Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Tytje schreef:Ik duik even in startlijsten, doei!
Meld je t even als je leuke wedstrijden vind ???

vannacht een uur vooruit gezet wordt?! 

Tytje schreef:xan schreef:
Meld je t even als je leuke wedstrijden vind ???
Er is nog niet zoveel. Ik heb 10 mei in Broek in Waterland. Midden Beemster is ook leuk!
Ik wil liever niet dat dressuur en springen tegelijk is, er was niet veel keus. Velsen-zuid schijnt ook leuk te zijn. Gezellig als we samen kunnen.
meelen schreef:Altijd prijs
Er staat een Belg voor een muurtje in een snackbar. Hij gooit er een euro in en trekt het deurtje open. Helemaal in zijn sas eet de Belg zijn snack op. Vervolgens doet hij dat nog een keer en nog keer, totdat na 7 frikandellen, 4 kaassoufflés, 8 kroketten, 4 bamischijven, 3 gehaktballen, 11 kipcorns en 2 nasiballen de eigenaar van de snackbar zich ermee gaat bemoeien.
"Zeg vriendelijke kerel," begint de eigenaar, "heb je nu nog niet genoeg?"
Antwoordt de Belg, iets wat getergd:
"Zo lang ik win, ga ik door."
. xan schreef:Op donderdag in Castricum vond ik wel altijd erg fijn. Dan is het niet zo heel druk (althans toen heEn vind je Castricum iets ??? Oeps zie nu dat dat op de donderdag is.
En op 10 mei naar Spaarnwoude ?? Is mijn oude manege. Lijkt me wel leuk om daar een keer te starten.
Verder idd niet zo veel.
26 april natuurlijk nog Kwadijk en ook in Kalverhoek
). Ik ga 26 april naar Kwadijk (en dan de volgende dag het bos in
).
).
meelen schreef:Altijd prijs
Er staat een Belg voor een muurtje in een snackbar. Hij gooit er een euro in en trekt het deurtje open. Helemaal in zijn sas eet de Belg zijn snack op. Vervolgens doet hij dat nog een keer en nog keer, totdat na 7 frikandellen, 4 kaassoufflés, 8 kroketten, 4 bamischijven, 3 gehaktballen, 11 kipcorns en 2 nasiballen de eigenaar van de snackbar zich ermee gaat bemoeien.
"Zeg vriendelijke kerel," begint de eigenaar, "heb je nu nog niet genoeg?"
Antwoordt de Belg, iets wat getergd:
"Zo lang ik win, ga ik door."
LIQUITA schreef:Zo, ik ga maar eens naar m'n werk. Het is nog lekker donker buiten. Kijken of er al cliënten wakker zijn (als ik binnen kom vast wel).
@José, als je dit nog leest: Heel Veel Succes. Enneh, met minder dan 4 winstpunten mag je niet meer binnen komen hoor![]()
@Tytje, als je dit nog leest: Heel Veel Succes met je hardloop wedstrijd!!!
@de rest, allemaal een fijne zondag
ATE schreef:LIQUITA schreef:Zo, ik ga maar eens naar m'n werk. Het is nog lekker donker buiten. Kijken of er al cliënten wakker zijn (als ik binnen kom vast wel).
@José, als je dit nog leest: Heel Veel Succes. Enneh, met minder dan 4 winstpunten mag je niet meer binnen komen hoor![]()
@Tytje, als je dit nog leest: Heel Veel Succes met je hardloop wedstrijd!!!
@de rest, allemaal een fijne zondag
wat een tijd liquita hahahahahahhahahah