Bo vind ik wel super hoor buiten!!! Maar Nynke wil ik ook nog steeds uitproberen buiten . En Paco is ook wel relaxed buiten....
Heb net ff lekker 2 uur in het bos, duin en over strand gewandeld in Noordwijk (daar bij Smit ). Het was echt heeerlijk!! Ik mag morgen al met Atlas gaan rijden, de les is verplaatst.... Dus ik laat jullie morgen wel weten hoe het ging .
Ik ben even met de hond in parkje geweest bij getsewoud, er eerst heen gefietst, ging wel goed en toen de hond daar lekker laten spelen, we kwamen allebei onder de modder terug
Ik ben van het weekend weer heerlijk bij Major geweest en we hebben een heuze modeshow gehouden (waarvan ik vergeten ben foto's te maken) zijn nieuwe halster past en de oude dekens die Gijs nog had van Flap passen ook. De hoofdstellen inclusief een western hoofdstel passen ook!! En we hebben een tweedehands zadel gekocht wat op maat gemaakt gaat worden voor hem! Ow en we hebben ook nog een rit gemaakt, was ook lekker alleen **** freezing cold!!
Nog wat foto's gemaakt op het strand, ik op Major links en mijn vriendin op Sparky rechts, heeft Gijs gemaakt met zijn mobiel maar ze zijn helaas niet helemaal gelukt