Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zit natuurlijk wel wat in, dus denk dat ik het een extra maandje uitstel
En zo nodig nog iets langer.
.
. Dan kan ik m'n stem proberen te verheffen =D, haha AndreaB schreef:O, dat valt nog mee!! Of komt hier ook nog een dressuur- en springkalender bij??
Ik ga toch maar iets later starten dan ik had gehoopt. Vandaag tijdens les even over gehad en het leek haar handiger om haar eerst rijtechnisch goed te hebben lopen, zodat ik me op wedstrijd alleen maar druk hoef te maken over dat zeikgedragZit natuurlijk wel wat in, dus denk dat ik het een extra maandje uitstel
haha), maar goed... wat vindt die wel leuk 
In de binnenbak krijg ik haar niet langs de hele lange zijde, dus dan blijft er weinig van het proefje over
Buitenbak is groter, dus als ik daar stukken niet van kan gebruiken houd ik alsnog een redelijk stuk over
Ben straks om de vrijdag vrij, dus lekker lange weekenden om op pad te gaan. Alleen een beetje jammer dat alle wedstrijden waar ik evt. aan mee wil doen allemaal op zondag vallen xD AndreaB schreef:O, dat valt nog mee!! Of komt hier ook nog een dressuur- en springkalender bij??
Ik ga toch maar iets later starten dan ik had gehoopt. Vandaag tijdens les even over gehad en het leek haar handiger om haar eerst rijtechnisch goed te hebben lopen, zodat ik me op wedstrijd alleen maar druk hoef te maken over dat zeikgedragZit natuurlijk wel wat in, dus denk dat ik het een extra maandje uitstel
Maar ik willll zooo graagg
En anders heb je er weer een mooie ervaring bij
Ze fokken daar echt hele leuke sportponytjes!! Heb zelf alleen geen pony helaas
Ik ben een beetje tussen de paarden aan het kijken, maar die zijn echt jezus-duur

Maar las over hem dat hij een minder achterbeen doorgeeft en een wat strakke rug, maar wel een super front!! En ik hoooouuuu van front
Kick heeft van zichzelf een goed achterbeen, maar weet natuurlijk niet of ze dat ook door gaat geven. En ik heb begrepen dat hij hele fijne karakters door geeft en dat kan ik met mijn monstertje natuurlijk wel gebruiken
. Ga je Kick it laten dekken of twijfel je er over?
M'n hondje kan op ieder moment bevallen..