incognito schreef:Maar jij kan toch heel goed quote-en?LIQUITA schreef:Ik moet maar weer eens een bokt cursus gevenwinnitou schreef:Ja of je beschuitbus weer in omloop brengen.
nee, cursus, en anders wil ik wel priveles
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
incognito schreef:Maar jij kan toch heel goed quote-en?LIQUITA schreef:Ik moet maar weer eens een bokt cursus gevenwinnitou schreef:Ja of je beschuitbus weer in omloop brengen.
nee, cursus, en anders wil ik wel priveles

xan schreef:Ook aan mij, ook aan mijEn je moeder mag ook aan me denken, dat brengt zeker geluk !!!!
. xan schreef:winnitou schreef:
ook vanmij, ik zal voor julllie duimen
Ik zal je tegen die tijd nog even mijn starttijd doorgeven. Dan kun je even goede energie naar mij doorstralenEn rust
![]()
En je moeder mag ook aan me denken, dat brengt zeker geluk !!!!
xan schreef:Tot Zo!!!Ik ga er even tussen uit. Even een kind in bed bonjouren.
Tot zo.
winnitou schreef:Doei en misschien tot laters en anders een lange goede nacht gewenst.Ga even iets anders doen, filmpje kijken, even mijn kont verplaatsen
winnitou schreef:incognito schreef:Winnitou, hoe gaat het er nu mee.
Begint de wond een beetje te genezen.
En heb je die meeliftende bacterie alweer afgeschud..
ben nog druk aan het slikken, maandag weer voor controle
incognito schreef:winnitou schreef:ben nog druk aan het slikken, maandag weer voor controle
Ik hoop voor je dat ie weg is. En dat je dan nu zonder verdere
tegenslagen heel snel mag genezen... met veel goeie nachten.
allemaal.
weltrusten voor straks. 

smuidra schreef:Liquita en Xan, doe je best zondag.
Laat de startijd nog even weten. Kom ik misschien even kijken.
Is voor mij bijna een thuiswedstrijd......

(wacht maar tot Anke en ik er weer zijn
)
(Henk is de schoonvader van Angelo) 
meelen schreef:In de kantine zeiden ze dat ik ook moest gaan rijden. Ik wil best wel, maar heb (had) geen idee op wie. Tot ik Mello zag gaan in de bak. Zou dat wat voor mij zijn? Het moet gewoon een niet te druk en niet te sloom paard zijn.
) 

xan schreef:meelen schreef:In de kantine zeiden ze dat ik ook moest gaan rijden. Ik wil best wel, maar heb (had) geen idee op wie. Tot ik Mello zag gaan in de bak. Zou dat wat voor mij zijn? Het moet gewoon een niet te druk en niet te sloom paard zijn.
Ga het gewoon eens proberen. Lekker in de woensdag les (zeg je het even van te voren, dan kunnen wij komen kijken)