stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 18:32

Tja of het gaat lukken dit jaar weet ik niet maar dit is de planning SAMENGESTELD geworden voor wervelwind:
31 maart en 1 april Gorssel/Eefde
19 en 20 mei Ugchelen
2 en 3 juni Tilburg
6 en 7 juli Tull en t Waal
7 en 8 september KNHS KAMPIOENSCHAP Maasdijk
13 en 14 oktober Hengelo

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:40

O, dat valt nog mee!! Of komt hier ook nog een dressuur- en springkalender bij??

Ik ga toch maar iets later starten dan ik had gehoopt. Vandaag tijdens les even over gehad en het leek haar handiger om haar eerst rijtechnisch goed te hebben lopen, zodat ik me op wedstrijd alleen maar druk hoef te maken over dat zeikgedrag := Zit natuurlijk wel wat in, dus denk dat ik het een extra maandje uitstel O:) En zo nodig nog iets langer.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:42

Aaah! Dat is wel weer jammer van je halster :(.

Eefje was vandaag ook weer lekker druk, wel even los gestaan maar het ging wel goed. Ze heeft geen watervrees meer! Dat komt omdat ze twee keer verdoofd (als ik het goed zeg) was en we toen der benen moesten afspuiten. Dus, we hebben er wel weer een plus punt aan over gehouden.. && een wijze les, gooi niet je paard met iedereen meer los :')

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:43

Oohh, we kunnen altijd een proefje proberen in de bak :). Dan kan ik m'n stem proberen te verheffen =D, haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 19:00

AndreaB schreef:
O, dat valt nog mee!! Of komt hier ook nog een dressuur- en springkalender bij??

Ik ga toch maar iets later starten dan ik had gehoopt. Vandaag tijdens les even over gehad en het leek haar handiger om haar eerst rijtechnisch goed te hebben lopen, zodat ik me op wedstrijd alleen maar druk hoef te maken over dat zeikgedrag := Zit natuurlijk wel wat in, dus denk dat ik het een extra maandje uitstel O:) En zo nodig nog iets langer.

dit is inderdaad het samengesteld plan.
Tussen deze data ga ik dressuur ohz en mennen vaardigheid / dressuur plannen. En niet te vergeten jureren en parcour bouwen.
probeer pony 2x per maand mee te nemen (in te plannen)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:16

Wat was er gebeurd met losgooien dan?? Kick vind water ook al niet zo leuk (zie stukje blauwe oog :Y) :+ haha), maar goed... wat vindt die wel leuk O:)

Proefje doen we dan wel een keertje met mooi weer :) In de binnenbak krijg ik haar niet langs de hele lange zijde, dus dan blijft er weinig van het proefje over :P Buitenbak is groter, dus als ik daar stukken niet van kan gebruiken houd ik alsnog een redelijk stuk over :P _O-

Zoeits wilde ik uiteindelijk ook gaan doen :) Ben straks om de vrijdag vrij, dus lekker lange weekenden om op pad te gaan. Alleen een beetje jammer dat alle wedstrijden waar ik evt. aan mee wil doen allemaal op zondag vallen xD

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 19:24

AndreaB schreef:

toch wel handig die instructie :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:25

haha ja ik loop alweer te hard van stapel :o Maar ik willll zooo graagg :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 19:28

AndreaB schreef:
haha ja ik loop alweer te hard van stapel :o Maar ik willll zooo graagg :D

ik begrijp je volkomen ZOOOOOO ben ik OOKKKKKKK
en dan kom ik er vast zondag achter dat ik beter ............. had kunnen wachten

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:29

hahaha ach jaaaa.... van fouten moet je leren... toch?! :P En anders heb je er weer een mooie ervaring bij :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:20

Haha, misschien doe ik dan ookwel ooit mee =D.

Ik wil ook heeeeel graaaagg! Alleen zijn de pony & ik er nog niet klaar voor.. Komt wel goed =D haha.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:25

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:28

Wil je een palominootje fokken? 147 valt toch nog wel mee?? De Du Bois-tjes vind ik overigens wel errug leuk!! Wil daar zeker nog eens langs gaan. Vind het jammer dat ze zo klein zijn, anders had ik ze zeker overwogen :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:07

Hahaha, het is jammer dat ze alleen maar natuurlijk dekken.. Het is 1 uur en 45 minuten rijden.. Ik weet niet of Eefje dat op prijs zou stellen xD En ik heb zelf geen trailer :(

De Du Boisjes zijn inderdaad erggg leeuk!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:34

Oh, dat wist ik dan weer niet. Maar zou het er zeker voor over hebben :D Ze fokken daar echt hele leuke sportponytjes!! Heb zelf alleen geen pony helaas :P Ik ben een beetje tussen de paarden aan het kijken, maar die zijn echt jezus-duur :x

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 10:38

dadelijk krijgt WW nieuwe schoenen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 10:39

13 en 14 oktober Hengelo is gelukt kwa inschrijving nu wachten op de volgende bevestiging

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:49

Afbeelding
Bellissimo M

Afbeelding
Houston

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:12

Ga je overstappen naar een andere hengst Priszz haha!? :P

Ik heb vandaag lekker maar alles behalve ontspannen gereden. Ben lekker in de bak begonnen, was wat frisjes en kwamen de raarste geluiden uit omdat hij zich dan inhoud en dan word het een bommetje dat elk moment kan ontploffen.. toen dacht ik laat ik maar even lekker op een buitenritje uitrazen want we reden met best een aantal in de binnenbak.. en dat is hem zeker gelukt haha. Was niet te houden! Echt ik vloog in uitgestrekte draf richting Vlaardingen en weer terug met de wind in me oren en hij hoofdschuddend en blij met het hef in hande.. nou ik leef nog en zit nu weer lekker warm binnen :D

ZIjn hoefjes worden ook vandaag gedaan.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:46

Hahahaha, nee hoor =). Niet dat ik weeet, ben alleen aan het rondneuzen =).

Wauw! Andrea, die eerste. Wat een prachtplaatje!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 22:23

Mooie foto's om kippenvel van te krijgen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:28

Ja, die eerste ben ik ook echt als een blok voor gevallen!! :~ Maar las over hem dat hij een minder achterbeen doorgeeft en een wat strakke rug, maar wel een super front!! En ik hoooouuuu van front :D Kick heeft van zichzelf een goed achterbeen, maar weet natuurlijk niet of ze dat ook door gaat geven. En ik heb begrepen dat hij hele fijne karakters door geeft en dat kan ik met mijn monstertje natuurlijk wel gebruiken ;)

Houston geeft daarentegen weer wel een geweldig achterbeen mee, maar is qua karakter-vererving weer iets minder. Schijnen soms lastige paardjes tussen te zitten. De reden waarom ik graag met hem zou fokken is dat zijn nakomelingen me stuk voor stuk positief opvallen en hij ook al aardig op leeftijd is... dus het in de toekomst wellicht niet meer kan. Maarja... dadelijk heb ik weer zo'n lastig paard en zit ik nu eigenlijk niet heeeel erg op te wachten :P

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 12:50

Hahahaha =).

Dat zou dus opzich wel heel positief zijn als je die eerste zou nemen. :). Ga je Kick it laten dekken of twijfel je er over?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 14:56

Er hangt een leuke sfeer op stal en jullie zijn allemaal zo netjes gekleed echt leuk hoor

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:46

Hahaha, ik was er niet :( M'n hondje kan op ieder moment bevallen..