LIQUITA schreef:ATE schreef:
SPOOKY!!!!!!!?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SPOOKY!!!!!!!?
ATE schreef:dat geeft niet, symbolisch is ook goedze zijn ook nog ff te klein liquita om morgen weg te gaan
ATE schreef:Bellen???liquita kun je mij erik zijn tel nr ff mailen dan kan ik morgen ff bellen
Jo, je moet Erik toch maar gek maken
ik erik gek maken![]()
![]()
![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:Bellen???liquita kun je mij erik zijn tel nr ff mailen dan kan ik morgen ff bellen![]()
Komt er aan!!!!
ATE schreef:Ach...ook symbolischhahahahha welk haar
LIQUITA schreef:Hmmm, en hij voelt zich nog steeds goed?
ATE schreef:Nee niks van gehoord. Ons maakt het niet uit hoor. Komen Remco en Bianca dan wel?heb je trouwens van san gehoord dat oud en nieuw niet bij bianca en remco is moeder van bianca gaat niet zo lekker dus als jullie willen dan bij mij
LIQUITA schreef:ATE schreef:Nee niks van gehoord. Ons maakt het niet uit hoor. Komen Remco en Bianca dan wel?heb je trouwens van san gehoord dat oud en nieuw niet bij bianca en remco is moeder van bianca gaat niet zo lekker dus als jullie willen dan bij mij
LIQUITA schreef:Ik ga m'n bedje opzoeken, ik heb het koud en ben moe.
Welterusten voor straks en tot morgen![]()
![]()
ATE schreef:JAAAH, leuk....of niet, want dan word ik nog meer verliefdkun je hele avond met de puppen spelen hahahahahahhahahaha
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ga m'n bedje opzoeken, ik heb het koud en ben moe.
Welterusten voor straks en tot morgen![]()
![]()
slaap ;lekker ;atersssssssssssssssssssssssssssssss morgen fijne dag en avond met je mannetje

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, en hij voelt zich nog steeds goed?
ja wel moe en heeft het snel koud maar hij had geen zin om weer in ziekenhuis te liggen vrijdag moet hij naar cardioloog pacemaker was ook niet goed en dinsdag naar internist voor het lage hb hij zei nou dan na dinsdag maar als die dokter het nodig vind
xan schreef:Ja, ben benieuwd naar die bijeenkomst.
Ik hoop dat ze meer te vertellen hebben dan de vorige keer
ATE schreef:
Nicole1995 schreef:ATE schreef:
Hahaha,Jo.IK heb precies de zelfde vloertegels als jij
Nicole1995 schreef:xan schreef:Ja, ben benieuwd naar die bijeenkomst.
Ik hoop dat ze meer te vertellen hebben dan de vorige keer
Wanneer was de vorige dan?
meelen schreef:ATE schreef:
ja wel moe en heeft het snel koud maar hij had geen zin om weer in ziekenhuis te liggen vrijdag moet hij naar cardioloog pacemaker was ook niet goed en dinsdag naar internist voor het lage hb hij zei nou dan na dinsdag maar als die dokter het nodig vind
Nou zeg ATE, het zit hem niet echt mee zo te lezen. Gelukkig voelt hij zich toch redelijk goed.
Sterkte ermee.