Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:57

Bel haar gewoon even op en zeg dat je een paard zoekt en wat je wensen zijn. Zij kent zo ontzettend veel mensen en ziet zo veel paarden dat het een beetje voor je in de gaten kan houden.

Ik zit uit pure frustratie een enorme chocolade brownie te eten, dag lijn :wave: .

ris

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:17

Ja dat is inderdaad zo alleen wel een beetje raar om ineene te bellen he?
Ik ben al zeker 2 maanden niet mee geweest en ik wil pas een paard in november aanschafen en niet nu direct.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:28

Dan zou ik zeggen: wacht lekker tot november :D .

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:50

Nouja lekker
Maar inderdaad niet meer computeren (mail ophalen uitgezonderd), niet meer aan denken en heel veel bezig gaan met mij bijrijdpaard.
Wordt nu alleen maar helemaal gestoord van mezelf

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:54

Natuurlijk ben je gelijk enthousiast en zou je liever gister dan vandaag jouw droompownie aanschaffen, maar wacht gewoon even. Breng thuis de boel op orde, haal je rijbewijs, kom weer gezellig rijden en hou je ogen en oren goed open. T.z.t. gewoon bij Eef aangeven dat je op zoek bent en dan komt de rest echt wel voor je!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:59

Ik hoop het.
Ik ga iniedergeval zo snel mogelijk weer lessen ben er alleen nog niet uit of ik weer priveles wil of toch weer groepsles.
En natuurlijk ook een beetje afhankelijk van in welke groepsles ik zou kunnen.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:05

Kind wat een twijfels. Kom gewoon rijden en kijk waar het heen gaat. De rest komt vanzelf wel weer.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:08

Ja ik weet het dat is mijn grootste talent twijfelen.
(priveles of groepsles, bruine of zwarte cap, zwarte of bruine schoenen, koken of uit eten, fietsen of op de brommer, enz enz)
Zoveel keuzes iedere dag te maken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:39

Je kwam in het verleden trouwens wel zelfverzekerd over hoor. Het klonk alsof je precies wist wat je wilde en ging doen.
En Ramona, volgens mij heb je in het verleden een andere usernaam gehad, of heb ik het nu mis? Het is niet de bedoeling dat je een andere usernaam aanmaakt als je je paswoord niet meer weet. Stuur maar even een berichtje naar een moderator, die kunnen vast wel je oude account opnieuw activeren en nieuwe en oude berichten mergen. Wel zo fijn dat we dan weten wie je bent.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:39

Zelfverzekerd over komen probeer ik ook in de meeste gevallen nog steeds. Heb altijd geleerd altijd te doen alsof je zelfverzekerd bent ook als je het niet bent. Alleen nu ik het huis uit ben veranderd dat toch.

En ik ben al zeker een jaar niet meer online geweest dus ik neem aan dat je dan acount dan verwijderd wordt en ze niet al die oude acounts laten bestaan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:43

Jawel, accounts worden niet weggehaald, net als berichten (moet wettelijk gezien wel mogelijk zijn, maargoed zeker als je niks hebt gevraagd dan zal je account nog bestaan).

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:49

Je account Ramona_T bestaat nog steeds. Als je het paswoord niet meer weet, neem dan even contact op met een moderator. Oudere berichten of users die niet meer online komen maar wel geplaatst hebben worden niet verwijdert, om zo te voorkomen dat discussies zinloos worden.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:03

Waarom word jij geen moderator Cassidy :D. Mij maakt het niet zoveel uit onder welke naam men opereerd. Ze heeft zich netjes voorgesteld en we weten wie ze is. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik kan mij ook wel voorstellen dat als je een jaar niet op bokt bent geweest je weer met een schone lei zou willen beginnen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:25

Ik ben idd gevraagd om moderator te worden, maar ik denk dat het plezier van gewoon bokken dan behoorlijk wordt vergald.

En waarom zou Ramona met een schone lei moeten beginnen? Waarom zou ze zich moeten schamen of dingen moeten verbergen die ze in het verleden heeft geschreven?
Ik moet wel zeggen dat je geschreven Nederlands heel erg vooruit gegaan is Ramona, van je Dyslexie is niets meer te merken, complimenten!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:46

Ik kan me best voorstellen dat het soms lekker kan zijn om na een jaar weer met een schone lei te kunnen beginnen.

Volgens mij is moderator zijn echt een dagtaak! Op sommige topics maken mensen elkaar behoorlijk af, ik weet niet of ik dat inderdaad zo leuk zou vinden.

Bokt is voor mij leuk tijdverdrijf als ik geen zin heb om te werken. De laatste tijd is dat nogal vaak zoals jullie kunnen lezen :o .

Zouden de paarden op het land hebben gestaan vandaag?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:50

Yep, ze staan buiten. Heb geholpen met buitenzetten. Paddocks zien er redelijk uit, niet helemaal zonder water maar dat kan ook niet, als je bedenkt wat er aan water is gevallen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:19

Ik wil dat 't nu volgende week vrijdag is en dat 't daarna gelijk 27/9 is en daarna gelijk 6/12 en dat Gazetto naar NL komt en dat Despa nog een keer naar NL komt en dat Diru ook nog maar een keer komt (hihi ze zijn binnekort in Duitsland O:) ). En en en...

Wie is 't met me eens? :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:26

Eh, ik ga er van uit dat het om artiesten gaat, maar ik leef onder een steen, heb nog nooit wat van ze gehoord.

Ik had trouwens mijn moeder vanmorgen aan de telefoon, met een best wel leuk maar ook shokerend nieuwtje.
Ik heb een neef en een nicht die allebei uit Peru zijn geadopteerd, zo'n 30 jaar geleden, ze schelen drie weken, dus geen familie van elkaar. Mijn tante kon geen kinderen krijgen, dus hebben ze die weg bewandelt. Naarmate de tijd vorderde werden ze allebei toch nieuwsgieriger naar hun achtergrond, en wilden ze hun echte ouders wel zien. Maar dat bleek niet zo makkelijk wat de gegevens waren niet compleet of klopten niet, een van de ouders die bij de rechtszaak aanwezig was kon niet schrijven en tekende met duimafdruk, de rechter is inmiddels overleden, de tussenpersoon zoek, afijn, hopeloos zoeken dus. Ze hadden "Spoorloos" al ingeschakeld, zijn voor de Peruaanse TV geweest, maar dat had allemaal geen succes.
Nu is mijn neef zelf naar Peru afgereisd om daar te gaan zoeken, en ik kreeg vandaag van mijn moeder te horen dat hij waarschijnlijk zijn moeder heeft gevonden. Zijn vader zou niet meer leven, in het dorp waar ze vandaan komen zeiden ze al dat hij erg op zijn vader leek. Zijn moeder had ongeveer in die tijd een kind gebaard maar de arts zei dat het een doodgeboren kind was geweest en liep met de baby weg. De moeder heeft het kind dus nooit gezien en nooit officieel afgestaan. Een DNA test zal moeten uitwijzen of zijn moeder echt zijn moeder is. Maar ik vind dit toch echt ongelofelijk! Misschien vallen er nu wat puzzelstukjes op hun plek? In de kennissenkring van mijn Oom en Tante zitten meer mensen die hun kind uit Peru geadopteerd hadden, een daarvan is zeker geroofd, dat hadden ze al achterhaald.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 12-06-09 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:27

Ohhh ik schaaf je wel bij :D wacht ff ik ga youtuben O:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:28

Geluid doet het niet op mijn pjoet (misschien mijn geluk :D)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:35

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:36

Misschien gaat je geluid het spontaan wel weer doen O:)

Miyavi is best lief hoor qua muziek :j Gazetto ook nog wel :j Despa is gewoon leeeeuk :+: en Diru ook maar daar ga ik nu wat liefs van zoeken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:36

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:52

Cassidy schreef:
Ik ben idd gevraagd om moderator te worden, maar ik denk dat het plezier van gewoon bokken dan behoorlijk wordt vergald.

En waarom zou Ramona met een schone lei moeten beginnen? Waarom zou ze zich moeten schamen of dingen moeten verbergen die ze in het verleden heeft geschreven?
Ik moet wel zeggen dat je geschreven Nederlands heel erg vooruit gegaan is Ramona, van je Dyslexie is niets meer te merken, complimenten!

Is ook wel hard nodig ik start volgend jaar met de volwassenen havo dus ik ben druk bezig om mijn schrijven te verbeteren. (alleen die ik er nu 5 keer zo lang over om een bericht te typen)
Overgens denk ik dat ik net een verkeerde indruk gaf ik probeerde niet te zeggen dat ik twijfel over wat ik wil (dat weet ik heel goed) maar over wat ik kan.
Maar net een twijfel overwonnen ik ben met het paard van een vriendin het bos ingeweest en het ging super ondanks dat ik alt ijden dacht straks doe ik het nog fout

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:12

Iemand die dyslexie heeft kan zijn schrijven alleen verbeteren met goede begeleiding, het is namelijk een foutje in je hersenpannetje, en ik heb je oude posts gelezen, volgens mij was het gewoon een beetje luiigheid... Maargoed, das wat ik denk, maar misschien komt dat ook door de inhoud van je posts.

Daarbij vind ik het wel fijn dat trudy me wees op je oude gebruikersnaam.... volgens mij was je niet zo tevreden over starnmeer, of is dat weer afgezakt?