manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 17:17

Wat een heerlijk weertje :D Lekker windje erbij heerlijk! *D

Vanmorgen in dit heerlijke weertje nog even met t zusje naar buiten geweest. Was ook weer lekker. Knappe, brave, wakkere pony's. Dus we hebben weer genoten!
Kiekeboe!
Afbeelding

Een berg zand! :wow: Even goed in de gaten of er geen leeuw achter vandaan springt :Y)
Afbeelding

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:55

Leuke foto's Anne!
Ik was ook lekker met Shaar op buitenrit vanmorgen, was toen qua temperatuur echt perfect...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 21:54

Thanks!
Wij waren eigenlijk nog iets te laat. Het laatste stuk was eigenlijk net al te warm voor de paarden. Zijn ze met dit weer ook zo droog en ze waren ook zo op adem, maar toch.. Het nieuwe bos ligt ook wat zwaar helaas. Maar het blijft heerlijk, zo lekker met zn 3-en weg :D En ik moet altijd zo lachen om Nalex. Gek paard :Y) Hij blijft zo kleuter-achtig nieuwsgierig en vrolijk. Haha. Leuke pony!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 16:45

*\o/* *\o/* FINALE!!!!!!!! *\o/* *\o/*

Ben benieuwd zondag :=

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 19:44

Zoooo.... Thirz, Anne en ik hebben weer ff bijgekletst, was wel lekker op t terras vanmiddag....Anne gelukkig nog droog thuisgekomen....
Leuke foto's trouwens Thirz, Nous staat er mooi, en grappig op...
Anne je buitenrit ziet er lekker relaxed uit, en ik geef Nalex geen ongelijk, die hoop zand MOET je in de gaten houden, stel je voor dat ie ineens bijt....brrr....
Vorige week lekker een weekje weggeweest met Chris, naar Overloon, in brabant, park van Landal, was heerlijk zo even relaxen, al was t wel heeeeeeel erg warm...
Van de week gewoon lekker thuis geweest en hoef pas woensdag weer te werken, heerlijk....
Morgen eerst voetbal, hoop zo dat we gaan winnen, denk niet dat het makkelijk wordt want Spanje heeft ook een erg goed elftal...flink duimen maar...

Wilde zo graag weer eens met Jade naar het strand, dus maandag gaat dit eindelijk weer eens gebeuren. Ben pas 1 keer geweest samen met Thirz en Nous en dat vond ik toch wel spannend, maar wel erg gaaf.... (Thirz, kan je nu weer niet mee met Nous, heeft Jade een beetje houvast aan een ander paard...) Anne gaat deze keer gezellig mee op de fiets...(ja niet op t strand, :+ zie iedereen al denken....) en Thirz komt supporteren met Marcel....hoop echt dat ze braaf is....Nog meer mensen zin om mee te gaan haha.....
Nel, volgens mij zouden wij ook nog steeds een keer samen naar het strand haha....Net als dat ik met Henk (van Yuma) nog een keer zou gaan, t komt er gewoon niet van.....

Bianz, hoe was de vakantie?

24 juli, het is bijna zover, naar de KABOUTERHUT!!!
Wat spreken we af en wie gaan er allemaal mee? Uurtje of 7 eten, en daarna nog even op het terras in Middelburg, en voor de liefhebbers misschien nog naar Schutters?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 20:23

Niet op het strand? Halllloooow?! Heb net de hele (snelle, maar wel droge :+ ) terugweg zitten vertellen dat ie naar t strand mag.. mag hij niet mee :oo Nouja.. *ziet zichzelf al de helling opfietsen... of nog leuker: de helling afsjezen met een erg effectieve stop in het zand onderaan :Y) * Nèh, ik loop dat laatste stukje wel :)) haha
En Jade heeft vast ook steun aan mij Mariek :j Mijn stalenros schrikt iig nérgens van :D Komt goed!

Haha en niet alleen een berg zand, maar ook een klein meisje MOET je in de gaten houden :P Hè Marieke haha. Marieke heeft ook een keer op Nalex een buitenritje gedaan. Was even de gebruiksaanwijzing vergeten van te voren :+ Maar dat was al snel duidelijk. Het meisje waren we al bijna voorbij, maar dan ineens bedenk je WHAAAAA! EEN MEISJE! :oo en spring je opzij :Y) Vervolgens net voor het galopje in vlotte draf, vol op de rem: poep-pauze. Tsja dat kan hij gewoon echt niet lopend :+ hihi

Jaaaaaa de 24ste komt weer in zicht :):) Gezellig! En ik ben daarbij natuurlijk *D En op dit moment stem ik voor Schutters na t terras! Eens zien hoe het daar nu is en even mn muntjes opmaken :P Nu nog zien of ik daar puf voor heb na de Kabouterhut en terras! 7 uur daar (waar?) is prima :)

BEn benieuwd morgen.. Hoop toch wel dat we geen onweer hebben dan *hoort net t weerbericht...* En ik hoop natuurlijk dat ze winnen :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:40

Euhm kreeg gisteren opeens een helder moment, het is namelijk de 24e wel de danceparade in middelburg, wisten jullie dat?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 16:11

haha, ik weet zulke dingen pas een paar dagen van te voren :+ Als ik t al weet :Y)

Maar is dat een probleem? Weet niet waar de kabouterhut is? Maar die is dan vast ook wel open? (geen idee hoe Middelburg dat doet?) En we hebben iig leuke muziek voor op t terras én we hoeven niet zo lang te wachten voordat we op stap kunnen ;) én als we echt laat nog op stap willen, is Schutters vast wel drukker dan anders denk k? Hihi en anders gaan we naar de Afterparty in de Zanzi-bar :+ haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:03

Ik denk dat we sowieso naar Kabouterhut kunnen :) Terras moeten we dan ff kijken, maar als t goed is, is het 's avonds alleen feest op hof van Tange, wagens komen toch 's middags door de stad?
Maar misschien voor zekerheid ff reserveren voor 19u?
Wie gaan er mee?
1. Thirz

Heb nu al zin in een lekkere pannenkoek :+
Heej Bar; zag op Frans zijn hyves jullie tuin voorbij komen; echt gaaf geworden! :j
Lekker weertje nu; arme paardjes!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 17:05

ikke! *steekt vinger op!

1. Thirz
2. Anne

Hoop dat we dan beter weer hebben dan vandaag :+ Al is dit wel lekker pannekoeken weer! :9 Maar met zomers zonnetje lust ik ze ook wel hoor ;)

Ziet Orson en Nous al met een plu in de wei staan :Y)
of wacht.. onweer.. uh.. met regenjas :j

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:52

Anne_87 schreef:
ikke! *steekt vinger op!

1. Thirz
2. Anne
3. Marieke

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:33

ikke! *steekt vinger op!

1. Thirz
2. Anne
3. Marieke
4. Bianz

19:00 uur vind ik een prima tijd! Met de dance parade komt het vast ook goed hoor, we verzinnen er wel wat op!
Verder alles ok met iedereen? Heb van alles gelezen toen ik op vakantie was. Voetbal natuurlijk; die gekke engelsen waren ook allemaal Nederland fan, wel cool! Vakantie was fijn, wisselend weer gehad. Zo nu en dan wat koud en nat in mijn tent, maar ook warme dagen. Van alles wat dus. Prachtige steden en natuur, zelfs nog een duik in een ijskoude Noordzee in Schotland gemaakt.
Ik ga nu lekker slapen, heb het gehad voor vandaag!
Groetjes!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 12:26

Hihi die engelsen :+ ook fan voor Nederland :D In breda liepen er ook best wat Belgen rond :j Klein voordeel; die waren niet zo in mineur toen we verloren "waar kunnen we wat eten? kunnen we daar in de buurt nog feesten?" :')

Brrr.. koude noordzee.. Maar fijn dat jullie redelijk weer hadden :) Al is koud en nat, of te warm ook nie helemaal lekker in zo'n tentje. Wel te doen allebei? Hoe was je terugreis nog gegaan?

Doe net deze test..
http://extra.volkskrant.nl/interactie/h ... rocess.php
Vind dat toch behoorlijk moeilijk: 58 van de 72 goed. Vooral die laatste twee testen vind ik dan erg moeilijk! Hoe staat het met jullie gezichten herkenning?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:50

Ik heb de test ook gedaan en idd dat is echt nog moeilijk! In het begin gaat het goed, maar op een gegeven moment wordt het moeilijker en doordat de gezichten waziger worden merk je dat de karaktertrekken die het onthouden makkelijk maakten weg vallen! Bij mij was de score: "Van de 72 gezichten heb je er 60 goed onthouden. Dit komt neer op een percentage van 0%". Snap die 0% niet, maar goed!
Het ging wel in mijn tentje, al had ik het de laatste 3 dagen 's nachts wel koud, zelfs met hemd, pyjama, dikke slaapzak en wollen deken ;) Maar ach, wat je de hele dag aan prachtige natuur en steden om je heen ziet maakt veel goed! De terugreis ging perfect; direct de trein kunnen nemen en netjes op tijd thuis!
Tsja, die Belgen hadden misschien nog niet begrepen dat we verloren hadden...??? Haha zotten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:58

Jaa ikke ook! Denk niet dat de dance-parade van invloed is op de hoeveelheid mensen in de Kabouterhut. Iets ander publiek :') Maargoed, je kan als die-hard feestbeest maar zin hebben in een pannenkoek natuurlijk!

1. Thirz
2. Anne
3. Marieke
4. Bianz
5. Kims

Ik heb die test ook net gedaan. Best moeilijk hoor! Ik vond het ook wel lang duren dus bij de laatste sessie niet echt meer serieus bezig geweest. Ik had er 64 goed.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:41

Ik ga wel naar de danceparade savonds, naar hof van tange... dus ga niet mee uit eten, sorry!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:41

Of ligt eraan hoe laat we naar hof van tange gaan, dan kan ik nog mee...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 16:41

Je gaat na t eten maar Bar ;) Wij waren veel eerder met bespreken (zo'n 3 maanden vooraf al ofzo :') hihi) Nee maar kijk maar even wanneer jullie daarheen gaan en of je mee kunt. Weet niet wanneer we willen reserveren? (Stél nou dat het daar ineens stormloopt Kim :P haha ) En anders meeten we elkaar misschien nog wel daar of op t terras? of op de volgende datum die we zaterdag meteen even gaan prikken!
En Cis en Nel? Gaan jullie ook gezellie mee?

Dat begin gaat nog wel, maar die laatsten! Ben daar sowieso ook niet uitmuntend in hoor. Herken wel gezichten, maar ook vaak zat dat ik denk "hoezo die al wel eens eerder gezien?". Mn moeder, die is daar wel goed in!

Hè dat is dan net jammer Bianz. Ik heb echt een hekel aan het koud hebben 's nachts! Gelukkig kon je na de goed verlopen reis (ook erg fijn!) met de airco trein (:') ) hier het benauwde Nederland in. En ook erg fijn: je bent niet met tent en al weggewaaid. Dat lijkt me helemaal niet tof.. Je zal je caravan maar ineens in het water zien liggen. Of erger: je zal met caravan en al zelf maar ineens 5 meter verderop staan :oo
Al vind ik het zoals vandaag met het windje erbij wel te doen! Waait wel hard hoor. Hihi en zo is er altijd wel wat; te warm, te veel wolken, te droog, te nat, te weinig wind, te veel en te harde wind.. :=

Heb al zin in volgende week :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 22:09

Hai dames, weet nog niet of ik er zaterdag bij ben. Ik moet in principe werken overdag dus bekijk dan of ik zaterdagavond of zondag terug naar Vlissingen kom. Mocht ik er wel zijn, dan bel ik eventjes!
Jullie in ieder geval veel plezier :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:05

Kijk eens! Heb vandaag voor t eerst een zadel op dolce dr rug gelegd en ook daadwerkelijk de singel wat aangetrokken. Ze was superbraaf en gaf geen kik!
Het is een superoud wintec zadel (was van een manege pony bij ons op stal en toen ze zadels gingen opruimen wilde ze m weggooien, dus toen mocht ik m hebben), maar het ligt gewoon eigenlijk nog netjes ook.
Dit zadel is puur om mee te "spelen". Ben echt trots op mn beebje!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:23

Ik heb daarstraks echt heeeeelemaal dubbel gelegen van het lachen!

Vienna was aan het spelen bij de vijver, met dr pootje in t water aan t spetteren en de vissen kwamen er nog op af ook!
Afbeelding

Op een gegeven moment stond ze alleen nog met dr achterpootjes op de stenen en hingen beide voorpoten al in t water!
Afbeelding

De vissen besloten op dat moment om meer naar t midden van de vijver te zwemmen en toen floepte Vienna dr zo achteraan!
Afbeelding

Echt serieus, ik had het niet meer! Ze was echt in 1 sec uit die vijver!
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:34

Zou jammer zijn Cis als je niet mee kan eten....Dacht ook dat we toen met zn allen hadden afgesproken, maar als je moet werken dan houdt t op....anders( als je naar huis komt) kun je misschien wel mee op t terras? Leuke foto's bar...dat doet vienna ws ook nooit meer, ff zwemmen, wel lekker met deze warmte...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 11:04

Whahahaa die Vienna :Y) Ze zit er ook wel heel droef bij zo nat. Denk toch niet dat die duik haar bevallen is :P
En knappe Dolce! Fijn dat ze daar nu zo lekker nuchter onder is. Hopen dat ze dat blijft ;)

Hmzz. jammer Cis. Groepje wordt wel steeds kleiner zo idd. Weet jij al wat je doet Bar? En Nel?

Ow.. ik ga net even op het internet zoeken waar die kabouterhut nou eigenlijk is.. zie ik dat het maar tot half 8 open is.. :\ Das een beetje lastig als we om 19.00 willen gaan eten denk ik? Zie ons nog niet in een half uurtje daar klaar zijn? Wat nu?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:00

Huh maar tot half 8 open? Dat is idd wel erg vreemd! Lijkt me sterk ook, laatste x dat ik daar at hebben we dr tot n uur of half 10 gezeten!
Ik weet nog niet wat ik doe, moet nog ff t programma van de dance parade bekijken enzo...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:34

Hoi!
Nou, heb maar ff gebeld met de kabouterhut en keuken is tot half 8 open, wat betekent dat je voor die tijd binnen moet zijn. Dus kon gewoon 7 uur :) Heb onder voorbehoud gereserveerd voor 5 of 6 personen. Dus als Nel én Bar nog meegaan moet er nog even gebeld worden dat het er 7 zijn, ok?