Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echt niet fijn.

gingen buiten springen bij de 1e regende het echt hard...
maar ging wel goed en bij de volgende was ik naar achter gelopen maar kreeg weer een rodeo... ze stapte al sneller als normaal dus ik dacht ze zal wel fris zijn
en ze was heel de tijd het veulentje in de gaten aan het houden
en ineens stopt ze en begin kei hard te hinniken en bokt jonge niet normaal
ik dacht ik vlieg over de heg de wei in
maar ik bleef nog zitten maar mijn handschoentjes waren kei nat dus die teugel schoten uit mn handen van dat gebok dus kon haar hoofd niet omhoog doen hahaha
dus ik heel het padje af met lange teugels en zei maar rennen en bokken
ik dacht ga eerst even over het padje draven voordat ik de bak inga want anders ontploft ze meteen... maar dat was ook geen strak plan
gingen net zo hard weer terug
toen ff binnen gereden en daarna weer gesprongen
ging wel echt super hadden flink gebouwt uiteindelijk hadde we parcourtje va 1,25
hahaha
kunt nog altijd daar tijdje gaan werken en opzoek blijven naar een nieuwe baan?
!
. Guus is voor de winter overleden en zijn net wezen kijken voor een leuk setje konijnen.
. Guus hadden we tweedehans. En hebben eigenlijk altijd pech met dieren..wil geen raar gekruist konijn, bij de dierenwinkel komen ze van een fokker. De dierenwinkel in Nuenen vind ik gewoon erg goed, hij weet waar hij zijn dieren vandaan haalt, wat hij verkoopt e.d. dat vind ik wel heel belangrijk
vannact waarschijnlijk nog 1 

we krijgen er nu nog 10
nu hebben we 2 grote bruine hengstjes
vandaag hadden de merries veulen wissel gedaan... was niet leuk ff paniek
uiteindelijk hebben we een veulentje gevangen en bij de andere merrie gezet
tju