is nu ong 5 maanden zwanger, even afwachten wat eruit komt
Angelkisssss
Geplaatst: 14-10-10 21:48
Oh spannend!!
Ik heb echt een mega babyboom om me heen nu. 8 weken terug mijn neefje geboren, vorige week collega bevallen, deze week Jo, volgende week een arts uitgerekend, over 2 weken nog een collega en er zijn net 2 collega's met verlof die in november moeten bevallen. (straks kan ik geen beschuit met muisjesmeer zien )
Moet hem nog steeds invullen, maar hij opende hem niet goed en toen ha dik het weer uigetseld.
Zit nog na te garen van mn weekendje paardrijden, Tal was echt superbraaf, nu maar trainen en traninen en spierpijn wegwerken (voor beide) en dan gaan we er gewoon vanuit dat ze goed blijft lopen!