maar zeggen, dan stuur ik je ook wat nieuwere foto's
.Zou gaaf zijn als je ook eens op Ayla wedstrijden kon gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Astor schreef:Jane_ schreef:Ga je op Ayla je proefje doen?
Mocht ik willen
Ik ga gewoon op Astor 20 april

Yaraa schreef:ookee is goed, Melissa.. als je een keer tijd hebt moet je het
maar zeggen, dan stuur ik je ook wat nieuwere foto's.
Zou gaaf zijn als je ook eens op Ayla wedstrijden kon gaan rijden

Astor schreef:Yaraa schreef:ookee is goed, Melissa.. als je een keer tijd hebt moet je het
maar zeggen, dan stuur ik je ook wat nieuwere foto's.
Zou gaaf zijn als je ook eens op Ayla wedstrijden kon gaan rijden
Stuur nu maar wat foto's
En informatie
Zou vast wel mogen van Myra, maar als ik haar wat langer rijd.
En eerst paar keer op de manege les/gereden heb denk ik
?

Jane_ schreef:
Jane_ schreef:

Astor schreef:Zou wel stoer zijn als ik 1 keer in de maand in de les met haar reed. En dan die andere keer gewoon op een manegepaard, want daar leer ik ook weer van.

!
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Zou wel stoer zijn als ik 1 keer in de maand in de les met haar reed. En dan die andere keer gewoon op een manegepaard, want daar leer ik ook weer van.
Ja, maar het zou ook tof zijn, (lijkt mij) als je gewoon de les die je nu rijdt met haar rijdt. Want van haar kan je ook nog ontzettend veel leren.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk!

Iriis_ schreef:Gister naar circus du solei geweest. Half circus gezien. Had 's ochtends een klein ongelukje bij het aansingelen van Valentino..
Citaat:Dat zei ik eerst en toen zei je, nee je moet wel op de manegepaarden blijven rijden
Ofzo iets haahhaa.
Maar ik zie het allemaal wel! Zou het al tof vinden als ik 1 lesje met haar mocht nemen op de manege, maar dat mag vast wel!

Iriis_ schreef:Gister naar circus du solei geweest. Half circus gezien. Had 's ochtends een klein ongelukje bij het aansingelen van Valentino..