VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 18:15

winnitou schreef:
kreeg een berichtje van duikertje: Xandra heeft toch weer koorts. morgen gaat de DA overleggen om evt in de longen te gaan kijken omdat de koorts te lang aanhoudt voor een virus.

He jaggie....staat Xandra nog steeds op haar vakantie bestemming?

LIQUITA

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 18:15

He jaggie bah :=

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:17

ATE schreef:
winnitou schreef:
OPROEP: wie heeft de dvd van ICE AGE 1 en wil hem aan mijn uitlenen.
rowan en ik hebben deel 2 gekeken, en nu willen we ook nog deel 1 zien voor we deel 3 gaan bekijken (of misschien heeft iemand die ook al te leen, scheelt weer een bioscoopje)

ik dacht dat ik hem had maar kan ff niet vinden }>

Je hoeft niet verder te zoeken hoor ATE, er is er al één in de maak.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:18

ATE schreef:
meelen schreef:
Ik lig in bed. Ben nu nog erger door m'n rug gegaan dan vorige week en dat terwijl ik alleen maar de was aan het opvouwen was. Vraag me af hoe ik straks naar de wc moet (als ik moet), kan amper lopen. Balen, ik zou Dinsdag weer gaan werken, dat kan ik nu wel vergeten ben ik bang voor.

jeetje das balan meelen hoop dat je weer snel opknapt

Hoop ik ook.
Thnx

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:19

ATE schreef:
meelen schreef:
nog bedankt voor je felicitatie Anke

?????????? waarvoor ? ben je jarig nee zie geen kado

Ron en ik zijn vandaag 8 jaar getrouwd.
Heb prachtige boeketten staan beneden, maar ik kan ze hiervandaan niet zien.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:20

winnitou schreef:
meelen schreef:

nee, helemaal niet.
baal vreselijk. heb meer pijn dan m'n bevallingen.
iemand tips?

als de pijn onder in je rug zit, plat op je buik liggen en dan je armen onder je hoofd en je rug iedere keer iets meer buigen, doet zeer maar rekt de spieren op. (therapie volgens MC kenzie ) of je voet op een verhoging zetten bv tafelrand (als je dat redt) en dan voor zichtig naar voren buigen.
de eerst (op je buik is het makkelijkste en het effectiefst

sterkte!!

Ga ik zometeen proberen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:21

winnitou schreef:
kreeg een berichtje van duikertje: Xandra heeft toch weer koorts. morgen gaat de DA overleggen om evt in de longen te gaan kijken omdat de koorts te lang aanhoudt voor een virus.

Hebben we weer iemand om voor te duimen dat het goed komt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:22

LIQUITA schreef:
Lekker dat jullie even lekker gelachen hebben Winnitou, denk dat jullie dat inderdaad wel even kunnen gebruiken.

Meelen, GEFELICITEERD met jullie trouwdag :* . Balen dat je nu plat ligt, nogmaals beterschap.

Dubbel dank.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:28

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

He jaggie....staat Xandra nog steeds op haar vakantie bestemming?

ja

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:33

had net Rowan aan de telefoon, daarna nog even zijn vader en opeens hoor ik Rowan hard huilen, is ergens met zijn nagel langs gegaan en die schijnt er (voor een deel) af te liggen. bah wat akelig dat ik dan hier zit. Gelukkig hoorde ik iemand al reageren naar Rowan toe. hoop dat het iemand is die van wanten weet.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:36

he gatsie, wat een pech voor Rowan.
laten we maar hopen dat het meevalt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:46

winnitou schreef:
had net Rowan aan de telefoon, daarna nog even zijn vader en opeens hoor ik Rowan hard huilen, is ergens met zijn nagel langs gegaan en die schijnt er (voor een deel) af te liggen. bah wat akelig dat ik dan hier zit. Gelukkig hoorde ik iemand al reageren naar Rowan toe. hoop dat het iemand is die van wanten weet.

Rowan zijn nagel schijnt helemaal omgeklapt te zijn, bloeden, een buurvrouw heeft het ingepakt met een pleister.
Kreeg Rowan aan de telefoon, hij werd toen wel wat rustiger nadat ik wat tegen hem aan heb zitten praten, hij wil dat mama komt. Het liefst had ik daar natuurlijk al gezeten.
Heb met Floris afgesproken dat hij over een kwartiertje belt hoe het gaat en of het nodig is dat ik kom.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:15

ging al weer iets beter met Rowan. Maar hij wil dat mama komt.
Hebben gezegd dat als mama moet komen hij toch al op bed ligt en slaapt omdat mama nog een eind moet rijden en lopen voordat ze bij de caravan op het strand is. Het liefst zou ik er meteen heen rijden maar moet het los laten. floris moet hem ook kunnen troosten. Hij mag vannacht bij Floris slapen, nou dat vond het manneke ook wel goed.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:39

winnitou schreef:
Hebben gezegd dat als mama moet komen hij toch al op bed ligt en slaapt omdat mama nog een eind moet rijden en lopen voordat ze bij de caravan op het strand is. Het liefst zou ik er meteen heen rijden maar moet het los laten. floris moet hem ook kunnen troosten. Hij mag vannacht bij Floris slapen, nou dat vond het manneke ook wel goed.

Oei, wat moeilijk dit Winnitou. Wel fijn dat jullie er samen over kunnen praten en overleggen. Ik hoor nu veel verdrietige moeders die gescheiden zijn, omdat ze 2 of 3 weken hun kinderen niet zien, wegens vakantie. Mijn lieve schoonzus ook, Michaels broer is bij zijn vrouw weg, heeft ook al een ander....zo moeilijk om dan je schatjes zo lang niet te zien.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:43

Ik had een rotdag vandaag! Ik kom op stal aan is het paard van Estelle overleden (wel 21 jaar hoor) aan een hartstilstand. Uitgerekend op een wedstrijddag. Dacht ik toch even goed gereden te hebben, in de regen, Val liep lekker ontspannen. Mijn punten 170 en 165!!!!! Kon wel janken |( .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:46

tja das zeker moeilijk om zo je kids te horen maar zoals ik bij wim zie gaat dat prima ook al missen ze hun mamma wim kan als het nodig is ze heel goed troosten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:46

ik ga morgen onze nieuwe pony /paard halen met maayke

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:47

meelen van harte met jullie trouwdag

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:51

Tytje schreef:
Ik had een rotdag vandaag! Ik kom op stal aan is het paard van Estelle overleden (wel 21 jaar hoor) aan een hartstilstand. Uitgerekend op een wedstrijddag. Dacht ik toch even goed gereden te hebben, in de regen, Val liep lekker ontspannen. Mijn punten 170 en 165!!!!! Kon wel janken |( .

niet janken hoor volgende keer beter moet je maar denken
er zijn ergere dingen ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:52

ik ga nog ff verder tv kijken latersssssssssssssssssssssssssss

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:57

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Oei, wat moeilijk dit Winnitou. Wel fijn dat jullie er samen over kunnen praten en overleggen. Ik hoor nu veel verdrietige moeders die gescheiden zijn, omdat ze 2 of 3 weken hun kinderen niet zien, wegens vakantie. Mijn lieve schoonzus ook, Michaels broer is bij zijn vrouw weg, heeft ook al een ander....zo moeilijk om dan je schatjes zo lang niet te zien.

Nou dat overleg is niet zo goed hoor, maar vandaag ging het voor een keer wel.... En Rowan zijn vader moet ook leren om die troost te bieden. Maar hij kan zo keutelig doen, niet adequaat reageren (maar waarschijnlijk doen weinig mensen dat in de ogen van een oud verpleegkundige) en weinig van een ander aannemen. Was blij dat de buurvrouw zich over Rowan had ontfermd.
Dinsdag ga ik even langs op het strand, de heren hadden me uitgenodigd. Rowan is vorige week voor het eerst 4 nachten bij zijn vader geweest en nu een hele week. Ja das erg wennen voor allemaal. Bij Floris kon het nooit, ook toen we nog bij elkaar waren niet. Rowan ging dan naar mijn ouders toe. en toen ik nog in de VU werkte en cursus had met overnachting sliep Rowan bij de gastouder. (degene die van de week overleden is).
Kreeg net een sms je dat rowan al weer lacht en dat hij weer heerlijk op het strand speelt!!!!!!! Omdat dit gebeurd is mag ie langer opblijven van paps. (gelukkig hoef ik me er even niet mee te bemoeien). Nou paps heeft dan in iedergeval rust. (oh das gemeen van me maar dat is mijn invulling naar ervaring van jaren)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:58

ATE schreef:
Tytje schreef:

niet janken hoor volgende keer beter moet je maar denken
er zijn ergere dingen ;)

Volgens mij ligt dat gewoon aan deze zondag, heb ook zo'n dag, heb ook al verschillende keren met tranen in mijn ogen gezeten. Maar ook van het lachen dus niet alleen van verdriet en teleurstelling

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 19:58

ATE schreef:
Hoe laat gaan jullie, wil je mij even een berichtje geven als jullie er bijna zijn? Dan kan ik Merlin welkom heten :D .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:59

ATE schreef:

Leuk, spannend, ben benieuwd. Komt ie eerst op proef of is de koop al beklonken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:02

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Dat lijkt me helemaal moeilijk dat ze dan ook nog bij die nieuwe vriendin bivakkeren en niet bij jou (maar ook daarbij moet je het loslaten). Hopen dat die nieuwe vriendin wel lief voor ze is.....