Binar schreef:
Sybbie, welkom op ons gezellige topic
Goed he! ik ben er ook erg blij mee dat ik lekker mee kan roddelen
het werd tijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:
Sybbie, welkom op ons gezellige topic
het werd tijd
sybje schreef:jarno schreef:hoe is het met sybje sybje?
gr
jaa dat is een twijfel geval want met haar slechte been loopt ze weer slecht. morgen bij mike vraag ik het ff en bel ik raaphorst.. voor de rest is ze lief en gek zoals altijd. We gingen van de week samen met mijn moeder door de bak heen rennen en siebje los en et was super grappig maar ze luisterde wel goed
en hoe is het allemaal bij jou? je lessen en je paardje?
sybje schreef:ik heb het idee dat ik echt van alles aan het missen ben.. hmm..
Is alweer een tijd geleden dat ik er iets over heb gelezen dus het mag best wel weer
Binar schreef:sybje schreef:ik heb het idee dat ik echt van alles aan het missen ben.. hmm..
ja wist je dan niet dat Zeur en Mike een serieuze sms-relatie hebben![]()
![]()
Ik hoop dat het gewoon wat stijvigheid is van Syb, ben erg benieuwd wat Mike er morgen van vindt!!
Zeurtje, ik wil morgen wel ff bijlezen danIs alweer een tijd geleden dat ik er iets over heb gelezen dus het mag best wel weer
![]()
Ik ga ook afsluiten, slaap lekker en tot morgen allemaal
...
)

Sily schreef:Cadeautje voor alle Bokt stalgenoten![]()
Nieuwe aanwinst (neenee niet weer een paard)
Zorra is 9 weekjes en 11 kg licht, ze is een Boerboeltje en erg lief, maar ook wel een bietje lui![]()
Ze denkt dat als ze maar lang genoeg aan mijn voeten gaat liggen buiten ik haar wel ga tillen, en aangezien ze een kg of 60 wordt vind ik dat niet zo'n snugger plan![]()
Ik neem haar binnenkort een keertje mee zodat ze met ons hele stalletje kennis kan maken
johnvt schreef:[quote="sybje
Hahahahaha een sms relatie.. probeert ze erachter te komen of mike toch niet echt op john valt? of is dat gemeen
Citaat:Zeur, je blijf van Mike af he
. Hij springt dus gewoon over het schot heen
. Dus als Spetter in de paddock gezet wordt dan moet het schot in de lengte omhoog staan zodat hij er niet overheen kan springen.....hahahaha.....anders loopt hij de hele dag in het land want komen doet ie niet meer hoor......

Dus, wie biedt???
Sily schreef:Vera jouw verslagje staat er nog niet bij he of heb ik er nou overheen gelezen?
Ben iig erg sgierig![]()
Jetta schreef:Laten we gewoon een strandrit plannen! Het was leuk en het ging goed, vorige keer en de keer daarvoor! Als er genoeg belangstelling is, is de meneer met de vrachtwagen toch te regelen?
Jetta schreef:Laten we gewoon een strandrit plannen! Het was leuk en het ging goed, vorige keer en de keer daarvoor! Als er genoeg belangstelling is, is de meneer met de vrachtwagen toch te regelen?
Vorige x was zeker een geslaagde rit en errug gezellig!!