Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Foogul schreef:HoiIk kom weer even tussendoor fietsen met een vraag
Ik hang als aanhang van... nog weleens rond op Wennekers. Mijn vriend rijdt daar 2 keer per week een Shire. Nu leek het mij zo leuk om eens met hem mee te gaan naar het A'damse Bos. Iemand een suggestie voor een leuk paardje wat ik zo maar mee zou mogen nemen voor een ritje...? Paarden genoeg op Wennekers
Mendi schreef:Bonte: lekker geld uitgevenkan ook wel eens goed voor jezelf zijn, hihi!
Werkt de laptop al? (m.a.w. ben je online?)
en nee, het zit nog in de doos. sabje19 schreef:Doordat er zo'n leuke hoefsmid was die mijn paard te kort bekapt had, was mijn paard gewoon aan 4 benen kreupel gaan lopen.
Hierdoor heeft hij de 1e week op pijnstillers gestaan en vorige week ben ik weer begonnen met longeren, maar omdat hij toen nog niet lekker liep ben ik nog niet gaan rijden.
En vandaag er maar weer eens opgeklommen en hij liep weer voor bijna 100% beter.
Heb aankomende zaterdag weer les na een aantal weken dus nu maar hopen dat hij goed blijft lopen.

Hij was niet op z'n best, maar ben zeer tevreden met de foto's en filmpjes 
(uiteraard voor de verkoop, zal deze foto's en filmpjes dus ook mailen naar de geïnteresseerden...)

casjuh schreef:Wat hou ik toch van die knol
, leuke foto's Foogul schreef:HoiIk kom weer even tussendoor fietsen met een vraag
Ik hang als aanhang van... nog weleens rond op Wennekers. Mijn vriend rijdt daar 2 keer per week een Shire. Nu leek het mij zo leuk om eens met hem mee te gaan naar het A'damse Bos. Iemand een suggestie voor een leuk paardje wat ik zo maar mee zou mogen nemen voor een ritje...? Paarden genoeg op Wennekers
zitten jullie op 1 lijn hahahaha
ladyjoy schreef:Ja precies. Als je paard zo'n pijn hebt en je kan 'niks' doen, voel je je zelf ook errug ellendig.
Gelukkig mocht hij wel naar buiten! Yen mocht geeneens een stukje lopen, alleen uit haar stal om haar voeten af te spuiten. Maar na een week mocht ze weer op het land, en na 2/3 weken mochten we weer rijden. Haar voetjes waren wel érg kort bekapt
Mendi schreef:Sabje, jouw verhaal klinkt beetje bekend, helaas. Maar wat je zegt: je bouwt er een speciale band door met je paard, wat voor mij ook heel belangrijk is, en ik wil ´r nu ook echt niet meer kwijt! Ik heb het voordeel dat het een merrie is, dan kan ik altijd nog een kleintje met ´r fokken (maar dat is het worst scenario!).
Casjeh, leuke foto´s, kan me voorstellen dat je zo´n lieverd ook niet weg wil doen.
, maar ik ben toch wel blij dat ik een ruin heb.
had ik ook noooooit van mezelf verwacht! Maar het gaat super tussen ons. Nou is Mendi gelukkig ook wel een lekkere stoere merrie (vind ik), niet zo´n mieperd
Mendi schreef:Ik was ook op zoek naar een ruin.. Maar werd verliefd op een merriehad ik ook noooooit van mezelf verwacht! Maar het gaat super tussen ons. Nou is Mendi gelukkig ook wel een lekkere stoere merrie (vind ik), niet zo´n mieperd
anders had ik pascal weer op wennekers gezien