Nee naja het vervelende is dat bij het bewegen ik echt onwijs pyn heb, kun je voorstellen hoe het met fietsen is tegen de wind in.

Ik doe wel voorzichtig, en neem de medicijnen wel gewoon in.
Dankjewel Anietje.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sterkte
johnvt schreef:Vanmiddag een telefoontje gekregen vanuit de Bieslandhof dat mijn pa weer een tia te pakken heeft gehad.
Ben bij hem geweest en hij lag er somber bij en was erg kort ademig en heel erg afwezig en moe, waarschijnlijk gaat hij vanavond als het zo blijft aan de zuurstof. Afwachten wat de nacht hem brengt.
AnitaJoeri schreef:johnvt schreef:Vanmiddag een telefoontje gekregen vanuit de Bieslandhof dat mijn pa weer een tia te pakken heeft gehad.
Ben bij hem geweest en hij lag er somber bij en was erg kort ademig en heel erg afwezig en moe, waarschijnlijk gaat hij vanavond als het zo blijft aan de zuurstof. Afwachten wat de nacht hem brengt.
balen Johnnie,maar weer afwachten dus.Sterkte
Hoop dat t hele weekend + week zo blijft...hoef volgende week alleen dinsdag en woensdag te werken
Straks eerst maar ff boodschappies doen en dan met de peerden aan de slag
Binar schreef:Aniet, veel plezier.. wel lüllig dat je geen internet hebt in je caravan![]()
Volgens mij wordt t vandaag echt superlekker weer, nu nog wel beetje mistig maar ik zie de zon.... wat een verschil met gisteren zeg!!!Hoop dat t hele weekend + week zo blijft...hoef volgende week alleen dinsdag en woensdag te werken
![]()
Heb zin om te rijdenStraks eerst maar ff boodschappies doen en dan met de peerden aan de slag
Mijn onbox was vol
dus kon geen nieuwe pb krijgen... dus braaf een aantal pb verwijderd maar die nieuwe pb krijg ik dus niet te zien

It was supposed to be spring!
Hoelaat mogen we komen
Ok, ik ben nog niet buiten geweest maar het ziet er wel errug lekker uit. Straks lekker Bizzie rijden en vanmiddag lessen met Ko'tje, daar heb ik echt zin in!
Jetta schreef:Zozo, lessen op tweede Paas?