ik sta met mijn sieraden in zwolle op hemelvaartsdag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze moest niks van me hebben wou niet bij me komen en elke keer als ik naar haar liep rende ze weg
en die ruin er steeds achter haar aan, die zullen wel moe zijn vanavond van dat geren. Ben benieuwd of ze haar vanmiddag te pakken krijgen.
__Nathalie__ schreef:die jongen rijd ook fijn zeg! leuk dier!
Rijden ging voor geen meter, zida is voor het eerst hartstikke hengstig. Ze stond nog buiten dus denk dat ze der niet te pakken kregen, kreeg der zelf ook amper te pakken, kreng, ze rende steeds weg terwijl ze normaal altijd gelijk komt. Staat sinds het weekend een andere ruin bij in daar moest ze tot gister nog niks van hebben maar volgens mij heeft ie der gedekt vandaag. Die ruin ging bij zida staan en ze piste gelijk van zich af, ruin kreeg gelijk een stijve en wou der op. Der deken was hartstikke goor op der kont en rug. Ze heeft een bijtplek in der nek en is een hele hap manen weg dus ik vermoed dat ie er al op gezeten heeft en der in der nek gepakt heeft (doen hengsten vaak ook bij dekken) Ga morgen ochtend maar even kijken hoe ze er bij staan, maar beetje in de gaten houden.

__Nathalie__ schreef:Ik heb weinig met schimmels maar jeeeeeeeeeeetje deze is gaaf zeg! [RIJ-ITP] Galliani Biolley @ QC Stables (3e plaats met 77.40%)
toen ze kwam vond ik het ook dood eng om haar er bij in te gooien en dat ging ook heel goed 
Vind de nieuwe serie van de seat leon wel gaaf