Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lisettee_ schreef:nog maar 11 pagina'ssssss.. ooeehhh spannend.. whaahaa
Lisaa_ schreef:Ik ga zo douchen man
ik heb vandaag nog niet eens gedoucht echt vies..
Lisaa_ schreef:Lisettee_ schreef:nog maar 11 pagina'ssssss.. ooeehhh spannend.. whaahaa
Marissa, ik en Lotte hadden een keer met zn 3e op 1 avond iets van 30 pagina's volgepraat
Lisaa_ schreef:hahahahahah ja jij wel.
maar eigenlijk was ik helemaal niet zo vies
ik heb geen drol uitgevoerd behalve ingevet, chocola gegeten en zimba geknuffeld.
en jullie geknuffeld natuurlijk maar daar word je over het algemeen niet vies van
Kinee_ schreef:Lisaa_ schreef:Ik ga zo douchen man
ik heb vandaag nog niet eens gedoucht echt vies..
Oh dát rook ik dus vandaag.
Kinee_ schreef:Alleen volgende week wordt het stil! Dan zijn alle die-hards weg! Jullie 7, ik & Tries (of we moeten 's avonds nog levenloos bokken, maar dan ben ik te moe denk ik). Gelukkig hebben we nog een paar andere die-hards!
Kinee_ schreef:Lisaa_ schreef:
Marissa, ik en Lotte hadden een keer met zn 3e op 1 avond iets van 30 pagina's volgepraat
En wij toen met Tries, ook echt iets van 20/25!
Troes, Loes, Koes & Moes!
Lisettee_ schreef:Kinee_ schreef:Alleen volgende week wordt het stil! Dan zijn alle die-hards weg! Jullie 7, ik & Tries (of we moeten 's avonds nog levenloos bokken, maar dan ben ik te moe denk ik). Gelukkig hebben we nog een paar andere die-hards!
nou jullie moeten maar gewoon 's avonds wat energie verzamelen om op bokt te komen hoor:P wij hebben alleen geen pc in onze tent denk ik:P

Lisaa_ schreef:KINE; IK HOU VAN JE
Lisaa_ schreef:Ik ben mooie zinnetjes aan het verzamelen
cool he
Kinee_ schreef:Lisaa_ schreef:KINE; IK HOU VAN JE
IK OOK VAN JOU.